juu mullakin auttaa jonkin verran mutta on paljon muutakin mitä en voi syödä, en edes tiiä montako kertaa olen ollut erilaisilla dieetillä jotka lääkäri on määrännyt mulle :/ ja yksi niistä oli just että piti jättää valkoiset jauhot, sokeri ym pois. Ja kun olen syönyt jotain sopimatonta (yleensä joka päivä ) niin mulla on ollut vatsa usein niin kipeä etten pysty kävellä, ja vatsan kramppaaminen on pahinta |O sattuu siis niin paljon :/Alkuperäinen kirjoittaja Pomppula:Mä oon kans vatsaongelmainen, ja oon nyt todennut, suurin osa turvotuksista ja ärsytyksistä vatsan alueella poistuu kun syön valkoisia jauhoja, sokeria ja muutenkin hiilareita mahdollisimman vähän.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:mä noudatan, ihan tarkalleen.Alkuperäinen kirjoittaja **:ei millään pahalla, mutta onko tässä ketjussa ketään kuka oikeasti noudattaa tätä dieettiä? Eikö tule mieleen edes korvata niitä poisjätettyjä ruokia jollakin sopivalla? Meinaan että näin tarkassa dieetissä kaikki lienee hyvinki olennaista?
maanantaina(?) ajattelin vielä että korvaan aamupalan kun mun ei pitäisi kuulemma syödä puuroa aamuisin, mutta päätin sitten kuitenkin noudattaa ruokavalion ihan tarkalleen. Eli tiistaina aloitin dieetin enkä ole tehnyt yhtään virheitä, en ole jättänyt mitään pois enkä korvannut mitään tuotteita toisella tuotteella.
Ja mulla ei ole vaakaa mutta mä oon kanssa kyllä huomannut että nesteet on lähtenyt liikkeelle, mulla on turvotus hävinnyt melkein kokonaan ja varmaan on painokin laskenut vähän....
Parasta tässä on se että mulla on ollut hyvä olo siis mun vatsa ei ole ikinä toiminut kunnolla ja lapsesta asti olen käynyt lääkärillä erilaisissa tutkimuksissa että saatais selville mikä mun vatsassa on. Näin hyvä olo mulla ei ole ollut vuosiin, mun vatsa ei ole kahden päivän aikana kertaakaan ollut kipeä, ei turvonnut, eikä mulla ole ollut mitään muitakaan ongelmia mitä mulla yleensä on
Ja nyt olen melko varma että mun vatsaongelmat johtuu jostakin lisäaineesta tai jostakin E***-aineesta jotka on tämän dieetin myötä jäänyt pois....
Ja tämän kuukauden jälkeen kun varmaan lisään jotain ruokavalioon aion tehdä sitä todella varovaisesti, jos mä nyt vihdoin saisin tietää syyllinen mun ongelmiin.
Mutta nyt oon ollut kunnossa pariin päivään aivan mahtava tunne.