Voi hitto mä oon onneton, mut en kehtaa mennä vessaan vaikka hirvee hätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Perinteistähän on, että koko tämän peittely/metelöinti-operaation pilaa yleensä iso naukuva porsliinipieru :'(

Tää on niin totta, ensin pidättelee viimeseen asti kun paha paikka ja sit kun viimein pakko mennä niin johan siellä vessassa kajahtaa, hyvä ettei pönttö räjähdä

:laugh:
Naama punasena marssii pihalle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Perinteistähän on, että koko tämän peittely/metelöinti-operaation pilaa yleensä iso naukuva porsliinipieru :'(

Tää on niin totta, ensin pidättelee viimeseen asti kun paha paikka ja sit kun viimein pakko mennä niin johan siellä vessassa kajahtaa, hyvä ettei pönttö räjähdä

:laugh:
Naama punasena marssii pihalle :laugh:

:D

Voi, toivottavasti ap on päässyt jo pälkähästä!

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Laita paperia pönttöön niin ei molskahda :D

nii just toi on oikeesti hyvä keino, tarpeeks vaa laitat ni ei kukaan huomaa yhtää mitään!! :)

Joo ja sit pönttö tukkeutuu ja paskat jää pöntöön. Sitten ukkosi saa veljensä kanssa rassata viemärit auki, HIHII

:laugh: :laugh: :laugh:

toivottavasti ei ole pakki jumissa... -mä sain kesälomareissulla vatsan betoniksi, että meni monta viikkoa ja maitohappobakteereita että lähti taas pelittämään. Nykyään yritän vaikka väkisin käydä joka päivä. Kesälomareissussa olimme koko ajan sukulaisten nurkissa ja mökeillä. Ulkohuussit on kamalia! ja lähimmissä vesivessoissa ei ollut lukkoa ovessa! istu siinä sitten rauhassa ja yritä väkisin punnertaa jotain. Mä kyllä tutussa seurassa sanonkin, jos vatsa ei toimi. tosin ei se kyllä siinä tilanteessa auta, vaikka mökin koko porukka sympatiseerais ja toivois että kakka tulis...

toisaalta tiedän ton tunteen. ukkokullalla on kamala ujopissa. ja nyt sitten treenataan sitä kotona et olen eka oven takana kun hän pissalla. ja välillä vessassa esim meikkaamassa. ja kesällä kotipihassa puskassa tai matkalla jollain levähdysalueella. ittelläni tuntuu vain niin pöhköltä kun mulla ei todellakaan ole tollasia ongelmia. mut toivottavasti tuo muruni voi joskus vielä pissata miestenvessassa pisuaariin...

Alkuperäinen kirjoittaja vivianna:
ja lähimmissä vesivessoissa ei ollut lukkoa ovessa! istu siinä sitten rauhassa ja yritä väkisin punnertaa jotain.
Oon töissä rakennusalalla ja työmaavessoissa ei ole aina edes ovea... Tai valoa... Paperia... Käsisaippuaa... Minä ne kyllä vaadin ja tuleehan ne, ovet ja kaikki. Mutta kaikki vaan ei välitä. Ei ole kiva olla töissä, jos täytyy jalat ristissä tehdä hommia, ja mitä se auttaisikaan, jos massu meneekin yhtäkkiä sekaisin.

Olin viime kesänä miehen mukana rekassa kyytiläisenä ja keskellä pitkää suoraa pohjanmaalla vatsa sekaisin :( Mies kertoi vinkin, että sinne kärryn kahden viimeisen renkaan väliin naama ojaan päin, niin ei näy tielle. Kun siellä ei noita pusikkojakaan ole... Mikä siinä muu auttoi kuin äkkiä autosta alas, talouspaperirulla kainalossa housut kinttuun ja kyykkyyn. Ei siinä kyllä olisi pidäteltykään vaikka olisi mieli tehnyt. Pidemmänkin aikaa kyykisteltyä pyyhitään, kaikki jäi siihen tielle tietty ja autoon posket punaisena. Ainoa mitä mies kommentoi, oli että nyt sit on ajettava vesilätäkön kautta ennen tehtaalle menoa, ettei ole takimmainen rengas ihan ympäriinsä siinä itsessään :ashamed:

Silloin ei paljoa hymyilyttänyt, nyt vähän jo suupieltä nykii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin viime kesänä miehen mukana rekassa kyytiläisenä ja keskellä pitkää suoraa pohjanmaalla vatsa sekaisin :( Mies kertoi vinkin, että sinne kärryn kahden viimeisen renkaan väliin naama ojaan päin, niin ei näy tielle. Kun siellä ei noita pusikkojakaan ole... Mikä siinä muu auttoi kuin äkkiä autosta alas, talouspaperirulla kainalossa housut kinttuun ja kyykkyyn. Ei siinä kyllä olisi pidäteltykään vaikka olisi mieli tehnyt. Pidemmänkin aikaa kyykisteltyä pyyhitään, kaikki jäi siihen tielle tietty ja autoon posket punaisena. Ainoa mitä mies kommentoi, oli että nyt sit on ajettava vesilätäkön kautta ennen tehtaalle menoa, ettei ole takimmainen rengas ihan ympäriinsä siinä itsessään :ashamed:

Silloin ei paljoa hymyilyttänyt, nyt vähän jo suupieltä nykii

:laugh: :laugh:
Tuollainhan se menee, ittekkin olen rekkakuski joten tuokin on aikalailla tuttua!!!

Toivottavasti ap on tosiaan päässyt kakalle :) Sitä yökakkaamista kannattaa harkita, itse olen istunut yöllä paskalla pikkuvauva sylissä kun oltiin anopilla kylässä ja en uskaltanut päivällä paskoa ja yöllä pelkäsin että vauva herää just kun oon menossa yökakalle...

Voi ei tätä ketjua.. :laugh: :laugh: Tosin kaikki sympatiat ap:lle, itselläkin on taipumusta moiseen neuroosiin..

Musta tulitikku on tosi ilmeinen, siis sen haju. Sen sijaan mulla on hajuvettä, joka oikeasti peittää kakkahajut, on olemassa myös oikeasti hyviä suihkeita. Myös vessanpesuaine oli aikas hyvä ehdotus..

Mä oon kyllä tehokkaasti vähentänyt kakkaneuroosejani tässä vuosien varrella ajattelemalla, että "p*skat, kyllä ne muutkin sitä tekee..." :D

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Voi ei tätä ketjua.. :laugh: :laugh: Tosin kaikki sympatiat ap:lle, itselläkin on taipumusta moiseen neuroosiin..

Musta tulitikku on tosi ilmeinen, siis sen haju. Sen sijaan mulla on hajuvettä, joka oikeasti peittää kakkahajut, on olemassa myös oikeasti hyviä suihkeita. Myös vessanpesuaine oli aikas hyvä ehdotus..

Mä oon kyllä tehokkaasti vähentänyt kakkaneuroosejani tässä vuosien varrella ajattelemalla, että "p*skat, kyllä ne muutkin sitä tekee..." :D

Wc hajunsyöjäsuihkeet pitää hirveetä suhinaa.. Eikait sitä nyt ainakaan kehtaa suihkutella

:D

Ehdin koneelle vasta nyt illalla, mutta tässä teille tarinan loppu...

Heräsin yöllä hieman ennen neljää ja menin vessaan, mutta vaikka tämä miehen veli kuorsasi kovaan ääneen nukkuessaan olohuoneen sohvalla en edelleenkään saanut paskottua, kun pelkäsin että jos se kuitenkin vaikka herää ja tulee sinne vessaan heti mun jälkeen. Istuin siis keskellä yötä vessassa ja mietin että uskallanko paskoa vaiko en.... Järjetöntä, tiedän! Pitkällään maatessa se hätä ei kuitenkaan tuntunut niin paljon kuin pystyssä ollessa, joten menin takaisin nukkumaan... Aamulla sitten hätä olikin jo taas astetta kovempi ja olin tosi helpottunut kun mies ja veli lähtivät aamusta 11 maissa kaupoille käymään ja pääsin vihdoin vessaan! Eli loppu hyvin kaikki hyvin. :)

Miehelle kerroin tän kaiken äsken kun se töistä tuli ja ihan kuin arvasinkin, se repesi aivan täysin. vannotin ettei saa kertoa tästä veljelleen tai sitten mua hävettää vielä enemmän, kuin että jos olisin siellä paskalla käynyt...

On tää "kakkavammaisen" elämä vaikeeta... Mut nyt jo naurattaa itseäkin!

Yhteistyössä