Virallinen twilight-pino vol.3

Täälläkin yksi aivan täysin hurahtanut :LOL:
Keräileekös kukaan muu noita keräilykortteja? Kun aina täytyy ulkomailta tilata lisää,olisi kiva jos suomesta löytyisi joku kenen kanssa vaihtaa tai keneltä täydennystä ostaa..
 
Esme harmaana
Oikeesti, mä en pääse varmaan koskaan koukusta irti! Näin taas unia, hmmmm, jokseenkin noloja kolmekymppisen uniksi! joo. Oikeesti, koska pääsisin lukemaan tai haluaisin edes lukea joitain muita kirjoja. Taas polttelee tuo new moonin katsominen tuolta yhdeltä sivustolta.
Mieskin olis jäkistreeneissä ja sidukka avattu ja mikä ihaninta, lapset nukkuu!!!!!!!! Nyt ois aikaa........ miehelle sanoin, ett mee van kaljalle harkkojen jälkeen, ni arvas heti ja sanoi, ett ai sentakia, ett saat katsella rauhassa läppäriltä new moonia! Onko se jo noin läpinäkyvää!!!!!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Oikeesti, mä en pääse varmaan koskaan koukusta irti! Näin taas unia, hmmmm, jokseenkin noloja kolmekymppisen uniksi! joo. Oikeesti, koska pääsisin lukemaan tai haluaisin edes lukea joitain muita kirjoja. Taas polttelee tuo new moonin katsominen tuolta yhdeltä sivustolta.
Mieskin olis jäkistreeneissä ja sidukka avattu ja mikä ihaninta, lapset nukkuu!!!!!!!! Nyt ois aikaa........ miehelle sanoin, ett mee van kaljalle harkkojen jälkeen, ni arvas heti ja sanoi, ett ai sentakia, ett saat katsella rauhassa läppäriltä new moonia! Onko se jo noin läpinäkyvää!!!!!! :)
En minäkää.. Ehkä 5 vuoden päästä voi helpottaa jos kaikki elokuvat tulee tasaisesti ja jos ei tule enää jatkoa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Oikeesti, mä en pääse varmaan koskaan koukusta irti! Näin taas unia, hmmmm, jokseenkin noloja kolmekymppisen uniksi! joo. Oikeesti, koska pääsisin lukemaan tai haluaisin edes lukea joitain muita kirjoja. Taas polttelee tuo new moonin katsominen tuolta yhdeltä sivustolta.
Mieskin olis jäkistreeneissä ja sidukka avattu ja mikä ihaninta, lapset nukkuu!!!!!!!! Nyt ois aikaa........ miehelle sanoin, ett mee van kaljalle harkkojen jälkeen, ni arvas heti ja sanoi, ett ai sentakia, ett saat katsella rauhassa läppäriltä new moonia! Onko se jo noin läpinäkyvää!!!!!! :)
En minäkää.. Ehkä 5 vuoden päästä voi helpottaa jos kaikki elokuvat tulee tasaisesti ja jos ei tule enää jatkoa :D
Niin mitäs sitten kun ei ole enää mitä odottaa
:eek: :whistle:
Tässä kun odottaa kuin kuuta nousevaa new moon dvd:tä ja kesän eclipseä ja...ja...ja
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Katyana-87:
Ootteko lukeneet, että Meyer on kirjoittanut Robille kirjan Edwardin näkökulmasta, jotta hänen olis helpompi samaistua rooliin..?
Mun mielestä olis kiva jos sekin kirja julkastais =) :heart:
En tiiä, ett tarkoitatko midnight sunia, joka on meyerin omilla sivuilla ihan ilmaiseksi luettavana. Mutta ei siis kokonaan... Joku vuoti sen nettiin ennen aikojaan ja meyer lopetti kirjoittamisen tai jotain vastaavaa. Se on houkutus Eetun näkökulmasta ja linkki siihenkin taitaa olla jossain noissa aikaisemmissa pinoissa. Olen siivonnut aamun ja kuunnellut new moonin the scorea!!!!!!!! Se on aivan älyttömän hyvä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
Jos en mitään tekstiä keksi, niin onko tyhmää olla laittamatta mitään muuta sen lisäksi että kerron itsestäni? Siihen missä kerron itsestäni niin tulee myös pieni kohta Robille.
Ei ole :) Ajatellaan asia vaikka näin että jos lähetät kirjekavrille kirjeen niin siinähän kerrot itestäs etkä kehu toista. Koko kirjahan on loppupeleissä kehuja täynnä :D
 
20.3.2010 on tuon julkaisu.. mä itselleni sen jo varasin. vähän niinkuin synttärilahjaks :D
25. tammikuuta 2010
New Moon: Bella's Box-dvd
Pohjoismaissa on tarjolla erikoisversio Uusikuu-dvd:stä, nimeltään Bella's Box. Setissä on kolme levyä ja rutkasti ekstroja. Pakettiin kuuluu myös kaksi julistetta, kirjanmerkki, kuusi postikorttia ja kaksi ranneketta. Ilmestymispäivä on 20.3.2010.

Levy 1: Elokuva ja kommenttiraita

Levy 2: Ekstroja (128 min)

6-osainen dokumentti (65 min)
Life After Twilight, Chris Weitz Takes the Helm, The Subtle Details, Time to Shine, Tricks of the Trade, Ready for the World

Musiikkivideoita: (12 min)
Death Cab for Cutie -Meet Me On the Equinox, Anya Marina -Satellite Heart, Muse -B&W rehearsal footage of I Belong To You, Mute Math -Spotlight (from Twilight Soundtrack) Team Jacob and Team Edward

Becoming Jacob (6 min)

Introducing the Wolf Pack (9 min)

Shooting in Italy (7 min)

Pidennettyjä kohtauksia: (29 min)
- School Corridor Extended (1:20)
- English Class Extended (1:26)
- Carlisle Stitches Bella Extended (2:54)
- Scrap Metal Extended (3:00)
- Start of Cinema Lobby Extended (1:27)
- Phoning Jake Extended (1:00)
- Meeting Laurent Extended (4:54)
- Jake in Bella's Room Extended (5:00)
- Outside Emily's Extended (1:28)
- Leaving for Italy Extended :)27)
- Edward Meets Volturi Extended (2:38)
- Home from Italy Extended (2:34)
- I See you're Still Alive Extended :)41)

Levy 3: Lisää ekstroja (122 min)

Poistettuja kohtauksia: (15 min)
Bella's Birthday Cake :)21)
Driving Home From Party (1:00)
Waking in the Woods (2:34)
Charlie Puts Bella in Bed (1:15)
Bike Crash (1:05)
Bella's Nightmare and Chat w/ Charlie (4:12)
Remembering the Meadow (2:04)
Mike is Left at Cinema :)58)
I'm Here If You Want to Talk :)51)
Victoria Driving (1:38)
Jake Drives Bella Home (5:05)

Edward Fast Forward (30 min)

Jacob Fast Forward (33 min)

Interview with the Volturi (12 min)

Fandimonium (7 min)

The Beat Goes On: The Music of New Moon (5 min)

Frame by Frame: Storyboards to Screen (15-20 min)
 
kopioitu
http://houkutus-twilight.blogspot.com/2010/01/new-moon-bellas-box-dvd.html
kyseessä on yhteispohjoismainen julkaisu eli etukansi englanniksi ja takakannessa kaikki pohjoismaiset kielet. ei ilmesty erikseen suomeksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Verita667:
Meinasin jo varata mutta ruotsinkielinen kansi ja tekstit ei innosta. :ashamed: Ei tätä suomenkielisenä ilmesty?
mulla on niin paljon nuo kannet haittaa, mä tilaan paljon leffoja ruotsinkielisillä kansilla kun ne usein saa halvemmalla. sisältöön se taas ei vaikuta :D
 
tääl kans eletään twiglightin ihmeellisessä maailmassa. Luulin jo päässeeni voiton puolelle, niin eikö löytynyt tää ketju ja linkki new moon leffaan. Aarrgghh ja taas mennään kun pässi narussa.

kirjoista olen nyt väkisin pitänyt taukoo, et saan lomallani antautuia niiden vietäväksi, päivittäin niitä kuitenkin kuikuilen. Onneksi löysin kirjat vasta kun kaikki oli kirjoitettu, en olisi varmaan selvinnyt jos houkutuksen jälkeen ei olis heti ollut jotain millä jatkaa bellan ja edwardin ihmeellistä tarinaa.

Ja kyl tuntuu oudolta kolmekymppisenä hurahtaa näin. Rob on mun unien kohde, näin palstalaisten kesken.

Toivottavsti Meyer palaa vielä culleneiden pariin, ainakin vihjailee sivustollaan tähän tyyliin.

JA mua ei haittaa pätkääkään jos kaikki kirjat kirjotettas uudestaan edwardin näkökulmasta- Midnight sun avaa niin paljon edwardin maailmaa, et ihan sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sane:
tääl kans eletään twiglightin ihmeellisessä maailmassa. Luulin jo päässeeni voiton puolelle, niin eikö löytynyt tää ketju ja linkki new moon leffaan. Aarrgghh ja taas mennään kun pässi narussa.

kirjoista olen nyt väkisin pitänyt taukoo, et saan lomallani antautuia niiden vietäväksi, päivittäin niitä kuitenkin kuikuilen. Onneksi löysin kirjat vasta kun kaikki oli kirjoitettu, en olisi varmaan selvinnyt jos houkutuksen jälkeen ei olis heti ollut jotain millä jatkaa bellan ja edwardin ihmeellistä tarinaa.

Ja kyl tuntuu oudolta kolmekymppisenä hurahtaa näin. Rob on mun unien kohde, näin palstalaisten kesken.

Toivottavsti Meyer palaa vielä culleneiden pariin, ainakin vihjailee sivustollaan tähän tyyliin.

JA mua ei haittaa pätkääkään jos kaikki kirjat kirjotettas uudestaan edwardin näkökulmasta- Midnight sun avaa niin paljon edwardin maailmaa, et ihan sattuu.
joo ei muakaan. mä sain just tänään kirjat lainasta takas kotiin, kaveri tykkäs niin paljon että oli itselleenkin ne tilannut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
Jos en mitään tekstiä keksi, niin onko tyhmää olla laittamatta mitään muuta sen lisäksi että kerron itsestäni? Siihen missä kerron itsestäni niin tulee myös pieni kohta Robille.
Ei ole :) Ajatellaan asia vaikka näin että jos lähetät kirjekavrille kirjeen niin siinähän kerrot itestäs etkä kehu toista. Koko kirjahan on loppupeleissä kehuja täynnä :D
Hyvä! Kirjoitan sen siis valmiiksi ja lähetän sitten kun olen tyytyväinen :D

Tuo boksi kyllä houkuttaisi, mutta mua hämää myös noi ruotsinkieliset kannet. Täytyy miettiä vielä.
 
Mutzilla
Ihan hyvinhän vois jatkaa samaa sarjaa tuosta kun renesmee kasvaa ja miten sen ja jacobin juttu etenee ja siinä samassa eetun ja bellan tarinaa, kuitenkin tuntui et jäi kesken se kyl. paljon mahdollisuuskia minusta jatkaa samaa tarinaa, ja tietty voishan sitä eetunkin näkökulmasta lukee noi kaikki...ite en oo midnight sunia lukenu
 
Esme harmaana
Tilattu tännekin............................................ :) Ja määäää varmaan sekoisin, jos Meyer päättäisi jostain kumman syystä jatkaa tätä tarinaa. niinhän Potterien kirjoittajakin aikoinaan taisi tehdä. Just Renesmeen ja Jacobin (joka on ihmeellisesti saanut multa kaikki sympatiapisteet) tarinan eteneminen kiinnostaisi. mitä vaaroja ja uhkia heidän suhteelleen tulisi, miten eetu ja Bella, jättääkö Volturit heidät rauhaan... Kaikki jää niin kesken. voisiko Renesmee ja Jacob saada jälkeläisiä. Tulisiko Nahuel kuvioihin?????? kaikki kiinnostaa ja kovasti!!!!!!!!!! Täytyykin kirjoittaa fanikirje Meyerille, että jatkaisi tarinaa vielä! Yleidsön joita on varmaaan miljoonia, pyynnöstä!!!! :)
 

Yhteistyössä