S
särkynyt sydän
Vieras
ero on todellakin vaikea kestää. mutta se mitä miehen äiti kirjoitti on vielä vaikeampi kestää. nyt mä lopetan palstailun ja otan puhelimen käteeni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja särkynyt sydän:ero on todellakin vaikea kestää. mutta se mitä miehen äiti kirjoitti on vielä vaikeampi kestää. nyt mä lopetan palstailun ja otan puhelimen käteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja särkynyt sydän:miehen äiti on kokenut kovia ollessaan siunatussa tilassa,niinkuin minäkin nyt,ei varmaan vittuilis mitään!. viimeksi oltiin viime viikolla vielä yhdessä hänen äitinsä luona ja minä en ole ainakaan huomannut enkä kuullut että hänellä olisi mitään mua vastaan. aina olen saanut asiallista kohtelua ja asiallisia vastauksia,ja selvästi ovat olleet onnellisi tulevasta perheenlisäyksestäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja särkynyt sydän:on ollut vähän muuta tekemistä,mutta ajattelin nyt tulla kertoo,kun asiat on hieman selvinneet, mies on hengissä,mutta lähellä on ollut että ei![]()
toisaalta helpottunut olo toisaalta suututtaa niin perhanasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riku rakas:Millaiset ihmiset muka kirjoittavat että lapsensa on varmaan kuollut? taitaa olla porvoosta ap:n porukka.