Virallinen twilight-pino vol.3

kaksosmamma
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Onkohan tuossa Netanttilassakin varattavassa 3 levyn erikoisjulkaisussa ruotsinkieliset kannet? Osaan ruotsia joten ei se sikäli haittaa mutta mieluummin suomalaiset kannet.
Mä tilasin sieltä NetAnttilasta. Ainakin esittely yms. oli suomeksi. Kai se olisi pitänyt ilmoittaa siinä jos kansi ruotsiksi olisi? Mullekin periaatteessa sama millä kielellä on mutta mieluummin suomeksi :)
 
Esme harmaana
Ei taida toimia enää. <otin miehen uuden läppärin käyttöön ja viinilasillisen käteen ja aah, autuutta, alan katsomaan new moon linkkiä, mutta ei toiminut mullakaan!!!!!!!!!!!! NYYH Pakko oli aloittaa aamunkoi taas kerran, kun sain ton epäilyksen loppuun. Mul nousee karvat pystyyn joka kerta, kun luen ton raskaana olemis kohtauksen.................

Tiesittekö, ett vajaa 4 kuukautta, niin epäilys saa ensi-iltansa!!!!!!!!!!!!!jiiiihaaaaaaa
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Tiesittekö, ett vajaa 4 kuukautta, niin epäilys saa ensi-iltansa!!!!!!!!!!!!!jiiiihaaaaaaa
Sitä olen ihmetellyt ettei kuvia ole julkaistu enempää. TAHTOO VIEROTUKSEEN KUVIA :D
Ja missä viipyy virallinen traileri????????????? Hiukan pettynyt olen, kun Victoria on vaihtunut. Aito oli niin hyvä... <Katsoin twilightin tänään, kun toi linkki ei toiminut... :( Kerrankin ois ollut kone kotona, joka ei ois tiltannu 45 min jälkeen.... Mä taas rakastuin eetuun kun katoin twlightia, mut uusi kuussa Jacob vie niin antaumuksella sitä roolia, ett ei voi kuin ihailla poikaa... Edelleen mun täytyy sanoa, ett uusikuu ja aamunkoi sytyttää mua eniten ja ne on ne kirjat joissa Jacobin rooli on suurin, joten en kai vaan sisimmässäni ole enemmän Jacob-fani!!!!!!!!!!!!!!! Jacob vaan saa symbatiapisteet. Mut kyllä toi Eetu noissa leffoissa taas jotenkin sävähdyttää... hmmmmmm. sekaisin olen, varmaan molemmista. :) ja syvästi ihmettelen teidän joittenkin miehiä, jos hurahtaa tähän. Mun mies ei luvannut katsoa New moonia mun kanssa ja ei suostu lukemaan kirjoja, vaikka olen ehdottanut monta kertaa. Tää on kuulemma ylimaallista pas...... hänen mielestään. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana :
Ja missä viipyy virallinen traileri?????????????
Tää on kuulemma ylimaallista pas...... hänen mielestään. :(
Luulisi että edes teaser ois tehty. Haluun trailerin :kieh:

Ja toi miehes puhe kuullostaa niin tutulta :hug:

Oli pakko tehdä taas yksi lievittämään vierotusta :whistle: Kuuntelin tätä biisiä tällä viikolla ja sain ahaa elämyksen. Tosin samankaltaisia on miljoona mutta halusin kuitenkin tehdä tästä kun biisi on hyvä...goo goo dollsin iris

http://www.youtube.com/watch?v=XJPvKPgLtrg
 
Esme harmaana
Löysin you Tubesta aivan sairaan hyvön fanin tekemän trailerin, mutta en osaa linkittää sitä tähän. :( Oisko ollut sen tiffany666 tekemä uusi juttu, 2 viikkoa vanha. oli tosi hienosti tehty!

Saiskos toimivan linkin new moon leffaan. Mulla ei ainakaan noi linkit toimi! :( Olisin niiiiiiiiiin halunnut kattoo new moonin tänään ja eilenkin. Mä en tiedä pystynkö katsomaan Robia kenenkään muun kuin edwardin roolissa, valitettavasti. sillä on kasvot Edwardille ja en halua pilata niitä.

Miksi muuten aito Victoria ei saanut jatkaa enää epäilyksessä. Oliko kyse jostain diivailu ja riitajutusta? En nyt muista olenko jostain lukenut! Niin ja onko rob ja kristen enää yhdessä. Sekin on mennyt multa ohi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Löysin you Tubesta aivan sairaan hyvön fanin tekemän trailerin, mutta en osaa linkittää sitä tähän. :( Oisko ollut sen tiffany666 tekemä uusi juttu, 2 viikkoa vanha. oli tosi hienosti tehty!

Saiskos toimivan linkin new moon leffaan. Mulla ei ainakaan noi linkit toimi! :( Olisin niiiiiiiiiin halunnut kattoo new moonin tänään ja eilenkin. Mä en tiedä pystynkö katsomaan Robia kenenkään muun kuin edwardin roolissa, valitettavasti. sillä on kasvot Edwardille ja en halua pilata niitä.

Miksi muuten aito Victoria ei saanut jatkaa enää epäilyksessä. Oliko kyse jostain diivailu ja riitajutusta? En nyt muista olenko jostain lukenut! Niin ja onko rob ja kristen enää yhdessä. Sekin on mennyt multa ohi!
http://www.youtube.com/watch?v=_Q-t7HE5sAk&feature=channel
onko tämä mitä tarkoitit


Victoria vaihtui koska alkuperäinen oli tehnyt sopimuksen toiseen elokuvaan ja kuvaukset olisi ollut päällekkäin. Rob ja Kristen on vielä yhdessä :)
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
Löysin you Tubesta aivan sairaan hyvön fanin tekemän trailerin, mutta en osaa linkittää sitä tähän. :( Oisko ollut sen tiffany666 tekemä uusi juttu, 2 viikkoa vanha. oli tosi hienosti tehty!

Saiskos toimivan linkin new moon leffaan. Mulla ei ainakaan noi linkit toimi! :( Olisin niiiiiiiiiin halunnut kattoo new moonin tänään ja eilenkin. Mä en tiedä pystynkö katsomaan Robia kenenkään muun kuin edwardin roolissa, valitettavasti. sillä on kasvot Edwardille ja en halua pilata niitä.

Miksi muuten aito Victoria ei saanut jatkaa enää epäilyksessä. Oliko kyse jostain diivailu ja riitajutusta? En nyt muista olenko jostain lukenut! Niin ja onko rob ja kristen enää yhdessä. Sekin on mennyt multa ohi!
http://www.youtube.com/watch?v=_Q-t7HE5sAk&feature=channel
onko tämä mitä tarkoitit


Kiitti tiedosta!!!!!!!!!! On tuo juuri. Minusta varsin hyvin tehty... Vois tietty namustella noita aikansa kuluksi, mutta TAHTOO jo oikean. Onko kellään ihanalla linkkiä tuohon leffaan, siis toimivaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Victoria vaihtui koska alkuperäinen oli tehnyt sopimuksen toiseen elokuvaan ja kuvaukset olisi ollut päällekkäin. Rob ja Kristen on vielä yhdessä :)
 
Meillä mies ihmettelee, et kuinka jaksan olla vampyyri rakkauden lumoissa. Miehet ei voi tätä ymmärtää....

Omassa mielikuvituksessa loin kuvan täydellisen ihanasta edwardista. täytyy myöntää et kerrankin en pettynyt elokuvan näytteliöihin, vaan vastasivat mielikuvaani.

Kirjoista ehdoton suosikkini on houkutus ja sitten epäillys. Edwardin näkökulmaa kaipaan moneen asiaan, toivon mukaan sen joskus saan... Haluun tietää mitä edward ajatteli ja tunsi niityllä ollessaan...

Itselleni tule kauhea hinku lukea myös kirjat joihin twiglight saagassa viitataan, eli humiseva harju, romea ja julia, ylpeys ja ennakkoluulo, järki ja tunteet.

Olen ne nyt saanut hankittua, nyt pitää saada rauhallista aikaa niihin syventyä
 

Yhteistyössä