Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..

On on, Lue englanniksi.

On olemassa juu englanniksi mutta ei ole mulla sitä neljättä kirjaa täällä kotona odottamassa (ostin siis kakkosen ja kolmosen yhtä aikaa ja kun lopetin tokan niin alotin heti kolmosen) :) .

tämä Bellan ja Edwardin ihana rakkaustarina? Netistä olen lukenut vaikka millaista versiota kirjan lopusta. Voisiko joku "kuiskata" kuinka tarina päättyy....

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
tämä Bellan ja Edwardin ihana rakkaustarina? Netistä olen lukenut vaikka millaista versiota kirjan lopusta. Voisiko joku "kuiskata" kuinka tarina päättyy....

Jos sie oisit musta nikki niin joku vois sylle yvtä lähettää ja kertoa :wave: .

Tähän pinoon ei mielellään noin radikaaleja paljastuksia, toiv. yksi ei kaikkia kirjoja lukenut :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Katsokaapa tv-sarja true blood,se vasta ihana olikin..eka kausi tullut jenkeissä viime syksynä toinen alkaa varmaan nyt keväällä.

Joo, ihan jees, mutta välillä on kyllä ihan tökeröjä, hölmöjäkin jaksoja. Vähän tyyliin Buffy.
Muoks. Ai sori, nytpäs otankin sanani heti takasin! Olikin toinen sarja mistä puhuit (melkeen samanlaiset nimet noilla sarjoilla. Sen toisen vampyyri sarjan nimi on Blood ties)

Nyt on kaksi kolmesta ystävänpäivälahjakirjojen saajista koukutettu, kolmas ei (VIELÄKÄÄN!!!) ole "ehtinyt" aloittaa kirjaa. Mun mielestä Twilight olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa luettavaa kuin lääkiksen pääsykoekirjat, mutta kukin tietysti asettaa itse omat tärkeysjärjestyksensä...

Mun huominen leffailta siirtyikin lauantaille, mutta ehkä tässä kestää odottaa päivän pidempään leffan uudelleennäkemistä.

Kuinka hullu ihmisen pitää olla, että se innostuu jostain tällaisesta näin päättömästi? Järjellä jos ajattelee, niin kyseessähän on vain kirja, vain jonkun keksimä tarina ja jonkun toisen tekemä elokuva, jossa aidot ihmiset vain näyttelevät roolihahmojaan. Ja sitten aikuiset ihmiset menevät sekaisin kuin pahaiset keskenkasvuiset ipanat. Järjetöntä.

Ja niiin ihanaa.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
Nyt on kaksi kolmesta ystävänpäivälahjakirjojen saajista koukutettu, kolmas ei (VIELÄKÄÄN!!!) ole "ehtinyt" aloittaa kirjaa. Mun mielestä Twilight olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa luettavaa kuin lääkiksen pääsykoekirjat, mutta kukin tietysti asettaa itse omat tärkeysjärjestyksensä...

Viimestä sivua enempää lukematta, Breaking Dawn oli mun mielestä paras kirja kaikista :p
Eilen tilasin leffankin ennakkoon :D Eikai se haittaa että osaan jo vuorosanat ulkoa? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Viimestä sivua enempää lukematta, Breaking Dawn oli mun mielestä paras kirja kaikista :p
Eilen tilasin leffankin ennakkoon :D Eikai se haittaa että osaan jo vuorosanat ulkoa? :xmas:

:o Nyt miun on pakko tilata se heti tänään, ei kestä pää ei ilman tuota..

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:

:o Nyt miun on pakko tilata se heti tänään, ei kestä pää ei ilman tuota..

Omani on oottanu postissa maanantaista asti :ashamed: En oo jaksanu hakee... Ihana kaveri antoi mun lukea omansa ensin :heart:

Olin eilen Entwinen keikalla ja siellä paidanmyyjätyttö luki Houkutusta. Oli pakko antaa positiivista palautetta kirjavalinnasta :D :whistle:

Niijuu, kaveri repes kun mä tunnistin kirjan reilun kymmenen metrin päästä hämärässä baarissa :ashamed:

Minä tilasin Breaking Dawn-kirjan vaan en ole sitä vielä saanut. Apua.. mitä siinä lopussa oikein tapahtuu,kun sanotaan noin,että "viimeistä sivua enempää lukematta". Ja täytyy sen hyvä olla jos vetää kerran vertoja ensimmäiselle osalle,joka on minusta ollut paras noista kolmesta.

Alkuperäinen kirjoittaja loves:
Minä tilasin Breaking Dawn-kirjan vaan en ole sitä vielä saanut. Apua.. mitä siinä lopussa oikein tapahtuu,kun sanotaan noin,että "viimeistä sivua enempää lukematta". Ja täytyy sen hyvä olla jos vetää kerran vertoja ensimmäiselle osalle,joka on minusta ollut paras noista kolmesta.

Mie ymmärsin ton emmamman lauseen että hän ei lukenut tätä meidän 8 sivuistaTwilight-pinoa kuin vain tän viimeisen sivun :D , korjatkaa jos olen väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Olin eilen Entwinen keikalla ja siellä paidanmyyjätyttö luki Houkutusta. Oli pakko antaa positiivista palautetta kirjavalinnasta :D :whistle:

Niijuu, kaveri repes kun mä tunnistin kirjan reilun kymmenen metrin päästä hämärässä baarissa :ashamed:

:D :heart:

Ja miehän en tilaa mistään nettikaupasta vaan meen huomenna kirjakauppaan, vieroitusoireet iskeeeeee |O !

TWILIGHT- FULL MOVIE HQ HD

Tällaseen törmäsin ja kieli pitkällä katoin että mitäs tuolta linkistä löytyykään

http://www.youtube.com/watch?v=dVYRO2tc8Tg&feature=related

:heart:

Aivan kaamea flunssa pukkaa päälle ja minä tietenkin otan kaiken siitä irti (lue lojun sängyn pohjalla ja luen. Ei varmaan tarvitse kysyä mitä :xmas: ) Mies jo vinkkasi siihen malliin, että meinaakohan olla tää Twilight juttu vähän normaalista poikeavaa :whistle: :xmas: :D :saint:

Sain kaverin houkuteltua elokuviin, joten pääsen kattomaan elokuvan uudestaan :D :heart:

No sitten nou hätä. Ajattelin,että kirjassa käy jotain kamalasta kamalampaa viimeisellä sivulla.
Kesäkuussa näyttäisi tulevan dvd.lle Suomessakin tuo ihanuus. Ei auta kuin odotella sinne asti.

No sitten nou hätä. Ajattelin,että kirjassa käy jotain kamalasta kamalampaa viimeisellä sivulla.
Kesäkuussa näyttäisi tulevan dvd.lle Suomessakin tuo ihanuus. Ei auta kuin odotella sinne asti.

Juu siis meinasinkin että en lukenu ketjusta kuin tämän viimesen sivun :D

Ja eilen kun tilauksen leffasta laitoin homeenterin sivuilta, julkaisupäivänä on 29.4. Tiiä sitten..

Ja eilen kun tilauksen leffasta laitoin homeenterin sivuilta, julkaisupäivänä on 29.4. Tiiä sitten..

Niinkö? Voikun, voikun, toivottavasti... Sit mä oisin ihan
n022.gif

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Niinkö? Voikun, voikun, toivottavasti... Sit mä oisin ihan
n022.gif

:D Me too!! Kaverin kanssa molemmat tilattiin ja nyt kieli pitkällä kuola valuen odotetaan postiluukun kolahtavan! Kerrankin hyötyä tuosta kuvaputkitelkusta, saa vapaasti kuola lentää ja karkkisilla sormilla lääppiä Edua ilman pelkoa telkusta :D :p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä