Laitan sulle yyllä ne tunnukset sinne sähköpostiin minne voit lähettää tai sitten vain luonnoksiin tallentaa kuvat. Olen nyt muutaman oma-kuvan saanut ja omankin laitan. Asetelma: Aukeaman toiselle puolelle Robista lempparikuva ja omat kuvat ja toiselle puolelle teksti. Tai Jos teksti on vain muutaman lauseen mittainen niin sitten laitan yhdelle sivulle kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Renesmee:selleri: mihin niitä kuvia sai laittaa ja oliko nyt niin että laitetaan omat kuvat messiin?
t. eeeva
Ok, laitan kaikki kuvat tulemaan nii laita mitä mahtuu ja se minun pärstän kuva :ashamed: Tekstiä mietin vielä.. laitan sitte kaiken kerralla.. hmm.. Hirveä mietintä päällä niin sekavaa tekstiäAlkuperäinen kirjoittaja selleri:Laitan sulle yyllä ne tunnukset sinne sähköpostiin minne voit lähettää tai sitten vain luonnoksiin tallentaa kuvat. Olen nyt muutaman oma-kuvan saanut ja omankin laitan. Asetelma: Aukeaman toiselle puolelle Robista lempparikuva ja omat kuvat ja toiselle puolelle teksti. Tai Jos teksti on vain muutaman lauseen mittainen niin sitten laitan yhdelle sivulle kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja Renesmee:selleri: mihin niitä kuvia sai laittaa ja oliko nyt niin että laitetaan omat kuvat messiin?
t. eeeva