VIRALLINEN BB-PINO 2007

mäkään en pidä einarista. se on sellanen ihminen jonka seuraan en oikeessa elämässä taatusti menis,suoraansanoen kiertäisin kaukaa,ällöttää se sen lääppiminen (kuten viimevuonna kakin,sitä edellisvuonna hannan ja timon),ja sitten se sen veenyyttäääväää jaa naariiseevaaa puuuheetyyliii.... :x

mutta silti toivoisin että mitäänsanomaton maria lähtis pois,sillä ei ole ohjelmaan mitään annettavaa,jos heti eka päivän jälkeen tuntuu että haluaa kotiin niin tuskin se olo siitä loppuakohden paranee... maria ei herätä mitään tunteita ja mun mielestä talossa olis kuitenkin parempi olla ihmisiä jotka "puhuttaa",eihän siellä muuten tapahtuis mitään eikä olis mitään mielenkiintoa seurata sellasta tasapaksua porukkaa. on kiva kun on erilaisia ihmisiä =) herätti ne ihmiset sitten inhon väreitä tai jotain positiivisempaa...

tämä "aino-einarihan" sano jo siinä alkuhaastattelussa että tulee taloon keräämään puheenaiheita,herättämään keskusteluja,joten voihan olla että moni/jotkut asiat on liioteltuja että varmasti sais sitä huomiota ja herättäis keskusteluja...se piuhetyyliki kuullostaa välillä paljon enemmän narisevalta ja venytetyltä,välillä lähes normaalilta joten kävi mielessä sekin että onkohan koko tyyli aikoinaan opeteltu tai ainaki reilusti liioteltu... ;)

ainari oli eilen humalassa aika ärsyttävä,tai mua ainakin ärsyttäis tollanen..tiina istu saunassa,jutteli toisille ni mitä teki ainari,se suuteli tiinan kaulaa.. :$ no tiina ei siihen pahemmin reagoinu mitenkään.nii ja jokuhan jo kirjotti sadun ja timon pusutteluista.nii ja ite en nähny mutta ainari oli kuulemma muniaa esitelly saunassa ja altaalla :x jotain rajaa kuitenki

EpätoivoisenRento
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
miten tos tiinasta tulee sorella vai kuka nyt olikaan se ope viime vuonna.
Katoin HETI kun ekaa kertaa Tiinan näin, että ihan kun Sorella!
Nimeämisissä Mariiiiiiiiiiiia sanoi Satua tositositosi lapselliseks ja oon jonkinverran samoilla linjoilla...pitääkö perunastakin vääntää tissi-peppu juttuja :headwall: muutenkin sen puheet kuulostaa pareminkin 15v. teinipojan suuhun sopivalta.
Ja mitä Mariiiiiiiiian tulee. Turha porata ettei sovi joukkoon kun ei edes yritä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
miten tos tiinasta tulee sorella vai kuka nyt olikaan se ope viime vuonna.
Katoin HETI kun ekaa kertaa Tiinan näin, että ihan kun Sorella!
Nimeämisissä Mariiiiiiiiiiiia sanoi Satua tositositosi lapselliseks ja oon jonkinverran samoilla linjoilla...pitääkö perunastakin vääntää tissi-peppu juttuja :headwall: muutenkin sen puheet kuulostaa pareminkin 15v. teinipojan suuhun sopivalta.
Ja mitä Mariiiiiiiiian tulee. Turha porata ettei sovi joukkoon kun ei edes yritä!!!
Mä en pidä tuosta Satusta yhtään :x :x :x .
Mariian suokin jo lähtevän kotiin, kamalaa katteltavaa kun ei tosissaan edes YRITÄ...Toisaalta taas, jollei porukkaan sopeudu yhtään, eivätkä tyypit ole yhtään samanlaisia kuin itse on, miksi sitten VÄKISIN yrittää?
Eio siitäkään mtn tule :| .

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ups.
Mielenkiintoista.
Kyllä tuon Satun ja Timon arvasikin...Musta ne ei vaan sovi toisilleen :( .
Mutta kiva kun vihdoinkin vähän säpinää talossa :D .
musta toi timo on ällöttävä :x niin pinnallinen että :headwall: ja eikö se ihan eka iltana sanonu että satulla on liian pienet tissit |O
yks päivähän se sanoi että tykkää naisista jotka meikkaa ja näyttää hyvältä joka päivä....

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Toivottavasti Eikka ei vaan tipu, sittenhän latistuu koko juttu aivan totaalisesti B)
just näin,vaikka se välillä (lue suurimman osan ajasta) inhottaakin ni silti sais jäädä,on kuiteki sellanen persoona että tuo vähän väriä tohon porukkaan.pitäähän nyt joku vähän erikoinen ihminen olla tuola :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun ei ne sano sille Eikka einarille että "lopeta" Mä en kestäis jos se alkais mua siellä lääppimään,varsinki jos yritän jonku kans keskustella... Voi jösses...
Mä oksentasin, jos se hiplais mua. Voi luoja, mikä hullu se on! Sekopään näkönen.

hegy86
kun ei ne sano sille Eikka einarille että "lopeta" Mä en kestäis jos se alkais mua siellä lääppimään,varsinki jos yritän jonku kans keskustella... Voi jösses...
Mä oksentasin, jos se hiplais mua. Voi luoja, mikä hullu se on! Sekopään näkönen.
samaa mieltä..saas nähdä lähteekö einari kotio tänään

Yhteistyössä