Virallinen bb pino 2008

pöhlö
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon Minnan esittelyyn BB-sivuilla? On vissiin ilmoittanut mittansa hieman vääristellen: "Pituus: 163 cm Paino: 65 kg" Mä olen itse 164cm ja 72kg ja varmasti on Minnakin pikkusen painavampi. Telkkarihan vähän pyöristää, mutta en ole mielestäni lähellekään yhtä iso kuin Minna. Muiden (tyttöjen) mitat on enempi uskottavia.

Mams
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:
Alkuperäinen kirjoittaja uh:
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:
Miksiköhän Maria ei mennyt itse sinne sohvalle sitä pierua lykkäämään...
Sama kai se on missä se sitä lykkää kun joka puolella on porukkaa.
eihän siellä olohuonessa ollut kuin Marko ja Tero...kait nekin ois sitä hajua paenneet makkariin...
Mä mietin samaa et miks se ei mennyt itse olkkariin piereskelemään.Varmaan muutenkin huono ilmanvaihto huoneessa jossa nukkuu monta ihmistä yhtäaikaa.
En edes kehtais piereskellä vaikka laktoosivikaa on itsellänikin.

Mä jotenkin oon tykänny tosta Mariasta kun ei oo mikään hienohelma,mut jotenkin noi jatkuvat paskajutut menee yli.

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Mua kuvottaa katsella/kuunnella tota mantaa :headwall: Se on kaikinpuolin ilkee, puhuu paskaa, ja käyttäytyy tosi kakaramaisesti!! Lisäks toi sen nenän kaivaminen, yök! :x
Mä ihan ihan alussa aattelin et onpas siinä kivan rempsakka emäntä mut sitte enää ei olekaan niin kiva.

Me miehen kans sunnuntain talk showssa hokattiin ku harri sano vapulle cheriä akaksi. Mulla olis kiehahtanu :D

bb-koukussa
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Me miehen kans sunnuntain talk showssa hokattiin ku harri sano vapulle cheriä akaksi. Mulla olis kiehahtanu :D
joo meilläki ukko sano sillon kun se tuli taloon ja näytettiin ne haastattelut, että tosta mä tykkään, mut eipä oo enää kehunu..:x

vakkari nopsana..
[quote="
Mä ihan ihan alussa aattelin et onpas siinä kivan rempsakka emäntä mut sitte enää ei olekaan niin kiva.

Me miehen kans sunnuntain talk showssa hokattiin ku harri sano vapulle cheriä akaksi. Mulla olis kiehahtanu :D [/quote]

Peesaan ton alun. Aattelin kans, että ihan mun oloinen ihminen.. Että tollanen sitä varmaan itekin olis tuol.. Mut ei kyl oo enää urhg.. Tajuaakohan itekään kuinka jauhaa sitä samaa PASK... juttuu..

muhun iskee toi harrin huumori :D ainaki se mitä näytetään päälähetyksissä (niistähän monesti saattaa saaha erikuvan mitä jos seurais 24/7)

ja mantasta ajattelin kans eka että ompas hauska tyyppi,mutta ei todellakaan ole enään! :$ en kestäis olla sen kans tuolla...

vieras
Mua ärsyttää toi Harri! Ihme pikkupoika aikuistenmaailmassa... Jos olisin cheryll, en pitäis kyllä minään, kauheeta toi sen kielenkäyttö...palkintolehmä jne. muut halveksivat nimitykset ja jutut! Kukaan ei pidä Mariannaa tai muita läheistä kontaktia miesten kans ottaneita ollenkaan halpoina, mut Cheryll sit jotenkin leimaantui sen Ristojutun takia. Harri reppana ymmärsi kaikki läheisyyden kaipuun ja ystävällisyyden ihan joksikin muuksi ja sit oli loukkaantunut kun ei sitä haluttukaan sillai.

vcert
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ärsyttää toi Harri! Ihme pikkupoika aikuistenmaailmassa... Jos olisin cheryll, en pitäis kyllä minään, kauheeta toi sen kielenkäyttö...palkintolehmä jne. muut halveksivat nimitykset ja jutut! Kukaan ei pidä Mariannaa tai muita läheistä kontaktia miesten kans ottaneita ollenkaan halpoina, mut Cheryll sit jotenkin leimaantui sen Ristojutun takia. Harri reppana ymmärsi kaikki läheisyyden kaipuun ja ystävällisyyden ihan joksikin muuksi ja sit oli loukkaantunut kun ei sitä haluttukaan sillai.
Cheryll on tekopyhä, siks ärsyttää. Jos pani niin pitäis kehtaa myöntää eikä syyttää toista valehtelusta ja lässyttää hänen kunniasta :headwall:

Yhteistyössä