VIRALLINEN BB-PINO 2007

kiirus on
http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a24945/martina+aitolehti++playboykuvat+osa+1/?p=5[img]

miksi kukaan olisi näistä kateelliset?kun tuolla joku ihmetteli,heti huomaa etteivät ole aidot,eivätkä edes aidon näköiset :(

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
musta sinne ois pitäny tyrkätä nykänen :D oltas saatu ees kunnon bileet prkl :kieh:
:LOL: :LOL: matti ja mervi taloon näyttämään kuinka biletetään kunnolla
siinä ois tainnu saulit ja kumppanit hyytyä tahdissa :D
Olis mielenkiinto säilyny BB:n seuraamisessa kun Matti ja Mervi olis laittanu tuulemaan. :LOL:

Musta kyl tuntuu et tolle martinalle on maksettu hyvin, että tonne meni.. Se tuntuis epäreilulta jos tollanen julkkis voittaisi ton BB:n, mut luulenpa että ei toi martina sitä kumminkaan voita.
Kadi ja se punatukkainen nainen (mikä lie oli nimi,en muista..) eivät voivat sietää martinaa.Kadin kaverit oli oikeen sanonut kadille,että joskus näet martinan niin anna sille turpaan.. Piia sit oli että älä nyt täällä, Kadi oli vaan no en mä viitti, jossain vikoissa bileissä vois sit.. :whistle:
Nooh, toivottavasti Kadi tippuu seuraavaksi - se kun varmasti on myös tälläkin kertaa häätöäänestyksessä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
musta sinne ois pitäny tyrkätä nykänen :D oltas saatu ees kunnon bileet prkl :kieh:
:LOL: :LOL: matti ja mervi taloon näyttämään kuinka biletetään kunnolla
siinä ois tainnu saulit ja kumppanit hyytyä tahdissa :D
Olis mielenkiinto säilyny BB:n seuraamisessa kun Matti ja Mervi olis laittanu tuulemaan. :LOL:
se olis ollut jo hauskaa :D :D gallua:monta eroa olisi 2kk aikana tullut jos talossa olisivat pysyneet? :LOL: *ei ikinä enään yhdessä* :D

lumiikki
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luulen et se martina on laitettu sinne tahallaan pakkaa sekoittamaan eikä voi voittaa oikeasti.
Näinpä varmasti, saadaan katsojalukua korkeammaksi, ja varmasti hänelle myös on maksettu/maksetaan tuosta kun hän tuolla on.
ainakin tosiaan saadaan niitä mies katsojia lisää... miks meitä naisia aina sorretaan...

vieras
No on kyllä suoraan sanottuna järkyn näköiset tissit. Ja noista vielä maksanut, ei jestas. On kyllä jännä nähdä millainen ihminen on tuolla talossa. Epäilykseni kyllä on, mutta pidänpä ominani ettei vaan joku saa sydäriä.

hyi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on kyllä suoraan sanottuna järkyn näköiset tissit. Ja noista vielä maksanut, ei jestas. On kyllä jännä nähdä millainen ihminen on tuolla talossa. Epäilykseni kyllä on, mutta pidänpä ominani ettei vaan joku saa sydäriä.
on kyllä harvinaisen rumat..(.)(.) ihan tollaset irrallisen näköiset pallot, yök

en anna periksi
että martina ei ole tämän kauden ainut julkkis asukas.
MIKSI,MIKSI,MIKSI ne tekee noin!toivottavasti niillä katsoja luvut tippuu nyt niin paljon et niittten on pakko poistaa martina. meni nimittäin aika paljon kiinnostus

vieras
musta toi kroppa on hyvännäköinen ja sexy,näin näaisen silmissä mutta vain biksut päällä,ilman sitten levähtää tollei epäluonnollisen näköiseksi..
..mutta meni maku kun sitä saa katella muutenkin joka lehdissä ni nyt on sellanen olo ettei viiti kattoo bb kun ei kuitenkaan "riisu" julkkisminää..

LiisuLilli
Alkuperäinen kirjoittaja en anna periksi:
että martina ei ole tämän kauden ainut julkkis asukas.
MIKSI,MIKSI,MIKSI ne tekee noin!toivottavasti niillä katsoja luvut tippuu nyt niin paljon et niittten on pakko poistaa martina. meni nimittäin aika paljon kiinnostus
Todellakin meni kiinnostus :kieh:
En varmasti kato koko sarjaa, muuta ku pikkasen saatan sunnuntaina vilkasta kuka lähtee!

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Tyhmä kysymys, mut eikös just ollu jossain et tää salarakas menee salkkareihin?
Nehän nauhoiltetaan aika realiajassa. Jos näin niin sit se on siellä vaan kylässä
Salkkarit kuvataan kyllä melkein puoli vuotta ennen jaksojen ulostuloa....
HÖH, mä sekotan johonkin muuhun sitten. Mä muistelin et kuvataan.
joo ei niitä tosiaan kuvata... senhän huomaa jo siitä et vuodenajat ei oikein täsmää tän real lifen kanssa

tellu
tää kausi oli menossa jo niin unettavaks että oli aikaki tehdä asialle jotain.
jos sinne tuo vipinää martina niin hyvä!
eihän tällä kaudella oo tapahtunu yhtään mitään.
mun mielenkiinto on miltei jo menny.

Yhteistyössä