?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä meen noissa aina sekasin. ihan kristittyjä ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luterilaisia i mean![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin...:siis kumpanahan pitäs sit virpoa...? Tänään vai sit pääsiäislauantainà? Onks kenenkään mukulat menossa virpomaan??
Alkuperäinen kirjoittaja niin...:siis kumpanahan pitäs sit virpoa...? Tänään vai sit pääsiäislauantainà? Onks kenenkään mukulat menossa virpomaan??
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja niin...:siis kumpanahan pitäs sit virpoa...? Tänään vai sit pääsiäislauantainà? Onks kenenkään mukulat menossa virpomaan??
No ei ainakaan tänään, kun palmusunnuntaikin on vasta ens viikon sunnuntaina...Meillä mennään sillon virpomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lili:Alkuperäinen kirjoittaja niin...:siis kumpanahan pitäs sit virpoa...? Tänään vai sit pääsiäislauantainà? Onks kenenkään mukulat menossa virpomaan??
niin ja se riippuu ihan missäpäin asutte, että koska pikku trullit kiertää... esim. pirkanmaalla kiertävät palmusunnuntaina ja pohjanmaalla pääsiäis lauantaina...
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:Mua on nyt jo muutaman vuoden ihmetyttänyt nämä aloitukset. Aina tähän aikaan vuodesta ollaan yhtä tietämättömiä siitä, milloin pitää virpoa ja pitääkö pukeutua trulliksi vai ei. Eikö nämä asiat ihan vain "kuulu tietää", nehän tehdään joka vuosi samaan aikaan ja samalla tavalla?
Esim. täällä Pohjanmaalla virvotaan lankalauantaina trulliksi pukeutuneena. Olen tehnyt sitä lapsena ja nyt omat lapset tekee. Eikä ole ikinä tarvinnut miettiä oikeaa päivää tai asua. Ja hei, tiedän myös sen, että muualla virvotaan palmusunnuntaina ja senkin tiesin, että tietyissä paikoissa ei pukeuduta trulleiksi ollenkaan. Enkä siis koe olevani erityisen fiksu nämä asiat hallitessani, vaan ihan normaali ihminen, jolla on hämäriä muistikuvia edellisiltä vuosilta ja jopa omasta lapsuudesta.