~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

Vieläkö mahtuu mukaan "viime metreillä"? :wave: Nyt menossa kp27/29-35, joten ens viikolla vois jo mahdollisesti plussata! =) Onkos kellään mitään oireita? Mulla joitakin, mut uskon et ne on kuitenki vaan mielikuvituksen tuotetta!!! :LOL:
Niin ja testata meinasin ehkäpä perjantaina tai sitte viimeistään sunnuntaina, jos tätiä ei oo näkyny...
 
Mammutti-Mamma.....kp 27/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
ipanapa-08 ...............kp 27/29-35.........yk5........2.toiveissa
Kuumeilija87..................kp 28/30-35...........yk 2.....1.toiveissa
siukkis............................kp 28/n.31...........yk ?.....1. toiveissa
Tanjusha82....................kp 30/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 31/34..............yk3......1.toiveissa

Tippuneet: :hug:
meilinde

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8
 
Tänne vaan kaikki jännitteleen :)

Mä testailen vasta la tai su, ehkä jo pe jos en malta odottaa :D Tunteet heittelee laidasta laitaan josko sitä olis raskautunu vai ei :)

Miraclen testiä odotan, ehkä se mun uni oli enne? :D Ja onhan sulla jo hyvät oireetkin :)

Oottekos Kn:ää tutkinu? mulla se on ihan erilainen ku koskaan ennen. Nyt se on sellainen "lyhyt" pötkö, ihan kiintee ja kiinni, mutta melko alhaalla. Siltä se ei oo koskaan tuntunu, jotenkin hassu selittää :) Mut voipi olla etten oo tähän aikaan sit koitellu sitä tarpeeks... (pessimisti nostaa päätään :LOL: )

(.) oireita(tai mielikuvituksen tuotetta) Jomotusta oikealla alavatsassa, yskiessä ja äkkiä kääntyessä vihlaisuja.. Eipä oikein muuta.. :)

Mukavat viikonalut kaikille, tää on se meijän plussaus viikko :)
 
miracle Mulla tänään kp27, listassa näkyy olevan kp28, jos viittisit vaihtaa... Kiitos! :)

Täytyy osallistua tohon kn keskusteluun; Mulla kanssa kn jotenki erilainen ku ennen. Tosin en oo sitä kovin usein tunnustellu, mut nyt tuntu et olis alempana ku yleensä näihin aikoihin, on kiinni ja paksun kermamaisen liman peitossa. Ja jotenki kiinni "emättimen seinässä", en osaa tarkemmin selittää... Ennen siis ollu enemmän "keskellä"... En tiiä et ymmärtääkö kukaan mitä tarkotan... Millanen kn pitäis olla tässä vaiheessa jos on raskaana/ei raskaana? En oikein oo saannu selville tarkkaa kuvaa siitä...
 
jotkut sanoo et pitäis (raskaana jos on ) olla sillon kova, kiinni ja miltei ulottumattomissa ylhääl. Mut mun ymmärtääkseni jos o raskautunu ni tommonen se on sillon ku menkkojen tulis alkaa mut monella se on muutoin ollu alempana jos o raskautunu.. mut jos ei oo raskautunu ni sit en tiiä.. ja ku se muuteskin elää iha omaa elämää :p
 
Mammutti-Mamma.....kp 28/26-30......yk3......3.toiveissa(1.yht.)
ipanapa-08 ...............kp 28/29-35.........yk5........2.toiveissa
Kuumeilija87..................kp 29/30-35...........yk 2.....1.toiveissa
Tanjusha82....................kp 31/31.............yk4......3.toiveissa
miracle...........................kp 32/34..............yk3......1.toiveissa

Tippuneet: :hug:
meilinde

Haamuilijat::heart: :heart:
siukkis......yk?

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8
 

Yhteistyössä