Virallinen twilight-pino vol.3

Heippa kaikille! :wave:

Täällä kans yks Twilight:n hurahtanu :D
Houkutus-leffan näin sillon kun se ilmesty ja nyt jouluna sain noi kaikki kirjat ja nyt oon kohta lukenu viimesen, Aamunkoin. Mun mies on kans ihan koukussa noihin kirjoihin ja leffoihin :LOL:
Aah, kyllä tää koko juttu vaan on niin ihana.. :heart: :heart:
((salaa kuolaan mieheltäni Robia ;)))

Voisko joku kertoo et mitä kirjaa te ootte väsäämässä? Jotain minkä sit lähetätte Robille vai..?

-Katyana-

Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:
selleri: mihin niitä kuvia sai laittaa ja oliko nyt niin että laitetaan omat kuvat messiin?

t. eeeva
Laitan sulle yyllä ne tunnukset sinne sähköpostiin minne voit lähettää tai sitten vain luonnoksiin tallentaa kuvat. Olen nyt muutaman oma-kuvan saanut ja omankin laitan. Asetelma: Aukeaman toiselle puolelle Robista lempparikuva ja omat kuvat ja toiselle puolelle teksti. Tai Jos teksti on vain muutaman lauseen mittainen niin sitten laitan yhdelle sivulle kaikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Renesmee:
selleri: mihin niitä kuvia sai laittaa ja oliko nyt niin että laitetaan omat kuvat messiin?

t. eeeva
Laitan sulle yyllä ne tunnukset sinne sähköpostiin minne voit lähettää tai sitten vain luonnoksiin tallentaa kuvat. Olen nyt muutaman oma-kuvan saanut ja omankin laitan. Asetelma: Aukeaman toiselle puolelle Robista lempparikuva ja omat kuvat ja toiselle puolelle teksti. Tai Jos teksti on vain muutaman lauseen mittainen niin sitten laitan yhdelle sivulle kaikki :D
Ok, laitan kaikki kuvat tulemaan nii laita mitä mahtuu ja se minun pärstän kuva :ashamed: Tekstiä mietin vielä.. laitan sitte kaiken kerralla.. hmm.. Hirveä mietintä päällä niin sekavaa tekstiä :D

o_Ou.. Laitetaanko me kuvia suomesta? Mulla ois 6 kuvaa (ei todellakaan pakko kaikkia laittaa) ja ne täyttäis tuon sähköpostin kokonaan :whistle: :ashamed:

Niin jos vaikka selleri tyhjäis tuon sähköpostin niin sitten saisin sitä kautta ne sulle tulemaan niin valkkaa niistä jotain jos haluat laittaa?

Yhteistyössä