Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dooris85:Mie pidän Markosta kaikista eniten tällä hetkellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Ei vittu toi Marko on ihan huippu!!!:heart:
![]()
Ihan hyvä viihdyttäjä kun hälle vaan annetaan mahdollisuus siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Juu mua ihmetytti syvästi että esim. Miia itki, tosin oisko sit itkeny onnesta?Aika jännä silti.
Cheryllin itku oli kyllä niin vääntämällä väännettyä ettei oo tosikaan. Yks huonoimmista tekoitkuista![]()
Ja kyllä se Minna oli hauskaa katottavaa kun älyskin lähtevänsä, meni voitonlaulut ihan hukkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Juu mua ihmetytti syvästi että esim. Miia itki, tosin oisko sit itkeny onnesta?Aika jännä silti.
Cheryllin itku oli kyllä niin vääntämällä väännettyä ettei oo tosikaan. Yks huonoimmista tekoitkuista![]()
Ja kyllä se Minna oli hauskaa katottavaa kun älyskin lähtevänsä, meni voitonlaulut ihan hukkaan![]()
joo miiaa ihmettelin mäkin vai oisko se ollu itku helpotuksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja roke:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Juu mua ihmetytti syvästi että esim. Miia itki, tosin oisko sit itkeny onnesta?Aika jännä silti.
Mut eikös ne just saanu välinsä kuntoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja roke:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Juu mua ihmetytti syvästi että esim. Miia itki, tosin oisko sit itkeny onnesta?Aika jännä silti.
Mut eikös ne just saanu välinsä kuntoon?
mun mielestä miia sano kyllä sen sovinnokin jälkeen että ei hän tykkää minnasta
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:Niin Miiaa alko Marianne ärsyttämään. Ja saihan ne sovittua niitä välejään tossa juurikin, mutta en usko että siltikään kunnolla. Eli en usko et Miia olis oikeesti ollu surullinen Minnan lähdöstä.