pah..
Mutta seiska maksaa hyvin rahaa siks voikin pikkasen vilauttaa.. Talossahan se ei saa siitä(toivottavasti) rahaa jos menee alasti suihkuun..
Olis mielenkiinto säilyny BB:n seuraamisessa kun Matti ja Mervi olis laittanu tuulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:matti ja mervi taloon näyttämään kuinka biletetään kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:musta sinne ois pitäny tyrkätä nykänen oltas saatu ees kunnon bileet prkl :kieh:
siinä ois tainnu saulit ja kumppanit hyytyä tahdissa
se olis ollut jo hauskaa gallua:monta eroa olisi 2kk aikana tullut jos talossa olisivat pysyneet? *ei ikinä enään yhdessä*Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Olis mielenkiinto säilyny BB:n seuraamisessa kun Matti ja Mervi olis laittanu tuulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:matti ja mervi taloon näyttämään kuinka biletetään kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:musta sinne ois pitäny tyrkätä nykänen oltas saatu ees kunnon bileet prkl :kieh:
siinä ois tainnu saulit ja kumppanit hyytyä tahdissa
Näinpä varmasti, saadaan katsojalukua korkeammaksi, ja varmasti hänelle myös on maksettu/maksetaan tuosta kun hän tuolla on.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä luulen et se martina on laitettu sinne tahallaan pakkaa sekoittamaan eikä voi voittaa oikeasti.
ainakin tosiaan saadaan niitä mies katsojia lisää... miks meitä naisia aina sorretaan...Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Näinpä varmasti, saadaan katsojalukua korkeammaksi, ja varmasti hänelle myös on maksettu/maksetaan tuosta kun hän tuolla on.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mä luulen et se martina on laitettu sinne tahallaan pakkaa sekoittamaan eikä voi voittaa oikeasti.
on kyllä harvinaisen rumat..(.)(.) ihan tollaset irrallisen näköiset pallot, yökAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No on kyllä suoraan sanottuna järkyn näköiset tissit. Ja noista vielä maksanut, ei jestas. On kyllä jännä nähdä millainen ihminen on tuolla talossa. Epäilykseni kyllä on, mutta pidänpä ominani ettei vaan joku saa sydäriä.
peesi, vähän sutinaa taloon =)Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ainakin on tuonut jo nyt kaivattua piristystä tännekin keskusteluihin tämä uusi asukas se riittää mulle!
Todellakin meni kiinnostus :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja en anna periksi:että martina ei ole tämän kauden ainut julkkis asukas.
MIKSI,MIKSI,MIKSI ne tekee noin!toivottavasti niillä katsoja luvut tippuu nyt niin paljon et niittten on pakko poistaa martina. meni nimittäin aika paljon kiinnostus
joo ei niitä tosiaan kuvata... senhän huomaa jo siitä et vuodenajat ei oikein täsmää tän real lifen kanssaAlkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:HÖH, mä sekotan johonkin muuhun sitten. Mä muistelin et kuvataan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Salkkarit kuvataan kyllä melkein puoli vuotta ennen jaksojen ulostuloa....Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Tyhmä kysymys, mut eikös just ollu jossain et tää salarakas menee salkkareihin?
Nehän nauhoiltetaan aika realiajassa. Jos näin niin sit se on siellä vaan kylässä