vittu mä oon paniikissa! nyt on epäilys että mies onkin KUOLLUT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särkynyt sydän

Vieras
siis mä tässä välissä olin yhteydessä miehen(tai siis ex miehen koska jätti meidät muutama päivä sitten) vanhempiin,kun huolestuin kun hän ei vastaa mitään, nyt mä en voi tehdä muutakuin odottaa että muhun otetaan yhteyttä! ei se saa olla totta!! mä en kykene hengittää. tekis mieli lähtee etsii sitä ihan mistö vaan! mut se ei hyödyyttäisi mitään enkä voi lähtee mihinkään kun toi laps nukkuu tuolla(enkä herättää sitä mukaankaan),nyt mä siis suurinpiirtein koetan pysyä järjissäni! ja se on mun syyni jos asia on niin ettei mitään ole enään tehtävissä,koska en ottanut heti yhteyttä miehen vanhempiin! nyt sitten kaikki voi olla myöhäistä(mies siis kärsii masennuksesta)

no kun se oli yhdessä vaiheessa aika itsetuhoinen(masennus&ahdistus) siitä nyt tosin on jo useampi kuukausi aikaa. mut sitten kun uskallauduin txt sen vanhemmille ja kysyy asiasta(siis mä oon oikeesti sellanen että pelkään pahinta),niin sain vastaukseksi takaisni viestiini että ei oo tietoa,se on varmaan kuollut :o mä en kestä jos niin on!

Alkuperäinen kirjoittaja särkynyt sydän:
no kun se oli yhdessä vaiheessa aika itsetuhoinen(masennus&ahdistus) siitä nyt tosin on jo useampi kuukausi aikaa. mut sitten kun uskallauduin txt sen vanhemmille ja kysyy asiasta(siis mä oon oikeesti sellanen että pelkään pahinta),niin sain vastaukseksi takaisni viestiini että ei oo tietoa,se on varmaan kuollut :o mä en kestä jos niin on!

Ei kuulosta siltä et ois kuollut jos miehen vanhemmat laittaa että "ei oo tietoa, varmaan on poika kuollut" kuulostaa vittuilulta

Yritäppäs nyt rauhoittua! Älä anna mielikuvituksen laukata. KÄnny kauniiseen käteen ja soitat sinne appiporukoille....Ja toisaalta soitat jollekin kaverille että tulisi sinun seuraksi. Et taida nyt pärjätä siellä yxin...

Ekana tietysti tulee pahimmat asiat mieleen, mutta voisko olla mahdollista että ois vaikka eron takia käynyt juomaan tms ja on sillä tiellään?

Jaksamista sulle kovasti! :hug: Onko sulla jotain ystäviä tai sukulaisia samassa kaupungissa jotka vois huomenna hoitaa sun lasta, saisit itse vähän hengähdystaukoa ja itkettyä jne kun lapsi ei ole paikalla, ja sit taas lapsen kanssa voisit yrittää elää normaalisti.

no olihan mies silloin muutama päivä sitten kummallinen mutta koska lopetti suhteen,ja vielä pisti perään viestin että koki ettei meidän suhde toimi,pistin sen illan käytöksen sitten sen piikkiin että oli onneton mun kanssa ja halusi vapaaksi. luoja,mä meinasin pe aamuna kun tiesin missä on yönsä ollut,tai siis missä sen olisi pitäyt olla,niin mä eiasin perjantai aamuna mennä oven taakse vaatii että keskustelee mun kanssa,en tehnyt sitä koska ajattelinettä ei se hyödytä kun ei se halua meidän kanssa enään olla. vittu jos se on vetänyt jotain masennuslääkkeitä hirveen satsin niin mitään eii oo enään tehtävissä. voi helvetti!

mun rakas :(

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Tulee mieleen että miehen vanhemmat ei joko pidä susta tai sitten eivät ole väleissä poikansa kanssa eivätkä jaksa välittää, ja siksi sanoneet noin.

Näin. Ja sitten ap tuskissaan ajattelee melkein ennemmin noin, kuin että hänet on jätetty ja lähtee liioittelemaan tätä asiaa pienessä mielessään. Paha sanoa, kun ei tiedä. Tulipahan mieleen tällainenkin analysointi :D

Mä en kyllä nyt ymmärrä et kuinka vanhemmat laittaisi tuollaisseen viestin :/ Onko sulla minkälaiset välit appivanhempiin?

Yksin ollessa se mielikuvitus käy (ainakin mulla) laukkaamaan liikaa, varsinkin jos toinen ei vastaa :ashamed:

Toivottavasti siel kumminkin kaikki ihan hyvin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ssärkynyt sydän:
no olihan mies silloin muutama päivä sitten kummallinen mutta koska lopetti suhteen,ja vielä pisti perään viestin että koki ettei meidän suhde toimi,pistin sen illan käytöksen sitten sen piikkiin että oli onneton mun kanssa ja halusi vapaaksi. luoja,mä meinasin pe aamuna kun tiesin missä on yönsä ollut,tai siis missä sen olisi pitäyt olla,niin mä eiasin perjantai aamuna mennä oven taakse vaatii että keskustelee mun kanssa,en tehnyt sitä koska ajattelinettä ei se hyödytä kun ei se halua meidän kanssa enään olla. vittu jos se on vetänyt jotain masennuslääkkeitä hirveen satsin niin mitään eii oo enään tehtävissä. voi helvetti!

mun rakas :(

Kai olet ollut yhteydessä sinne missä hänen piti olla yötä?

Mulle tulee mieleen että tää ero on sulle niin vaikea asia kestää (jos siis olet sama joka kirjoitti toisessa ketjussa että oot vaan itkenyt 4v lapsi sylissä) ja salaa mielessäsi toivot että mies muuttaisikin mieltään ja ottaisi suhun yhteyttä, ja kun niin ei olekaan käynyt niin mielikuvitus alkaa etsimään jotain järkisyitä siihen miksi mies ei ole ottanut yhteyttä ja niitä on just vaikka sairaalaan joutuminen tai kuoleminen, koska ne eräällä tavalla on sulle järkevämpiä juttuja kestää kuin se, että mies ei omasta tahdostaan halua olla yhteydessä.. Selitin ehkä huonosti mutta toivottavasti tajusit pointin, enkä tarkota tätä pahalla vaan että ihmismieli on taipuvainen toimimaan näin, ja sinä taidat olla jonkinlaisessa shokissa tästä erosta.

miehen äiti on kokenut kovia ollessaan siunatussa tilassa,niinkuin minäkin nyt,ei varmaan vittuilis mitään!. viimeksi oltiin viime viikolla vielä yhdessä hänen äitinsä luona ja minä en ole ainakaan huomannut enkä kuullut että hänellä olisi mitään mua vastaan. aina olen saanut asiallista kohtelua ja asiallisia vastauksia,ja selvästi ovat olleet onnellisi tulevasta perheenlisäyksestäkin.

Yhteistyössä