Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Perinteistähän on, että koko tämän peittely/metelöinti-operaation pilaa yleensä iso naukuva porsliinipieru :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulitikun hajun huomaa helposti. Itse suihkauttelen vessaan hajuvettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Perinteistähän on, että koko tämän peittely/metelöinti-operaation pilaa yleensä iso naukuva porsliinipieru :'(
Tää on niin totta, ensin pidättelee viimeseen asti kun paha paikka ja sit kun viimein pakko mennä niin johan siellä vessassa kajahtaa, hyvä ettei pönttö räjähdä
![]()
Naama punasena marssii pihalle![]()
Niin se kyllä on...Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulitikun hajun huomaa helposti. Itse suihkauttelen vessaan hajuvettä.
hyi, mun mielestä taas on oksettavaa se kukkaistuoksun ja p**kan aromien sekoitus.
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Laita paperia pönttöön niin ei molskahda![]()
nii just toi on oikeesti hyvä keino, tarpeeks vaa laitat ni ei kukaan huomaa yhtää mitään!!![]()
Joo ja sit pönttö tukkeutuu ja paskat jää pöntöön. Sitten ukkosi saa veljensä kanssa rassata viemärit auki, HIHII
Oon töissä rakennusalalla ja työmaavessoissa ei ole aina edes ovea... Tai valoa... Paperia... Käsisaippuaa... Minä ne kyllä vaadin ja tuleehan ne, ovet ja kaikki. Mutta kaikki vaan ei välitä. Ei ole kiva olla töissä, jos täytyy jalat ristissä tehdä hommia, ja mitä se auttaisikaan, jos massu meneekin yhtäkkiä sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vivianna:ja lähimmissä vesivessoissa ei ollut lukkoa ovessa! istu siinä sitten rauhassa ja yritä väkisin punnertaa jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olin viime kesänä miehen mukana rekassa kyytiläisenä ja keskellä pitkää suoraa pohjanmaalla vatsa sekaisinMies kertoi vinkin, että sinne kärryn kahden viimeisen renkaan väliin naama ojaan päin, niin ei näy tielle. Kun siellä ei noita pusikkojakaan ole... Mikä siinä muu auttoi kuin äkkiä autosta alas, talouspaperirulla kainalossa housut kinttuun ja kyykkyyn. Ei siinä kyllä olisi pidäteltykään vaikka olisi mieli tehnyt. Pidemmänkin aikaa kyykisteltyä pyyhitään, kaikki jäi siihen tielle tietty ja autoon posket punaisena. Ainoa mitä mies kommentoi, oli että nyt sit on ajettava vesilätäkön kautta ennen tehtaalle menoa, ettei ole takimmainen rengas ihan ympäriinsä siinä itsessään :ashamed:
Silloin ei paljoa hymyilyttänyt, nyt vähän jo suupieltä nykii
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Voi ei tätä ketjua..![]()
Tosin kaikki sympatiat ap:lle, itselläkin on taipumusta moiseen neuroosiin..
Musta tulitikku on tosi ilmeinen, siis sen haju. Sen sijaan mulla on hajuvettä, joka oikeasti peittää kakkahajut, on olemassa myös oikeasti hyviä suihkeita. Myös vessanpesuaine oli aikas hyvä ehdotus..
Mä oon kyllä tehokkaasti vähentänyt kakkaneuroosejani tässä vuosien varrella ajattelemalla, että "p*skat, kyllä ne muutkin sitä tekee..."![]()