VIRALLINEN BB-PINO 2007

onpahan terveellinen tehtävä taas.. just ovat laihduttaneet siellä ilman ohjeita ja nyt eivät sit sais nukkua.. Mun mielestä tollasissa ei ole mitään mielenkiintoa edes seurata kun toiset haukottelee koko viikon. Ois voinu keksiä jotain ihan muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
onpahan terveellinen tehtävä taas.. just ovat laihduttaneet siellä ilman ohjeita ja nyt eivät sit sais nukkua.. Mun mielestä tollasissa ei ole mitään mielenkiintoa edes seurata kun toiset haukottelee koko viikon. Ois voinu keksiä jotain ihan muuta.
Joo ja vkl ne sitten nukkuu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
mulla on tunne että piialle ja martiinalle tulee jossain vaiheessa jotain kinaa, sitä onkin kiva seurata :whistle:
Piia on nyt jo varpaillaan ja sitä ottaa niin päähän, että sinne tulee joku, jolla on jo nyt "enemmän valtaa" kuin sillä. Tai siis vaikutusta. Vaikuttaa ettei Piia vielä ole valmis töksäyttämään Martinalle mitään "älä ota sitä leipää nyt, kun..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onko se torstai päivään asti? eli siis 3yötä? no 5h per yö ja ei mitään päivätorkuntaa.. voi vaikka onnistua!! =)
Ei 5h/yö ole paha, varmasti pystyvät, jos haluavat. Kunhan nukkuvat samaan aikaan.
Ei paha ollenkaan. Kyllä kolme yötä jaksaa pienillä unilla. Itse nukun viikolla monestikin vain 4-5 tuntia ilman mitään ongelmia, olen sentään fyysisesti raskaassa työssä. Joskus unisaldoksi jää 2-3 tuntia, silloinkin jaksan työt hoitaa. Eikä itselläni ikinä ole tapana ollut nukkua mitään päiväunia. Eri asia sitten on, jos talossa on tylsää, eikä tekemistä, niin varmasti alkaa torkuttaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onko se torstai päivään asti? eli siis 3yötä? no 5h per yö ja ei mitään päivätorkuntaa.. voi vaikka onnistua!! =)
Ei 5h/yö ole paha, varmasti pystyvät, jos haluavat. Kunhan nukkuvat samaan aikaan.
mutta edelleen... kuka sit vahtii ettei ne nuku liikaa/yö, jos kaikki nukkuu?
Luulis niiden tajuavan pitää vahtivuoroja - vaikka vain tunnin pätkissä. Ei ne niin hölmöjä ole ettei tuota tajuaisi. :headwall:
 
"- Miks sä haluat pelata kaikkien hyväksi, kun vain yksi voi voittaa? Olettehan te pällejä, jos niin teette. Yksi voittaa rahaa, ja muut lähtee kotiin tyhjin käsin. Tämä on peliä, ei tämä ole mikään ryhmäjengi, että ollaan leirillä, pelataan ja katsotaan kellä on paras ryhmähenki! juontajamalli läksytti toisia."

Martina nimetään, heti kun voidaan, eri juttu sit äänestetäänkö se ulos sunnuntain lähetyksessä. I hope. :wave:

( Myös Tellu sais lähteä ) .
 
MIIITÄÄÄÄ
21:04] Anteeksi mutta voitteko kertoa MITEN Martina on voinut TÄNÄÄN käydä päivittämässä Facebookiaan netissä?Satun näkemään hänen tiedot.

Toi teksti oli 24/7 chatis. Mitä toi tarkottaa? Kommunikoiks se ulkomaailmaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilla:
"- Miks sä haluat pelata kaikkien hyväksi, kun vain yksi voi voittaa? Olettehan te pällejä, jos niin teette. Yksi voittaa rahaa, ja muut lähtee kotiin tyhjin käsin. Tämä on peliä, ei tämä ole mikään ryhmäjengi, että ollaan leirillä, pelataan ja katsotaan kellä on paras ryhmähenki! juontajamalli läksytti toisia."

Martina nimetään, heti kun voidaan, eri juttu sit äänestetäänkö se ulos sunnuntain lähetyksessä. I hope. :wave:

( Myös Tellu sais lähteä ) .
Aika suoraviivaista ajattelua minusta. Pitäisi osata ottaa huomioon, että siellä täytyy miellyttää porukkaa, eli pelata juuri ryhmähengen mukaisesti. Sillä tavoin ei joudu äänestykseen. Ja jos joutuu, niin pitää olla kannatusta katsojilta. En oikein usko, että vain omaan pussiin pelaamalla voittaa koko potin. Mutta jokainen yrittää tavallaan, myös Martina.
 
Piia on kans ärsyttävä valehtelija, sanoi Kadille että Maxin ja Kadin taloon jääminen oli hänelle muka tärkeintä. Niin varmaan joo kun pk-huonees sano pari päivää sit että toivoo Kadin lähtevän. :kieh:

Onhan toi peliä mutta ärsyttää tollanen ilmiselvä valehtelu...
 
Voi tauti tota Martinaa! Ei se ainakaan ole julkisuuskuvaansa mennyt parantamaan tonne taloon kun käyttäytyy tolleen. Koko ajan ulisee ja arvostelee muita ja mököttää. Nytkin sanoo et menee ainakin nukkumaan vaikkei kukaan muu menisikään. Ja et tietää parhaiten paljon kello on kun on viimeksi ollut talosta ulkona. Veikkaa kuitenkin eniten mettään koko ajan. Ihme lehmä ja ihme asenne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Voi tauti tota Martinaa! Ei se ainakaan ole julkisuuskuvaansa mennyt parantamaan tonne taloon kun käyttäytyy tolleen. Koko ajan ulisee ja arvostelee muita ja mököttää. Nytkin sanoo et menee ainakin nukkumaan vaikkei kukaan muu menisikään. Ja et tietää parhaiten paljon kello on kun on viimeksi ollut talosta ulkona. Veikkaa kuitenkin eniten mettään koko ajan. Ihme lehmä ja ihme asenne.
Mä luulen että on tuotantotiimin kanssa vähän sopinut etukäteen tuosta, koska on jo monesti rikkonut sääntöjäkin vaan ei rankkua kuulu...

Se on laitettu sinne vaan tuomaan komplikaatioita--->viihdettä. :D
 

Yhteistyössä