VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Laitoin salasanan ja luki että olen kirjautunut salaiseen kerhoon, mutta miksi en pääse keskusteluun?
Sanoo vaan punasella tekstillä, että on tarkoitettu vain kerhon jäsenille... :/ Mikäs minä olen?
sua ei ole vielä hyväksytty sinne

No mites se sitten tapahtuu??

Se Einari pittää kyllä jollain konstein saada ulos. Se on aika :eek: :whistle: Jos tommonen hiipiis jossain vastaan, tekisin maratonin ennätyksen.

Lisään vielä, että oli aika hauskaa viihdettä se yhen naisen kauppareissu. Ihana, ku toinen otti niin tosissaan kioskireissun ja höpisi itekseen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Se Einari pittää kyllä jollain konstein saada ulos. Se on aika :eek: :whistle: Jos tommonen hiipiis jossain vastaan, tekisin maratonin ennätyksen.

Lisään vielä, että oli aika hauskaa viihdettä se yhen naisen kauppareissu. Ihana, ku toinen otti niin tosissaan kioskireissun ja höpisi itekseen. :D
Musta se oli kans ihana siellä kaupassa :D ...Miten tää nyt tälleen meni. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Saapi nähdä mitä tuosta Sadun ja Timon halailusta kehittyy,loppujen lopuks taas ihan mielenkiintoista sakkia siellä :D
Joo, mut en pidä Sadusta :x .Miksei se Timo ottanut Kadia? :snotty:

Mua etoo muuten sen Akin oman kroppansa kehuminen...Menee maku koko äijästä...Jos sitä on ikuna ollutkaan...Musta nuo kaikki äijät tuolla on muutenkin :x .

yök
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

musta se vaikutti psykoottiselle...ei ollenkaan ihanalle.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
http://www.city.fi/videoni/video/10111/

tollastako sen pitäis olla?suunsoiton ymmärrän,mutta itse olen niin monesti joutunut miehen hakkaamaksi ja just tollai perässä tultu ja nyrkillä hakattu päähän ja joka puolelle yms.niin tuli vaan helvetillinen ahdistus kohtaus.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:
Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
http://www.city.fi/videoni/video/10111/

tollastako sen pitäis olla?suunsoiton ymmärrän,mutta itse olen niin monesti joutunut miehen hakkaamaksi ja just tollai perässä tultu ja nyrkillä hakattu päähän ja joka puolelle yms.niin tuli vaan helvetillinen ahdistus kohtaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Saapi nähdä mitä tuosta Sadun ja Timon halailusta kehittyy,loppujen lopuks taas ihan mielenkiintoista sakkia siellä :D
Joo, mut en pidä Sadusta :x .Miksei se Timo ottanut Kadia? :snotty:

Mua etoo muuten sen Akin oman kroppansa kehuminen...Menee maku koko äijästä...Jos sitä on ikuna ollutkaan...Musta nuo kaikki äijät tuolla on muutenkin :x .
Joo,mäkään en tykkää siitä Sadusta,jotenkin se ei sovi edes sille Timolle

:whistle:
Paremmin tosiaan se Kadi sopis.
Akin itsekehu ja tyytyväisyys omaan itseensä menee jotenkin yli :x
Se ei ole edes kivannäköinen saati seksikäs :x

vitsi Tiina kyllä jaksoi eilen mankua. oikeasti, koko ajan vaan kitisi ja vinkui. tai kyllähän ne noita leikkailee miten tykkää tunnin lähetystä varten.

ja se Akin jatkuva hehkutus kropastaan. voi, kyllä se onkin NIIIIN ihmeellinen ja ihana :x

mulle kyllä piisaa tämä pino ja joskus vilkaisen Subin keskustelua, ei kerho niin naposta (vielä ainakaan).

Yhteistyössä