Odotusajan pinot

• Viestiketjun aloittaja Pilkun *ussija
  • Ensimmäinen viesti
"Harmaa"
[QUOTE="Hoplop";22087557]Asia on ihan oikeasti niin, että pinoissa vaikuttaa olevan enemmän "ruuhkaa" niissä alkupäissä, koska edeltävän kuun lopun odottajista osa siirtyy aina jo seuraavaan kuuhun. Niillä kuun loppussa olevilla on oikeasti yksinäistä siellä hännillä, jos jäävät sinne omaan ketjuun. (Olen usein lukenut näitä juttuja.) Aika karhunpalveluksen nämä ketju hyppelijät teettävät niille, jotka tunnollisesti ovat kuunsa lopussa.[/QUOTE]

Näin on. Siellä loppukuussa voi olla aika hiljaista...yksinään odottelee vauvan syntymää kun muut ovat siirtyneet jo vauvaketjuihin..!

"vieras"
Mulla meni näin, la oli lokakuun 5. päivä kunnes se sitten vaihtui eteenpäin edellisen kuun 29. päivään.
Pysyin sitten siinä alkuperäisessä pinossa, syytä en sitten tarkemmin ajatellut

Sääli on...
Tulin kurkanneeksi tonne odotuspuolelle yhtä pinoa, ja siellä oli 8 edellisen kuun odottajaa seuraavassa kuussa. Ei oo kyllä mikään ihme, että sen edeltävän kuun loppupäässä mahtaa olla tylsää. Ei oo reiluu ei.

Sääli on...
Ajatelkaa vaan kuinka paljon vertaistukea ne aiemman kuun odottajat ois saanu noista kahdeksasta. Sama oravanpyörä pyörii varmasti, kun sitten sen kuun odottajat sieltä lopusta on varmasti taas siinä seuraavassa kuussa. Niin se sitten on, että ne loppukuun tunnolliset odottajat kärsivät muista. Eihän osa niist lopuist oiskaan varmaan seuraavas ketjus, jos ei tätä ongelmaa olis, mutta kuten sanottu, niin oravanpyörä pyörii.

"xxxx"
No, mulla kävi niin, että aloin kirjoitella esikoisen aikaan eräässä kuussa, kun katsoin, että la sijoittui sen kuun alkuun. Np-ultrassa kävi kuitenkin niin, että la siirtyi edellisen kuun loppuun. Mä olin ihan valmis vaihtamaan ketjua ja halusinkin, mutta sitten osa ketjulaisistani "painosti" pysymään siinä ketjussa missä alunperin olin. Tuntui vähän oudolta, mutta siihen jäin. Nyt jälkikäteen olen sitä mieltä, että olisi vain pitänyt vaihtaa ketjua. Luulen, että moni ei tule ajatelleeksi tuota miten käy, kun on eri ketjussa kuin mihin kuuluisi. Itse silloin kuitenkin luin toista ketjua, joka olisi oikeasti ollut minulle... Huomasin, että alkupää oli täynnä odottajia tyyliin 30 ja loppupää tyyliin 10. Tää johtu just siitä, että iso osa oli siellä seuraavassa ketjussa. Tarkoitus ei ole syyllistää ketään, jotka kirjoittelevat eri ketjussa, kun en usko, että hekään oikeasti ovat edes miettineet tätä. Tää on nyt kuitenkin tuotu esille ja asia kuitenkin vaikuttaa joihinkin aika paljon, sillä onhan odotusaika aika iso osa elämää. Tulee vähän paha mieli joidenkin puolesta, sillä osa ihmisistä kehtaa vielä syyt luettuaan vähätellä tätä asiaa. :/ Eivät hekään ehkä ymmärrä, että sellainen saattaa satuttaa joitain. Nykyään pitäisi ymmärtää kaikkia, mutta toi on kyllä sellainen asia, jota minä en ymmärrä. Minulla on kyllä nyt kuun alussa la, että sinänsä asia ei osu minuun henkilökohtaisesti, mutta ei pidä ajatella vain itseään.

se 4Xpeesaaja
[QUOTE="vieras";22092583]Ei taas tätä.:D:D Monellakohan nickillä aloittaja tässä ketjussa peesailee?:whistle: Kyllä on ihmisellä tylsä elämä jos tällaisestakin pitää vetää herneet nenään.:D[/QUOTE]

Öhö öhö... koitin laittaa yhden peesiviestin, joka meni sinne tarkistukseen... koitin sitten laittaa sitä eri tavoin, kun ei vaan tullut läpi... lopputuloksena siis 4 viestiä. Ei näköjään tykännyt tosta bdbd jutusta.

5656tey
Oon taustaillu yhtä ketjua ja oon aikonu liittyä siihen, mutta nyt en ehkä taidakaan. Siel on keskusteltu täst asiast ja osa tosiaan on vähätelly, joko sen takia, ettei ne oo oikeasti lukenu tätä juttuu tai ei oo tajunnu tätä tai ei oo halunnu tajuu jostain syystä. Taidan vaihtaa palstaa, vaik onhan sielki varmaan porukkaa moneen menoon, mut se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. ;)

Yhteistyössä