mä en tykkää yhtään tosta einarista.. on kauhee lääppiä... vihaan tollasii ukkoja...
21-22.30 .Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:moneltas tänään tulee suora lähetys?
Katoin HETI kun ekaa kertaa Tiinan näin, että ihan kun Sorella!Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:miten tos tiinasta tulee sorella vai kuka nyt olikaan se ope viime vuonna.
Mä en pidä tuosta Satusta yhtään :x :x :x .Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:Katoin HETI kun ekaa kertaa Tiinan näin, että ihan kun Sorella!Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:miten tos tiinasta tulee sorella vai kuka nyt olikaan se ope viime vuonna.
Nimeämisissä Mariiiiiiiiiiiia sanoi Satua tositositosi lapselliseks ja oon jonkinverran samoilla linjoilla...pitääkö perunastakin vääntää tissi-peppu juttuja :headwall: muutenkin sen puheet kuulostaa pareminkin 15v. teinipojan suuhun sopivalta.
Ja mitä Mariiiiiiiiian tulee. Turha porata ettei sovi joukkoon kun ei edes yritä!!!
yks päivähän se sanoi että tykkää naisista jotka meikkaa ja näyttää hyvältä joka päivä....Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:musta toi timo on ällöttävä :x niin pinnallinen että :headwall: ja eikö se ihan eka iltana sanonu että satulla on liian pienet tissit |OAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Ups.
Mielenkiintoista.
Kyllä tuon Satun ja Timon arvasikin...Musta ne ei vaan sovi toisilleen .
Mutta kiva kun vihdoinkin vähän säpinää talossa .
just näin,vaikka se välillä (lue suurimman osan ajasta) inhottaakin ni silti sais jäädä,on kuiteki sellanen persoona että tuo vähän väriä tohon porukkaan.pitäähän nyt joku vähän erikoinen ihminen olla tuolaAlkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Toivottavasti Eikka ei vaan tipu, sittenhän latistuu koko juttu aivan totaalisesti B)
eikä! sitte vasta tylsää porukkaa oiski,pitää ny joku väriläiskä ollaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikka pellolle. Se on KAMALA!
Ei saa Eikkaa äänestää pois, sehän pitää koko shown pystyssä. Muut on mitäänsanomattomia, paitsi Kadikin on jotenkin ihanan luonnollinen 'hörhö'.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikka pellolle. Se on KAMALA!
Mä oksentasin, jos se hiplais mua. Voi luoja, mikä hullu se on! Sekopään näkönen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun ei ne sano sille Eikka einarille että "lopeta" Mä en kestäis jos se alkais mua siellä lääppimään,varsinki jos yritän jonku kans keskustella... Voi jösses...
samaa mieltä..saas nähdä lähteekö einari kotio tänäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oksentasin, jos se hiplais mua. Voi luoja, mikä hullu se on! Sekopään näkönen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kun ei ne sano sille Eikka einarille että "lopeta" Mä en kestäis jos se alkais mua siellä lääppimään,varsinki jos yritän jonku kans keskustella... Voi jösses...