VIRALLINEN BB-PINO 2007

Maamikki
Oisivat pannu mieluummin vaikka Matti Nykäsen, ois varmaan ollut enemmän katsottavaa! Mutta, tuo nainen on varmaan halvalla saatu taloon, sillehän on vaan tärkeetä olla mahdollisimman paljon esillä julkisuudessa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luulen et se martina on laitettu sinne tahallaan pakkaa sekoittamaan eikä voi voittaa oikeasti.
Näinpä varmasti, saadaan katsojalukua korkeammaksi, ja varmasti hänelle myös on maksettu/maksetaan tuosta kun hän tuolla on.
ainakin tosiaan saadaan niitä mies katsojia lisää... miks meitä naisia aina sorretaan...

No ketä miestä kiinnostaa tommonen silikoni-juntti? Mun mies ainakin aivan kypsänä ku toi martinan-idiootti tuli taloon. Ja kyllä, voidaan miehen kanssa ihan avoimesti puhua, jos joku mies/nainen on hyvännäkönen. En vain tajua kuka tuosta ääliöstä syttyy? Tatuointiki päin persettä.

nikki
joo, tuollaiset joutavanpäiväiset tee itsestäsi julkkikset ei kyllä kiinnosta! ne varmaan joille tulee oho, katso ja seiska ovat onnelisia... mutta toivottavasti on vaan 2viikon vierailu, nyt kai sitä ei saa viel nimetä?

Martinalla silmämeikit, vaikka just heräs? Eikö eilen pessyt niitä, vai onko ennen suihkua ehtinyt ne jo laittaa??

Ps. Sanoiko Vappu suorassa lähetyksessä, että Martina on tiennyt kolme kuukautta, että menee taloon. Ja käynyt normaalit hakuprosessit läpi? (Siis että olis hakenut taloon, kuin kuka muu tahansa?) Tylsää, että ne otti tuollaisen rouvan sinne, kunnon villi sinkku julkkis olis ollut parempi. (Tai sit joku ujompi julkkis - vaikka joku miss suomen finalisti - paitsi et ei Nooraa).

Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Martinalla silmämeikit, vaikka just heräs? Eikö eilen pessyt niitä, vai onko ennen suihkua ehtinyt ne jo laittaa??

Ps. Sanoiko Vappu suorassa lähetyksessä, että Martina on tiennyt kolme kuukautta, että menee taloon. Ja käynyt normaalit hakuprosessit läpi? (Siis että olis hakenut taloon, kuin kuka muu tahansa?) Tylsää, että ne otti tuollaisen rouvan sinne, kunnon villi sinkku julkkis olis ollut parempi. (Tai sit joku ujompi julkkis - vaikka joku miss suomen finalisti - paitsi et ei Nooraa).

jos sille on tehty ne rajaukset mitkä pysyy silmissä ties kuinka kauan.

Gerda: Martinalla silmämeikit, vaikka just heräs? Eikö eilen pessyt niitä, vai onko ennen suihkua ehtinyt ne jo laittaa??

riks raks poks: jos sille on tehty ne rajaukset mitkä pysyy silmissä ties kuinka kauan.

Gerda: Voipi olla, enpä tullut ajatelleeksi. :headwall: Vaikka lupailihan Martina tuovansa taloon turhamaisuutta. :LOL: (En onnistunut tuossa lainauksessa tällä kertaa).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luulen et se martina on laitettu sinne tahallaan pakkaa sekoittamaan eikä voi voittaa oikeasti.
Näinpä varmasti, saadaan katsojalukua korkeammaksi, ja varmasti hänelle myös on maksettu/maksetaan tuosta kun hän tuolla on.
ainakin tosiaan saadaan niitä mies katsojia lisää... miks meitä naisia aina sorretaan...

No ketä miestä kiinnostaa tommonen silikoni-juntti? Mun mies ainakin aivan kypsänä ku toi martinan-idiootti tuli taloon. Ja kyllä, voidaan miehen kanssa ihan avoimesti puhua, jos joku mies/nainen on hyvännäkönen. En vain tajua kuka tuosta ääliöstä syttyy? Tatuointiki päin persettä.
yllättävän moni mies
:D mut mä kyl edelleen pysyn kannassani et sille on joku tarkoitus siellä eikä voi kisaa voittaa.

ei voi sanoo muutaku että hohhoijaa |O haukotuttaa koko ohjelma |O
olisivat ottaneet jonku sinkun taloon jos "säpinää" haluisivat :/ ja haastattelussaki martina vaikutti niin helvetin hiljaselta hissukalta että tuo taloon varmaan yhtä paljon säpinää ku heli :headwall:

just tuota kans mietin et onko tosiaan tuolla martinallakin mahdollista voittaa tuo 50 000 ekeä... pikkusenko meni maku tosta ohjelmasta... oisivat ees matti nykäsen laittaneet sen tilalle.... =) yhtä turhis julkkis mut osaa ainakin juomis taidot=)
Jos noi Martinan kannattajat tuo plussia, niin vastustajat tuo varmasti yhtä paljon miinuksia. Ei Martinan talossa pysyminen ole yhtään helpompaa, kuin muidenkaan talon suosikkien. Eikä tässä edes tiedä mitä muuta tulee tapahtumaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja laura40:
Pakko oli tulla vilkaseen mistä täällä puhutaan. Onneks en seuraa BBtä muutaku sillon tällön, ei oo tommosia onkelmia kun teillä
Eipä tässä mitään ongelmia ole. =) Herättää tunteita ja keskustelua. Mutta viihdettähän koko ohjelma pääosin on. Asiat ärsyttää ja asiat naurattaa. Mitään normaalia kummempia nuo tunteet tuskin ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Mitenköhön muuten.. käyköhän Martina suihkussa ihan au naturell vai biksut päällä? :LOL:
Just mietin ihan samaa :D
Onhan sillä silarit mitä näytellä..
Ehkä se just siks käy biksut päällä suihkussa - ei meinaa näytä kovinkaan hyvältä ne rinnat, paitsi silloin kun on paita päällä. :snotty: (En ole kade).

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
ihanan kylmä vastaanotto kyllä :D ja hyviä kommentteja tulee sillon tällön..jarkko kysy että osaatko laulaa :whistle: ja just se faben ootko aito aitolehti :D
En tiedä miten mulla eilen meni vähän ohi, mutta itse ymmärsin sen Faben jutun siten, että se sanoi "Aito ööö Aitolehti?" -- Yritti hakea sitä mitä se loppu oli, jos ei muistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
musta sinne ois pitäny tyrkätä nykänen :D oltas saatu ees kunnon bileet prkl :kieh:
:LOL: :LOL: matti ja mervi taloon näyttämään kuinka biletetään kunnolla siinä ois tainnu saulit ja kumppanit hyytyä tahdissa :D
HEi! Tätä mäkin peesaan. Ihan oikeesti. Sata kertaa parempi idea kun joku elähtänyt ex-salarakas.
Millainenhan valitus siitä olilsi tullut, jos Martinan sijaan Nykänen olisi astellut taloon. Itse en olisi siitä riemastunut yhtään enemmän. :kieh:

Yhteistyössä