Alkuperäinen kirjoittaja jennuska:
mut miksi ette itse syö puuroa? onko lasten pakko syödä sitä, haluaisivatko sitä mitä aikuisetkin syövät?
toki on olemassa paljon asioita mitä lapset ei saa ja aikuiset saa tehdä sitä en tarkoita.
meillä tää on ollu automaattista. ehkei kuitenkaan niin outoa tai väärin yleisesti
Miksi jokaisen pitäisi syödä aamulla puuroa? Onhan sitä vaikka mitä muuta.
Mä kyllä saan puuron syötyä ja mä itseasiassa tykkään kaurapuurosta, mutta se mehukeitto on oksetus. Maistoin toista mulla olevaa mehukeittoa, mutta samaa vetistä kamalaa litkua sekin oli kuin se ensimmäinen.
Mä en ala mitään dieettiä vetämään sillä tyylillä, että saa pelätä oksennuksen tulevan. Sille refleksille kun ei voi mitään. Kyllä mene nopeasti mielenkiinto koko touhuun jos se tuollaiseksi menee.
Mä syön iltapalaksi mitä syön, mutta en todellakaan sitä mehukeittoa. Vaikka sitten puuroa paljon pienemmän määrän kuin aamulla tai marjoja. Ei voi tämä homma kaatua yhteen muutettuun kohtaan koska mä syön nyt kuitenkin paljon järkevämmin kuin aiemmin.
Inhottavaa tuollainen kun tullaan tähän ketjuun arvostelemaan, mutta eipä sitten vaivauduta antamaan ohjeita meille vaihtoehdoista.