VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta. :)
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:
 
sieltäpä ne avainsanat tuli martin suusta: ei pidä muita minään..vois olla hällä itsetutkiskelun paikkka eikä tarttis vollata tuola.

tinen juttu mikä ihmetyttää on se että jotenki tuntuu niinku se yritäis ihan tahallaan saad eripuraa tonne ja huokutella porukkaa nukkumaan.. :kieh:

jos mä olisin ollu sielä paljus niin olsin sanonu hälle että "mähän en oo tykänny susta ennen enkä tykkää vieläkää..mut sehän on sun ongelma"... |O
 
vieras vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta. :)
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:
vili sun pitää varmaan soitella viroon sitten,toki suomessa tehdään rasvaimuja ja silikonin laittoija myöskin..kuten sanoit antaisit pienen omaisuuden ;)
 
reetta
Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!" ;)

Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja reetta:
Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!" ;)

Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
eikös se ollu niin että et ole aito oma itsesi jos et sano suoraan toiselle esim että "mun mielestä sä oot ämmä"

että jos mä nyt oisin sitä mieltä että te muut otte tyhmiä niin sehän on vaan teidän ongelma ja mä oon aito oma itseni kun esitän kauniin mielipiteeni suoraan... :LOL: B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen varmaan ainoa, joka pitää Martinaa oikeasti ihan huippuna! Todellista naisenergiaa eikä mikään tylsä myötäilijä. Ihailtavaa minusta. :)
No mä tunnustan ihan mustuaisena, jotta pidän Martinasta ja antaisin pienen omaisuuden tuosta kropasta! |O |O |O :ashamed:
vili sun pitää varmaan soitella viroon sitten,toki suomessa tehdään rasvaimuja ja silikonin laittoija myöskin..kuten sanoit antaisit pienen omaisuuden ;)
Jätetään ne kumitissit pois laskuista jooko.
Tuo vartalo on vissiin osaksi kovan treenauksen tulosta, ei niinkään rasvaimujen.
Mun ei tartte lähtee Viroon asti, ihan lenkki ja syömisten tarkkailu riittäisi... :snotty:
 
vieras
Sehän on just hyvä tonne taloon toi Martina,sekottaa pakkaa hyvin.siksi sinne laitettukkin ja näköjään saa hiukan vipinää sinne ja nyt tulee kilpailijoiden oikeita luonteenpiirteitä esiin!haukkuvat seläntakana..mä sanon sille sitä ja tätä ja sitten ei kuitenkaan ole munaa moiseen!Timolle sano just oikein!
Eihän se siellä tasavertasena kilpailijana ole,tuotanto laittanu sen sinne sekoileen katsojalukuja kasvattaakseen,kun on muuten niin hiirulaissakkia.Uskokaa vaan,että jossain vaiheessa se "häädetään" talosta;)
Kuulopuheiden mukaan sinne olis menossa joku muukin julkkis(mies):)
 
äitiliini
Hyvin se on kuitannu Timolle!Timo poloinen ihan hukassa,kun kaikki ei olekkaan pusuteltavissa ja halittavissa.Se on käyttäytyny pk:ssa niiiin itteensä täynnä olevana että meinaa oksu lentää,niin varmana että saa kaadettua muijan ku muijan ja kun Kadi ei lähteny sen leikkiin niin poika sai kolauksen ja alko inhoon sitä!Pikkupoikahan se on ja hyvä että Martina sitä palauttelee maan pinnalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein... :)
olen ihan samaa mieltä. Talo on täynnä hyssyttelijötä ja mielistelijöitä, pidän Martinasta koko ajan vaan enemmän. Ja se on ensimmäinen nainen, joka talossa tekee jotain!
Toivon hänen pääsevän pitkälle, mutta en voittavan, se ois jotenkin epäreilua.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja PuPuLi:
Alkuperäinen kirjoittaja reetta:
Joo ja eka tämä Martina hokee paljussa Timolle, että: "Jos mä en tykkää kaikista ja sanon sen suoraan, niin ei se oo MUN ongelma!" Ja sit hän vähänpäästä valittaa väsymystään ja kun HÄN ei ole nukkunut viime yönä kunnolla, että pitäs mennä jo nukkumaan... Noh, tähän voisi vaan sanoa että:" Se on Martina SUN ongelma jos et ole nukkunut viimeyönä!!" ;)

Että on toisia ihmisiä arvostava rouva ja muiden mielipiteet huomioon ottava!!!
eikös se ollu niin että et ole aito oma itsesi jos et sano suoraan toiselle esim että "mun mielestä sä oot ämmä"

että jos mä nyt oisin sitä mieltä että te muut otte tyhmiä niin sehän on vaan teidän ongelma ja mä oon aito oma itseni kun esitän kauniin mielipiteeni suoraan... :LOL: B)
Miusta Jarkko sanoi hyvin että omia sanomisiaan voi vähän miettiä- välillä voi olla hiljaakin. Miksi tietyt ihmiset puolustelevat tökeröitä sanomisiaan ja toisten mollaamista sillä että "mähän vaan sanon mitä mieltä olen" Että olen tällainen suorapuheinen tyyppi. Suorapuheinen tai ei- kai sitä nyt ajatellakin saa :/

Et joo Martina ei todella ole mun suosikki..
 
vieras
nyt martinan aviomies huolissaan ja ämmentynyt ennakkoasenteista ja selänakana puhumisesta..vikaahan ei lainkaa ole omassa vaimossa joka haukkuu -anteeksi "ilmaisee oman mielipiteensä"- muista ihmisistä.
viikkotehtävässäkin ekana menossa nukkumaan vaikka ensin ärjys et helppo juttu,mä ainakin pystyn olee..
kellostakin räyhäs et kyllä mä tiedän(vaikkei tienny lähellekkään),te vaan luulette tietävänne ku ootte ollu 6 vko talossa..aarrgghh.
 
vieras
tuossa vaan pohdin kun koosteessa itki ettei pidä muita minään niin..
..eikö se martina ole tullut julkkikseksi/tienannut rahaa makaamalla "varatun" miehen..(siis pojanklopin kanssa jossa hieman kylä ton bb-timon tyyliä) kanssa..
mulla kyllä on tälläsille ihmisille oma ammattinimike,mutta jääköön se vanhempien ihmisten arvattavaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mun mielestä on hyvä juttu että Martina tuli, ja jopa jotenkin tykkään siitä. Ainakin Timolle sanoi ihan oikein... :)
olen ihan samaa mieltä. Talo on täynnä hyssyttelijötä ja mielistelijöitä, pidän Martinasta koko ajan vaan enemmän. Ja se on ensimmäinen nainen, joka talossa tekee jotain!
Toivon hänen pääsevän pitkälle, mutta en voittavan, se ois jotenkin epäreilua.
Mä pidän myös Martinasta :D Tosin se vois joskus vähän miettiä miltä toisesta tuntuu sen sanomiset. Mutta elämää taloon (ja eri BB-palstoille) Martina toi tosi paljon.
 
minnukka82
mäkin tykkään Martinasta vaik aluks olin kyl että ei h***vetti että mitä toi siel tekee! Mut siis joo antaa just hyvin väriä sinne ja saa ns:keskusteluja pystyyn. ja se naikkonen vois olla siel kyl loppuun asti mutta ei saa voittaa (niinkun joku jo kirjotti niin olis silloin epäreiluu)

Piian toivon lähtevän seuraavaks sitä en voi sietää!!
 
vieras
Nyt se Martina oli suuuttunut kun Timo oli sanonut sitä h...raksi. Eikös se sit ollutkaan Martinan ongelma kun Timo vaan ilmaisi mitä mieltä hän on. Oli hiilestynyt eukkoparka ja ovia paiskinut. Itekkin arvostelee/eikun sanoo mielipiteitään julki ja sit on toisten vika jos niistä suuttuu.
 
^Siitä vaan sitten Timo huorittelemaan muitakin asukkaita :whistle:

On se vaan kurjaa kun "- Mä sanoin, että keskustellaan siitä sitten aamulla. Jos ei saa olla oma ittensä pohjanmaalta, niin ihan vi*un sama!" Millaisia miehiä siellä pohjanmaalla oikein on? :D ;)

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?569555
 

Yhteistyössä