~~~Vkon 10 PLUSSAAJAT!!!~~~<3

siukkis, pöh pöh! Kyl sinnekin haamu tulee! :)

Musta tuntuu et mä pistän itteniki kyl nyt tonne haamuilijoihin koska taas tein testin (kotitesti.fi:n erittäin herkkä) ja tul nopeemmin viel se viiva vaiks onkin erittäin hailakka. Mut kyl sen näkee et siin se on. Ja huomen viel apteekin testin teen ni sit se viimeistään kyl kertoo ollako vai eikö olla !!! :heart: :heart: Voi jessus! Minen ny taas oikeen osaa aatel mitää ku se ei iske ees muhun et oisin raskaana ku ei tummaa viivaa heti pälähä testiin :p

ipanapa-08 ...............kp 30/29-35.........yk5........2.toiveissa
Kuumeilija87..................kp 31/30-35...........yk 2.....1.toiveissa
Tanjusha82....................kp 33/31.............yk4......3.toiveissa

Tippuneet: :hug: :hug:
meilinde
Mammutti-Mamma

Haamuilijat::heart: :heart:
siukkis........................yk 15
miracle........................yk 3

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8

meilinde, TODELLAKIN :D Ja kaikkeen toki vaikuttaa myös se et tää on vkon 10 PLUSSAAJIEN pino :p ;) tosin harmi et sä et plussannu! :( Mutta tuu perässä tässä kierrossa!!! =) Tosin sit mua ikkasuttaa jos tää meneekin kesken tai mitään ei ollutkaan... :'(

Kurkkimassa ysien pinosta kun siellä ei enää pajon ihmisiä oo ja ite vielä jännitellään myöskin hälvenevien haamujen takia kuten Siukkis... B)

Mutta täytyy sanoa, että teillä on kyllä hyvällä prosentilla plussia tulossa

:flower:

No testi oli sama ja virtsa oli minusta samoja aikoja rakossa. No täti ei ole ainakaan vielä tullu, eikä kyllä mahakaan ole kipeä ja yleensä ennen tätiä on. Jos täti ei tule ennen maanantaita, niin sitten testaan uuestaan. KU kylläkin käyttäyty juurikin näin.. :(

EI miule predictoriin sit tullu mittään viivaa :'( et tätiä odotellessa tai sit tuo ei vain näytä sitä raskautta.. jotenki outoo et liuskatesteis ois kolme testii sit näyttäny omiaan.. ja ku on nii vahva tunneki et ois ollu raskaana! Äh.. no,ei voi mitään ja oottelua ny sit vaa taas..

Kuumeilija87..................kp 1/30-35...........yk 3.....1.toiveissa

ipanapa-08 ...............kp 31/29-35.........yk5........2.toiveissa

Tanjusha82....................kp 34/31.............yk4......3.toiveissa

Tippuneet: :hug: :hug:
meilinde
Mammutti-Mamma

Haamuilijat::heart: :heart:
siukkis........................yk 15

Plussanneet: :heart: :heart: :heart:
Red Dragon.................yk8
miracle........................yk 3

Miracle , mut eiks ne sun liuskatestit ollu niitä hyvin herkkiä? Ku eiks tossa predictorissa oo se 25mIu? Ehkä se ei vaan viel reagoi siihen mitenkään? Kyllä mä oon melko varma että sulle se plussakin tulee, ei kai kolmee haamuu tuu ilman mitään.. 1 olis voinu olla vaik viallinen mut ei kyl enää kolme :) TÄällä siis sulle peukut pystys :)

Joo ja kyl tässä kierrossa yritetään plussata, ajankohta on ainakin mitä mainioin ku ovis pitäis joskus pääsiäisen aikoihin olla :)

Seuraavaksi mie ostan kaikkia mahollisia raskaustestejä 1 kappaleen kutaki ja alan testailemaan.. ClearBluella olen nuo 2 nyt testannu. En enää koskaan testaa nuin herkällä testillä, siitä ei saa ku vain ketutuksen.

Onks täällä enään kukaan mun kanssa jännäilemässä...? Miraclekin siirty jo odottajien puolelle... Tosiaan onnittelut Red Dragonille ja Miraclelle plussista!!! :heart:
Täällä ei ainakaan vielä oo tätiä näkyny... Ei kuitenkaa enää oo kovin suuret odotukset plussaamisesta, kun eilen testi oli nega. :/ Eilen tosin alaselkä oli NIIIIIN kipee et hyvä ku pysty liikkumaan ja mahaakin koski ajoittain... Sitte ainakin kuvittelen että rinnat olis turvoksissa ja välillä vihlaseekin. Ja nännit on suurentuneet... Listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään, mut turhaahan se on. Kuvittelen vaan...

Yhteistyössä