täytyy kyl myöntää että tää kausi on alkanu jotenki tylsästi,toivotaa että tulis vähän jotai säpinää...nyt miehet kävelee korkkareilla ja kokeilee naisten hameita,einari laitto just mustan hameen ja halterneck topin päälle
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:sua ei ole vielä hyväksytty sinneAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Laitoin salasanan ja luki että olen kirjautunut salaiseen kerhoon, mutta miksi en pääse keskusteluun?
Sanoo vaan punasella tekstillä, että on tarkoitettu vain kerhon jäsenille... :/ Mikäs minä olen?
vammasta touhua.Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
http://www.city.fi/videoni/video/10111/
Musta se oli kans ihana siellä kaupassa ...Miten tää nyt tälleen meni.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Se Einari pittää kyllä jollain konstein saada ulos. Se on aika Jos tommonen hiipiis jossain vastaan, tekisin maratonin ennätyksen.
Lisään vielä, että oli aika hauskaa viihdettä se yhen naisen kauppareissu. Ihana, ku toinen otti niin tosissaan kioskireissun ja höpisi itekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:|O Tää hyytyy koko ketju
miksi joku kerho piti edes perustaa?miksei tähän voi kirjottaa kaikki? :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä protestoin,kirjotan sitte vaikka yksin täälä,en haluu olla missää kerhoissa :snotty:
niimpä samaa miettii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja joni:miksi joku kerho piti edes perustaa?miksei tähän voi kirjottaa kaikki? :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä protestoin,kirjotan sitte vaikka yksin täälä,en haluu olla missää kerhoissa :snotty:
Joo, mut en pidä Sadusta :x .Miksei se Timo ottanut Kadia? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Saapi nähdä mitä tuosta Sadun ja Timon halailusta kehittyy,loppujen lopuks taas ihan mielenkiintoista sakkia siellä
samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:niimpä samaa miettii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja joni:miksi joku kerho piti edes perustaa?miksei tähän voi kirjottaa kaikki? :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:mä protestoin,kirjotan sitte vaikka yksin täälä,en haluu olla missää kerhoissa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Se Einari pittää kyllä jollain konstein saada ulos. Se on aika Jos tommonen hiipiis jossain vastaan, tekisin maratonin ennätyksen.
Lisään vielä, että oli aika hauskaa viihdettä se yhen naisen kauppareissu. Ihana, ku toinen otti niin tosissaan kioskireissun ja höpisi itekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
Joo,mäkään en tykkää siitä Sadusta,jotenkin se ei sovi edes sille TimolleAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Joo, mut en pidä Sadusta :x .Miksei se Timo ottanut Kadia? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Saapi nähdä mitä tuosta Sadun ja Timon halailusta kehittyy,loppujen lopuks taas ihan mielenkiintoista sakkia siellä
Mua etoo muuten sen Akin oman kroppansa kehuminen...Menee maku koko äijästä...Jos sitä on ikuna ollutkaan...Musta nuo kaikki äijät tuolla on muutenkin :x .
Täytyy tehdä se jäsenhakemus vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Laitoin salasanan ja luki että olen kirjautunut salaiseen kerhoon, mutta miksi en pääse keskusteluun?
Sanoo vaan punasella tekstillä, että on tarkoitettu vain kerhon jäsenille... :/ Mikäs minä olen?