vittu mä oon paniikissa! nyt on epäilys että mies onkin KUOLLUT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja särkynyt sydän:
ero on todellakin vaikea kestää. mutta se mitä miehen äiti kirjoitti on vielä vaikeampi kestää. nyt mä lopetan palstailun ja otan puhelimen käteeni.

tuuthan kertomaan vielä mitä appivanhemmat tarkoittivat viestillä. toivottavasti oli vain tyhmä ja ajattelematon huuli

miehen äiti on kokenut kovia ollessaan siunatussa tilassa,niinkuin minäkin nyt,ei varmaan vittuilis mitään!. viimeksi oltiin viime viikolla vielä yhdessä hänen äitinsä luona ja minä en ole ainakaan huomannut enkä kuullut että hänellä olisi mitään mua vastaan. aina olen saanut asiallista kohtelua ja asiallisia vastauksia,ja selvästi ovat olleet onnellisi tulevasta perheenlisäyksestäkin.

Että olet vielä raskaanakin... Kuinka pitkällä jo? Kuinka pitkään olitte miehen kanssa yhdessä/kuinka hyvin tunnet hänet?

on ollut vähän muuta tekemistä,mutta ajattelin nyt tulla kertoo,kun asiat on hieman selvinneet, mies on hengissä,mutta lähellä on ollut että ei:(

toisaalta helpottunut olo toisaalta suututtaa niin perhanasti :(

on ollut vähän muuta tekemistä,mutta ajattelin nyt tulla kertoo,kun asiat on hieman selvinneet, mies on hengissä,mutta lähellä on ollut että ei:(

toisaalta helpottunut olo toisaalta suututtaa niin perhanasti :(

sie et voi ap ottaa tuommosta vastuuta aikuisesta ihmisestä!!!!! ei ole siun asia holhota isoa miestä jos kerta hänen vanhemmatkaan ei sitä tee.

isänsä hänestä on huolehtinut. kyllä mä ymmärrän että mies itse on vastuussa itsestään ja päätöksistään. jotenkin vaan tuntuu että jos mä olisin pitänyt pääni kiinni niistä pirun kotitöistä yms niin ehkä mitään ei olisi tapahtunut. eikä minunkaan tarvitsis itkeä. paljonko tässä nyt enään painaa se että mies ei osallistunut juuri kotitöihin, ei mitään tämän rinnalla :( no mut nyt lapsukainen kastelee koko vessan/puoli kämppää pitää mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja riku rakas:
Millaiset ihmiset muka kirjoittavat että lapsensa on varmaan kuollut? taitaa olla porvoosta ap:n porukka.

No itseasiassa (ei kommentoiden ap:n viestiin muuta kuin että toiv. asiat hyvin) niin minun äitini luultavasti toivoo samaa. Erittäin mahdollista. Mun tapauksessani äidin katkeruus sai voiton.

Mä olen sitä mieltä että tollanen ihminen pitäis saada hoitoon. Ei sitä voi elää koko ajan veitsen terällä. Aina pitää miettiä mitä sanoo ja vetääkö toinen niin ison herneen palon nenään jos pyydät tyhjentämään tiskikoneen, että toinen sitten päättää päivänsä. Mä en kestäis elää tollasen ihmisen kanssa vaikka kuinka rakas olisi.

Ei oo kaikki kohallaan, jos kotitöiden nalkutuksesta saa pelätä itsaria! Mies tarvitsemaansa hoitoon ja äkkiä ja toipumisen jälkeen voi alkaa ehkä harkitsemaan yhteiseloa, jos se nähdään järkeväksi.

memmu hänellä on kyllä nyt kaikki apu mitä on saatavilla, eikä se suoranaisesti ole vtänyt herneitä nenään siitä että olen vaatinut sitä osallistumaan enemmän kotitöihin yms. luulen että kyse on siitä että mies tunsi ettei riitä/kelpaa mulle sinä mikä on (mä oon vasta nyt alkanut käsittää että ehkä olen vaatinut siltä enemmän ku mihin se kykenee masennuksensa takia),luulen että se tunsi/tuntee että siitä ei ole mihinkään. vaikka pistikin mulle viestiä lähdettyään: että koki ettei suhde toiminut.

ja arvaa kestänkö minä tätä epävarmuutta:kun vielä odottaa vauvaa niin haluaisi että toiseen voi luottaa yhtä vakaasti kuin kallioon. masentunut ihminen ei vain taida nähdä asioita sillä tavalla kuin terve. tottakai hän kelpaa mulle itsenään, ei se että en tykännyt siitä ettei hän pitänyt enempi huolta minun jaksamisesta(jonka koin välinpitämättömyytenä) tarkoittanut etten pidä miehestä/eetteikö hän kelpaa minulle. onpas vaikeaa. no turhaan tätä enään pohtii olen taas yksin vaikka kaipaisin niin hellyyttä ja koskeetusta :(

Yhteistyössä