~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

meilinde, testing testing!!! :D mie tosissaan en testaa olleskaa täs kierros :p paitti hyvä se on ny puhua ku viel ei oo piinailun hetket käsil :D mut ei mittää oireita oo, muuta ko pientä vihlomista mahasta oikeelt puolelt. ni empä usko. Ens kierrossa sit :)
 
Terppis! En käy vielä, en käy vielä...sunnuntaina sitte, varmasti =)
Saapahan sitte ostaa vaikka erimerkkisen testin...
Mä olen Hämeestä......hullu Hämestä :LOL: ..no ei vaiskaaa. Täällä on ihmiset tosi hitaita. Olen muuttanut vasta vuosi sitte tänne, toivoisin että tää hitaus tarttuis muhunkin, on vähän liiankin kanssa tuota energiaa välillä! En asuis kyllä missään muuallakaan tällä hetkellä. Täällä on ihanaa!
 
Minä kirjottelen tänne pinoon vaikken jännääkkän omaa tilannetta :) jännäilen teidän puolesta :wave: ! Ite olen itä-suomesta.
miracle mitä tähän kiertoon tulee niin usko pois, en anna oviksen mennä ohi! Ukko on tasan tarkkaa makkarissa sillo kun pitää :D meillä on lomaa sillon ku uuden oviksen pitäs olla joten uskon et makkarin puolel tulee oltua ;)
 
Mie vain jatkan tätä vessassa ramppaamista :/ Toivottavasti edes ens yön voin nukkua putkeen, ettei tarvi välilä vessassa lähteä käyhmään. Ens viikko on lomaa, mutta ei jännäyksestä/miettimisestä. Onko teilä muuten tietoa, että miten nuo lämmöt käyttäytyy ennen tätiä(otetaan tuo sana käyttöön ku muutki käyttää sitä :D )?
 
kävin tuossa justiinsa maanantaina ajelee riksussa, ja uudessa.. Apolloko sen nimi oli? Oli tosi hieno!
Mun äidiltä varastettiin lompakko Riksun asemalla, olivat samoja romanialaisia äijiä, jos joku on lukenu tänään iltalehteä.
Naamakuvat on julkastu ja rekkari. Toivotavasti jää pian kiinni. :x
 
Meilinde toivotaan että ei ennusmerkeistä huolimatta täti löydä perille..

(.) Ihmettelen vähän omia olojani, alavatsaa juilii menkkamaisesti, selkäpuolikin välillä kipuilee. Aivastaessa ja vauhdilla ylösnoustessa tuntuu repäisykipuja (mutta niitä kyllä on tuntunu ihan peruskierrossakin).. kaikki muut oireet viittaa tätiin mutta tuota mahan näin pitkään juilimista se ei vielä ennen ole minun kiusakseni osannut laittaa... no mut oon vielä pessimistisin mielin.. eipähän tipu niin korkealta sit jos/KUN täti kurvaa paikalle komealla Ferrarillaan.. :)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille! ja plussapuhureita täältä paljon *PUUUUUUUH* :heart:
 
Miracle Mä oon lopettanu hormonaaliset ehkäisyt jo puoltoista vuotta sitten :D Että ehkä ei siitä pitäis enää johtua mut mistäs sitä tietää :D:D Kondomia ja keskeytettyä ollaan käytetty sit tohon tammikuuhun asti :)

RD Eiku jos se plussa tuliskin sulle :D Mä en omasta tapauksestani uskalla edes toivoa vielä, alan kumminkin kuvitteleen kaikkee muita oireita niin keskityn(lue yritän keskittyä) nyt muihin asioihin.. ens viikonlopulla se sit selviää varmaan :) Jollei tuu jättipitkää kiertoa.. :)
 
No jospa se olis sit sen raskauden takia sitä juilintaa :) Mua ärsyttää ku ois pitäny aikaa sit lopettaa hormonaalinen ehkäsy.. sillo ei vaa tienny et näinki nopeaan alkaa kunno yritys ja et näinkin kova vauvakuume voi yhtäkkii tulla..
 
Miracle Shh.. ei tollasia saa sanoo.. ei se siitä varmastikaan johdu.. Ja niimpä, mistäs sitä tietää suunnitelmista :) olis hyvä ku näkis vaik enne unia niin tietäs niitten pohjalta toimia.. :) Mäkin lopetin ihan sen takia, ku olin niin kiukkunen ja haluton ja lihoin etten kestäny sitä olotilaa enää.. Ja en kyl hetkeekään oo katunu.. paljon parempi olo tuli jo parin kuukauden päästä.. ja halutkin palas :) Ukko sano et se on saanu uuden naisen ku lopetin pillerit :D:D
 
Hieman kosteahko olo..ärsyttää tämä venailu!! :headwall: :eek:
Pääsis jo eteenpäin!!! Ei uskalla sitä testiäkään tehdä, kun ei se ole varmaa näkyykö siinä, kun ei tiedä millon on oll ovulaatio ( jos on ollu)!
Oon määkin pöhkö, oikeesti me ollaan harrastettu seksiä varmaankin sen kolme kertaa, ja tässä vielä jännäilen mukamas! Tulis se täti vaan pian...
 

Yhteistyössä