Katottu toi linkki, mut mun ihana läppäri, joka on täynnä kaikkee moskaa, tilttas 65 min kohdalla.
Sävärit kyllä sain jo. Täytyy yrittää loppu katsoa tänään. Mut kun tota ei saa kelattua tai siis laitettua eteenpäin, niin ätytyy laittaa aina alusta... Ärsyttää. mut ihana linkki ja kun oli suomenkielinen tekstitys, pystyi uppoutumaan paremmin, kun ei tarvinnut joakikistä sanaa miettiä... Ja auts, on toi sakkoliha-Jacob vaan niin namu, vaikka aina olen kallistunut Edwardiin, niin kyllä toi vaan silmille hyvää tekee toi jacob. luitteko siitä leffasta sen esittelyn ennen niitä kommentteja? aika karua tekstiä, mutta kyllä yhdyin muutamaan kommenttiin siinä. Minusta Bella tai siis Kristen ei vaan saa sitä Bellan tuskaa esiin samalla tavalla siinä leffassa kuin kirjassa. Leffa on tosi uaskollinen kirjalle, mutta jos ei ole lukenut kirjaa, niin leffaa on minusta turha katsoa. Ei vaan pysy kärryillä... Täytyypä yrittää kaupasta bongata tota fanilehtee... No, mun bestis on ope ja oli jostain ottanut mulle talteen vanhan kunnon suosikin, jossa oli new moon-juliste ja juttua. minä nolona tunnustamaan, ett kiitos, mut juliste mulla on jo!