Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Voi vinetto, mulla on enää vaivaiset parikymmentä sivua luettavana Epäilystä |O . Yritän pitkittää ja pitkittää tuon loppuunlukemista kun ei ole seuraavaa kirjaa odottamassa..
On on, Lue englanniksi.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:tämä Bellan ja Edwardin ihana rakkaustarina? Netistä olen lukenut vaikka millaista versiota kirjan lopusta. Voisiko joku "kuiskata" kuinka tarina päättyy....
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Katsokaapa tv-sarja true blood,se vasta ihana olikin..eka kausi tullut jenkeissä viime syksynä toinen alkaa varmaan nyt keväällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:Nyt on kaksi kolmesta ystävänpäivälahjakirjojen saajista koukutettu, kolmas ei (VIELÄKÄÄN!!!) ole "ehtinyt" aloittaa kirjaa. Mun mielestä Twilight olisi kyllä huomattavasti fiksumpaa luettavaa kuin lääkiksen pääsykoekirjat, mutta kukin tietysti asettaa itse omat tärkeysjärjestyksensä...

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Alkuperäinen kirjoittaja loves:Minä tilasin Breaking Dawn-kirjan vaan en ole sitä vielä saanut. Apua.. mitä siinä lopussa oikein tapahtuu,kun sanotaan noin,että "viimeistä sivua enempää lukematta". Ja täytyy sen hyvä olla jos vetää kerran vertoja ensimmäiselle osalle,joka on minusta ollut paras noista kolmesta.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Olin eilen Entwinen keikalla ja siellä paidanmyyjätyttö luki Houkutusta. Oli pakko antaa positiivista palautetta kirjavalinnasta![]()
![]()
Niijuu, kaveri repes kun mä tunnistin kirjan reilun kymmenen metrin päästä hämärässä baarissa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Ai niin.. Millon tuo elokuva tulee dvd:nä myyntiin?? Täällä vasta kesäkuussa!! Mietin, että tilaanko Englannista vai suomesta..
Alkuperäinen kirjoittaja loves:No sitten nou hätä. Ajattelin,että kirjassa käy jotain kamalasta kamalampaa viimeisellä sivulla.
Kesäkuussa näyttäisi tulevan dvd.lle Suomessakin tuo ihanuus. Ei auta kuin odotella sinne asti.
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja loves:No sitten nou hätä. Ajattelin,että kirjassa käy jotain kamalasta kamalampaa viimeisellä sivulla.
Kesäkuussa näyttäisi tulevan dvd.lle Suomessakin tuo ihanuus. Ei auta kuin odotella sinne asti.
Juu siis meinasinkin että en lukenu ketjusta kuin tämän viimesen sivun![]()
Ja eilen kun tilauksen leffasta laitoin homeenterin sivuilta, julkaisupäivänä on 29.4. Tiiä sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja loves:No sitten nou hätä. Ajattelin,että kirjassa käy jotain kamalasta kamalampaa viimeisellä sivulla.
Juu siis meinasinkin että en lukenu ketjusta kuin tämän viimesen sivun![]()
Ja eilen kun tilauksen leffasta laitoin homeenterin sivuilta, julkaisupäivänä on 29.4. Tiiä sitten..
Niinkö? Voikun, voikun, toivottavasti... Sit mä oisin ihan![]()