viekku
sulle tuli varmaan kännykkään se koodi, sen kun laitat siihen laatikkoon, mikä oli siellä mistä pääsit tilaamaan katseluaikaa... sekavaa, mut tajusitko?
No voi kökköAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kadi ja Satu nuoleskelevat keskenään paljussa.
Lapsellinenhan se on...onko vielä kahdeksaatoistakaan, eiku täyttääkä syyskuun lopulla 19?Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:siis tuo einari on kuvotus |O mä en kestä sitä, luulin viisammaksi mutt ei näköjään, yrittääkö matkia kakia.....
Onk ne kännissä?Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:No voi kökköAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kadi ja Satu nuoleskelevat keskenään paljussa.
:/
Juu on saaneet jominkeja.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Onk ne kännissä?Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:No voi kökköAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kadi ja Satu nuoleskelevat keskenään paljussa.
:/
Ei oo tullu kännykkään mitään?! Lukee vaan että on katseluoikeus 00.02 asti, mutta mistään en pääse...Eli kun meen sub tv:n sivuille ja otan sieltä netti tv ja kirjaudun sisään, ni pitäiskö heti näkyä?Vai kuinka se tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja viekku:sulle tuli varmaan kännykkään se koodi, sen kun laitat siihen laatikkoon, mikä oli siellä mistä pääsit tilaamaan katseluaikaa... sekavaa, mut tajusitko?
Voi luoja nkiitos, että meillä ei oo kaksneljäseiskaa! Yrjöämpäriä se jo vaatis! Voi armoa Einaristus vie. Apua mikä hemmo se on! Miettikää, ku se tulis puskasta pimiällä?! Aaaaarrrg mä en kestä. Äänestäkää se pihalle. Liis.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Einari veti uikkareissa kärrynpyöriä pitkin pihaa
Pitää klikata sieltä yläreunasta niitä missä on niitä huoneiden kameroita.Alkuperäinen kirjoittaja k:Ei oo tullu kännykkään mitään?! Lukee vaan että on katseluoikeus 00.02 asti, mutta mistään en pääse...Eli kun meen sub tv:n sivuille ja otan sieltä netti tv ja kirjaudun sisään, ni pitäiskö heti näkyä?Vai kuinka se tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja viekku:sulle tuli varmaan kännykkään se koodi, sen kun laitat siihen laatikkoon, mikä oli siellä mistä pääsit tilaamaan katseluaikaa... sekavaa, mut tajusitko?
Ja missä on huoneiden numerot? Selitä nyt ihan alusta? Eli meen sub tv sivuille ja mitä sit?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Pitää klikata sieltä yläreunasta niitä missä on niitä huoneiden kameroita.Alkuperäinen kirjoittaja k:Ei oo tullu kännykkään mitään?! Lukee vaan että on katseluoikeus 00.02 asti, mutta mistään en pääse...Eli kun meen sub tv:n sivuille ja otan sieltä netti tv ja kirjaudun sisään, ni pitäiskö heti näkyä?Vai kuinka se tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja viekku:sulle tuli varmaan kännykkään se koodi, sen kun laitat siihen laatikkoon, mikä oli siellä mistä pääsit tilaamaan katseluaikaa... sekavaa, mut tajusitko?
Aika osuvasti sanottuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi luoja nkiitos, että meillä ei oo kaksneljäseiskaa! Yrjöämpäriä se jo vaatis! Voi armoa Einaristus vie. Apua mikä hemmo se on! Miettikää, ku se tulis puskasta pimiällä?! Aaaaarrrg mä en kestä. Äänestäkää se pihalle. Liis.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Einari veti uikkareissa kärrynpyöriä pitkin pihaa
:attn: :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tarsko ittelleki hankkia tuo 24...
Kevätaurinko...Onko sulla siis tuo nettitv vaui mikä?
Paljonko makso?
mulla on netistä se on tosi kätevä kun siinä voi ite valita huoneen mitä seurata sekä voi katsella niitä nauhoitettuja juttuja koska haluaa... siis niitä bb klippejä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43::attn: :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tarsko ittelleki hankkia tuo 24...
Paljonko makso?
onAlkuperäinen kirjoittaja k:Sielä on noita directors cut ja makuuhuone yms, niin onko ne nitä suoria lähetyksiä?
kokeile klikkaamalla..Alkuperäinen kirjoittaja k:Sielä on noita directors cut ja makuuhuone yms, niin onko ne nitä suoria lähetyksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on netistä se on tosi kätevä kun siinä voi ite valita huoneen mitä seurata sekä voi katsella niitä nauhoitettuja juttuja koska haluaa... siis niitä bb klippejä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43::attn: :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tarsko ittelleki hankkia tuo 24...
Paljonko makso?
Kokeilin kyllä, utta en tiedä onko ne suoria vai ei? Ja kameratko on vaan noi mitä tuos on? Eihän siinä oo keittiötä eikä suihkua,vessaa tms? Tyhmä oon mut ei kaikkea voi tajuta!Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:kokeile klikkaamalla..Alkuperäinen kirjoittaja k:Sielä on noita directors cut ja makuuhuone yms, niin onko ne nitä suoria lähetyksiä?
koko kausi 34,90? ostin sen jo etukäteen niin silloin se maksoi muistaakseni alle 30?...? 1 kuukausi maksaa 19? ja 1 viikko 15?.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on netistä se on tosi kätevä kun siinä voi ite valita huoneen mitä seurata sekä voi katsella niitä nauhoitettuja juttuja koska haluaa... siis niitä bb klippejä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43::attn: :attn: B)Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tarsko ittelleki hankkia tuo 24...
Paljonko makso?
Mitä maksaa?
:attn: