V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan tää ketju jo liian pitkä??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onkohan tää ketju jo liian pitkä??
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mua niin ärsyttää toi minna |O sen puhetyylikin on niin leuhka mä oon hetken tässä kuunnellu sen juttuja "siis mä ajoin sellasella ihan sika siistillä mersulla,ajoin jonkun baarin eteen ja plaaplaa" " tunneksä risto ketään automyyjiä tms,me tarvittais autosponssi,joo sellanen audin maasturi ois siis ihan bueno" :x mua jotenkin rupes niin ärsyttämään,tosi vaikea yrittää tässä kuvailla mut kun kuvittelee sellasen itteään täynnä olevan ja leuhkan ihmisen kertomassa noita ni aika hyvin kuvaa![]()
ja pisti vähän naurattamaan ku minna pyörähteli yksinään tossa jotain balettijuttuja,näytti aika koomiseltaja mariannaa se oli ottamassa niitten tanssiryhmään,joo kyl sä voit tulla ja sitkun mä pääsen täältä ni mä rupeen treenaamaan,mä siis vaan treenaan ja treenaan,että balettia ja hiphoppia sun muuta
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mua niin ärsyttää toi minna |O sen puhetyylikin on niin leuhka mä oon hetken tässä kuunnellu sen juttuja "siis mä ajoin sellasella ihan sika siistillä mersulla,ajoin jonkun baarin eteen ja plaaplaa" " tunneksä risto ketään automyyjiä tms,me tarvittais autosponssi,joo sellanen audin maasturi ois siis ihan bueno" :x mua jotenkin rupes niin ärsyttämään,tosi vaikea yrittää tässä kuvailla mut kun kuvittelee sellasen itteään täynnä olevan ja leuhkan ihmisen kertomassa noita ni aika hyvin kuvaa![]()
ja pisti vähän naurattamaan ku minna pyörähteli yksinään tossa jotain balettijuttuja,näytti aika koomiseltaja mariannaa se oli ottamassa niitten tanssiryhmään,joo kyl sä voit tulla ja sitkun mä pääsen täältä ni mä rupeen treenaamaan,mä siis vaan treenaan ja treenaan,että balettia ja hiphoppia sun muuta
No joo pisti hieman hymyilyttää kun mimmi luulee itsestään mitä ihmeempiä juttuja. Eilen kun se Minna selitti Terolle, Johanille ja Mariannelle kuin on ollut alaikäisenä baarissa keikalla ja keikan jälkeen oli mennyt flanelinen nalleyöpuku päällä kännissä baariin hakee lisää juomaa...pojat katsoi toisiaan. Ei taida jutut mennä oikein läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla tulee Minnasta mieleen tanssiva virtahepo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vaikka tämmönen tanssiesitys
http://www.youtube.com/watch?v=doMZYydsKM8
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mua niin ärsyttää toi minna |O sen puhetyylikin on niin leuhka mä oon hetken tässä kuunnellu sen juttuja "siis mä ajoin sellasella ihan sika siistillä mersulla,ajoin jonkun baarin eteen ja plaaplaa" " tunneksä risto ketään automyyjiä tms,me tarvittais autosponssi,joo sellanen audin maasturi ois siis ihan bueno" :x mua jotenkin rupes niin ärsyttämään,tosi vaikea yrittää tässä kuvailla mut kun kuvittelee sellasen itteään täynnä olevan ja leuhkan ihmisen kertomassa noita ni aika hyvin kuvaa![]()
No joo pisti hieman hymyilyttää kun mimmi luulee itsestään mitä ihmeempiä juttuja. Eilen kun se Minna selitti Terolle, Johanille ja Mariannelle kuin on ollut alaikäisenä baarissa keikalla ja keikan jälkeen oli mennyt flanelinen nalleyöpuku päällä kännissä baariin hakee lisää juomaa...pojat katsoi toisiaan. Ei taida jutut mennä oikein läpi.
ja aina jos joku kertoo jotain ni minna on toki kokenu jotain suht samaa ja melkein aina parempaa.kyl välillä huomaa katseita mitä toiset luo kun minna kertoo jotain,että ei ihan taida mennä kaikki tarinat läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Ei vittu toi Marko on ihan huippu!!!:heart:
![]()