Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Niin Miiaa alko Marianne ärsyttämään. Ja saihan ne sovittua niitä välejään tossa juurikin, mutta en usko että siltikään kunnolla. Eli en usko et Miia olis oikeesti ollu surullinen Minnan lähdöstä.

en mäkään usko.ja voihan se tosiaan olla että se itku tuli vaan kun tajus että oikeesti porukkaa tippuu ja se voi osua kenen tahansa kohalle.en tiiä,tää on vaan mun arvailuja :D

Nyt kukaan ei enää huuda siellä talossa, et IHAN SE JA SAMA MULLE! Ensin Minna itki kuin tulee ikävä talon asukkeja ja Vapun haastattelussa oli jo IHAN SE JA SAMA mitä talon asukkaat hänestä ajattelee!!!

Mut oliks ne vähän törkeitä, ku juhlivat suunnilleen Riston lähtöä?! Cheriki oli muka ilonen...

Itku tuli siitä, että tosiaan porukka oikeesti katoaa. Lisäksi tuo shokeeraus, että he luuli että Minna jääkin ja Marko, mutta sitten kutsuttiinkin takaisin sohvalle.
Mitä vaan voi tapahtua talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt kukaan ei enää huuda siellä talossa, et IHAN SE JA SAMA MULLE! Ensin Minna itki kuin tulee ikävä talon asukkeja ja Vapun haastattelussa oli jo IHAN SE JA SAMA mitä talon asukkaat hänestä ajattelee!!!

Mut oliks ne vähän törkeitä, ku juhlivat suunnilleen Riston lähtöä?! Cheriki oli muka ilonen...

Cherryl oli iloinen sen takia jottei Harrille tule paha mieli. Friikki-luonno-oikku Harri ei vaan tajua kuin syvissä vesissä Cherryl antoi Riston uida....

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mitä se risto puhu?

Se oli harmissaan etä ei ollut sopeutunut asukkaisiin niin kuin muut.
Ikävä tulee teitä kaikkia.
Haikein mielin seuraa ja kattelee ulkomaailmasta teitä.
Täällä tuntuu olevan niin erilaista porukkaa mitä mä oon.
Enkä syyllistä ketään sormilla että.minkä takia meikäläinen täältä lähtis tai miten just joku haluais mut pois täältä.