Mä katsoin ihan samaa. Miten 25-v voi olla noin elähtänyt Kasvot ovat ihan oudon näköiset :/Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kyllä on aika outo tuo Martina .. ihan kummallisia kasvon liikkeitä ym . Tainnut vetää joskus muutakin kuin bissee.
Sitä mäkin epäilen, mut se akka pilaa viikkotehtävän ihan varmaan.Alkuperäinen kirjoittaja näin kuulkaas on:Siis talohan oli niin tylsistynyt ku olla voi ja sinne palkattiin Martina sekoittamaan pakkaa. Hänelle maksetaan palkkaa talossaoloajalta ja etukäteen on sovittu, että hän laukoo suorasukaisia ajatuksiaan minkä ehtii. Lisäksi on sovittu, että hän ei myöskään voita BB:tä, vaan on vaan "viihdyttämässä" ja vähän poistamassa pysähtynyttä tunnelmaa. Tuohan on ihan selvä juttu, koska ei kukaan, joka olisi oikeesti haluais voittaa BB:n, alkaisi ärsyttämään kommenteillaan kanssakilpailijoita jo eka vuorokauden aikana!
Mä en karussa tuohon usko! tasavertainen kilpailji on,aivan sama vaikka on "julkkis".Mutta ei eihän martina noin käyttäydy fiksu ja filmaattinenAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mä luulen että on tuotantotiimin kanssa vähän sopinut etukäteen tuosta, koska on jo monesti rikkonut sääntöjäkin vaan ei rankkua kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Voi tauti tota Martinaa! Ei se ainakaan ole julkisuuskuvaansa mennyt parantamaan tonne taloon kun käyttäytyy tolleen. Koko ajan ulisee ja arvostelee muita ja mököttää. Nytkin sanoo et menee ainakin nukkumaan vaikkei kukaan muu menisikään. Ja et tietää parhaiten paljon kello on kun on viimeksi ollut talosta ulkona. Veikkaa kuitenkin eniten mettään koko ajan. Ihme lehmä ja ihme asenne.
Se on laitettu sinne vaan tuomaan komplikaatioita--->viihdettä.
Katsos kun se riippuu ihan siittä ihmisen perus LUONTEESTA! martina saanu aina kaikki periksi,kunhan on tissejä vähän näytellyt,on se tympäisevää huomata ettei tisseillä tee tuossa talossa mitäänAlkuperäinen kirjoittaja näin kuulkaas on:Siis talohan oli niin tylsistynyt ku olla voi ja sinne palkattiin Martina sekoittamaan pakkaa. Hänelle maksetaan palkkaa talossaoloajalta ja etukäteen on sovittu, että hän laukoo suorasukaisia ajatuksiaan minkä ehtii. Lisäksi on sovittu, että hän ei myöskään voita BB:tä, vaan on vaan "viihdyttämässä" ja vähän poistamassa pysähtynyttä tunnelmaa. Tuohan on ihan selvä juttu, koska ei kukaan, joka olisi oikeesti haluais voittaa BB:n, alkaisi ärsyttämään kommenteillaan kanssakilpailijoita jo eka vuorokauden aikana!