ei ne vielä paljastuAlkuperäinen kirjoittaja viears:Ketä asukkaat nimesivät??
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:joks se martina aitolehmä on häipyny sieltä?
vili sun pitää varmaan soitella viroon sitten,toki suomessa tehdään rasvaimuja ja silikonin laittoija myöskin..kuten sanoit antaisit pienen omaisuudenAlkuperäinen kirjoittaja vili43:No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.
eikös se ollu niin että et ole aito oma itsesi jos et sano suoraan toiselle esim että "mun mielestä sä oot ämmä"Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!"
Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
Jätetään ne kumitissit pois laskuista jooko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:vili sun pitää varmaan soitella viroon sitten,toki suomessa tehdään rasvaimuja ja silikonin laittoija myöskin..kuten sanoit antaisit pienen omaisuudenAlkuperäinen kirjoittaja vili43:No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta.
olen ihan samaa mieltä. Talo on täynnä hyssyttelijötä ja mielistelijöitä, pidän Martinasta koko ajan vaan enemmän. Ja se on ensimmäinen nainen, joka talossa tekee jotain!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein...
Miusta Jarkko sanoi hyvin että omia sanomisiaan voi vähän miettiä- välillä voi olla hiljaakin. Miksi tietyt ihmiset puolustelevat tökeröitä sanomisiaan ja toisten mollaamista sillä että "mähän vaan sanon mitä mieltä olen" Että olen tällainen suorapuheinen tyyppi. Suorapuheinen tai ei- kai sitä nyt ajatellakin saa :/Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:eikös se ollu niin että et ole aito oma itsesi jos et sano suoraan toiselle esim että "mun mielestä sä oot ämmä"Alkuperäinen kirjoittaja reetta:Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!"
Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
että jos mä nyt oisin sitä mieltä että te muut otte tyhmiä niin sehän on vaan teidän ongelma ja mä oon aito oma itseni kun esitän kauniin mielipiteeni suoraan... B)
Mä pidän myös Martinasta Tosin se vois joskus vähän miettiä miltä toisesta tuntuu sen sanomiset. Mutta elämää taloon (ja eri BB-palstoille) Martina toi tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:olen ihan samaa mieltä. Talo on täynnä hyssyttelijötä ja mielistelijöitä, pidän Martinasta koko ajan vaan enemmän. Ja se on ensimmäinen nainen, joka talossa tekee jotain!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein...
Toivon hänen pääsevän pitkälle, mutta en voittavan, se ois jotenkin epäreilua.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/tehtavat.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no mites siellä on tää yö menny nukkumisen suhteen? paljonks on mittarissa aikaa viimeiseksi yöksi?? =)