BB-fani
Hih huvittavaa...ennen sanottiin että joku veti händyyn,nyt voidaan sanoa että joku teki einarit
Mikshän tää ei näy mulla? Vaik painaa siit playsta ni ei,mustana näkyy vaan :/Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
http://www.city.fi/videoni/video/10111/
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna-:Näytettiinkö se einarin runk* ihan loppuun asti? en oo itse nähny sitä...
Ai tylsä season?! Eiks tää alkanut vasta hei tällä viikolla!! Eipä siellä ketkään muutkaan ole koskaan kovin hehkeiltä vaikuttaneet vielä parin päivän jälkeen, paitsi viimevuotiset hurmas juomakyvyillään...Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
voi luoja mitä menoaAlkuperäinen kirjoittaja Olio:Ai tylsä season?! Eiks tää alkanut vasta hei tällä viikolla!! Eipä siellä ketkään muutkaan ole koskaan kovin hehkeiltä vaikuttaneet vielä parin päivän jälkeen, paitsi viimevuotiset hurmas juomakyvyillään...Alkuperäinen kirjoittaja RedSpecial:Vähän tylsä season. Venäjällä sentään sattuu ja tapahtuu
Ehkäpä tälläkin kaudella ehtii vielä tapahtua, mut eihän voi arvostella koko kautta muutaman päivän perusteella!!
viime vuonna se oli virpomista ja nyt se on einarointia...Alkuperäinen kirjoittaja BB-fani:Hih huvittavaa...ennen sanottiin että joku veti händyyn,nyt voidaan sanoa että joku teki einarit
Tosi kiva kun kerroit.Itse sitä on melkoisessa pimennossa kun en ottanut tuota 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no ni nyt ne sai crocsit ja pääsevät saunaan,ja subeja tais olla syötäväks..kauhee tohina menossa. aattelin kertoo väliaikatietoja
yks siideri,olut ja lonkero per hlö tais tulla kansAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Tosi kiva kun kerroit.Itse sitä on melkoisessa pimennossa kun en ottanut tuota 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:no ni nyt ne sai crocsit ja pääsevät saunaan,ja subeja tais olla syötäväks..kauhee tohina menossa. aattelin kertoo väliaikatietoja
Mitäs muuta? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:mä tunnustan, ett perustin sen kerhon, sen takia kun alkoi ihmiset palstalla narisee ett miksi tukitaan palsta bb jutuilla. no, eihän sinne kaikkien olekaan pakko tulla, mutta kaikki halukkaat on tervetulleita. Käyn itsekkin täällä välillä katselemassa, mitä uutta täällä pinossa.
Jos joku haluaa viell kerhoon niin minulle vaan yv:tä niin lähetän salasanan.
Muuten on tosi mukavaa että on näin paljon bb faneja ja aina saa tiedon mitä tapahtuu jos itse ei kerkee tv:tä seuraa =)
sulle on yv:täAlkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:mä tunnustan, ett perustin sen kerhon, sen takia kun alkoi ihmiset palstalla narisee ett miksi tukitaan palsta bb jutuilla. no, eihän sinne kaikkien olekaan pakko tulla, mutta kaikki halukkaat on tervetulleita. Käyn itsekkin täällä välillä katselemassa, mitä uutta täällä pinossa.
Jos joku haluaa viell kerhoon niin minulle vaan yv:tä niin lähetän salasanan.
Muuten on tosi mukavaa että on näin paljon bb faneja ja aina saa tiedon mitä tapahtuu jos itse ei kerkee tv:tä seuraa =)
Eilen mariia valitti kuinka haluaa pois talosta ja että aikoo lähteä joka tapauksessa vaikka ei äänestettäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Subin sivuilla oli juttu, jotta maria luovuttaisi vapaaehtoisesti.
Onko tästä ollut mitään juttua sen enempää.
Ajattelin, jos kertoo itse lähdöstään, niin säästyy tavallaan siltä häpeältä, kon äänestetään ekana talosta ulos... :|
Mutta toisaalta, minkä sille voi, jos ei pääse toisten juttuihin sisälle ja tuntee itsensä ulkopuoliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:oli taas tosi ärsyttävä tuo maria tän päivän jaksossa ku muilla näytti olevan hauskaa niin yks vaan mulkoili happamalla naamalla muita=(
toivottavasti se osataan äänestää pois!!!!!!!!