VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
siis eiks tiinal sit alkanu menkat, kun haluu tehä testin onko raskaana.
Ei vissiin sit alkanu.Sehän on välillä aina herkistyny,ku Einari on luritellu niit sen runojansa ja Tiina on sit vaan sanonu,et se herkkyys johtuu siit ku menkat on alkamassa.On tainnukki johtuu ihan muusta se herkkyys :whistle:

hegy86
musta se einari sais lähtee seuraavak..ärsyttävä äijä..ja sitten heka..pojalla pikkunen pätemisen tarve..ei hemmetti..en usko että tiina hakee huomiota sillä testiasialla..luulen että on raskaana

vieras
Inhoan tuollasia tyyppejä ku tuo heka. Ärsytti tuo, että sanoo siitä mariasta, että on tuulella käyvä, vaikka ei edes tunne. Just sellanen, joka ei tee elettäkään siihen, että ne ihmiset, jotka ei sopeudu, niin tuntis olonsa paremmaksi, päin vastoin, sitä sakkia, joka roikkuu näiden "suosittujen" hahmojen lahkeissa ja sitä mukaa pääsee porukkaan mukaan.
En ole mikään Maria fani ja ei siitä johdu tämä purkaukseni.
Muutenkin kauhea itsensä korostamisen tarve. Eilenkin sitä tietoa, että "oon harrastanu ryhmäseksiä" alko tyrkyttämään kaikille, vaikka asia ei tainnut edes suoraan koskea ryhmäseksiä, vaan niitä jälkiliukkaita.

nimetönnä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhoan tuollasia tyyppejä ku tuo heka. Ärsytti tuo, että sanoo siitä mariasta, että on tuulella käyvä, vaikka ei edes tunne. Just sellanen, joka ei tee elettäkään siihen, että ne ihmiset, jotka ei sopeudu, niin tuntis olonsa paremmaksi, päin vastoin, sitä sakkia, joka roikkuu näiden "suosittujen" hahmojen lahkeissa ja sitä mukaa pääsee porukkaan mukaan.
Muutenkin kauhea itsensä korostamisen tarve. Eilenkin sitä tietoa, että "oon harrastanu ryhmäseksiä" alko tyrkyttämään kaikille, vaikka asia ei tainnut edes suoraan koskea ryhmäseksiä, vaan niitä jälkiliukkaita.
no ei se kyllä heka ollu...

vieras
Jos Tiina on raskaana, niin lyödäänkö vetoa siitä...että sitä äänestetään äänestykseen. Koska ei sitten ota alkoholia ja varmasti eivät löydä mitään muuta syytä äänestykseen kun sen "se on raskaana" plaah.

lumiikki
eikö se ollu se jarkko joka noin sanoi... jos mäkään oikeen muistan=)
(en kyllä itekkään tykkää tuosta hekasta...liian kaikki tietävä ja pomotteleva)

Marian haastattelusta sai kyllä sellasen kuvan että se on ihan blondi :/
Seuraavaks toivoisin Einarin tippuvan ja sit Henrin. Einari ärsyttää muuten vaan, ja Henri siks, että se komentelee ja laukoo älyttömiä kommentteja.

Täytyy kyllä sanoa, että jotenkin siellä ei ole yhtään sellasta ihmistä sisällä, jonka takia kattoisin tätä kautta yhtä intensiivisesti kun edellisiä.

tytön äiti
Oli kyllä Marialla hyvä kommentti, kun katsoivat Vapun kanssa sen kuvia. Kysyi hämmästyneenä, että onko nää muka mun parhaita hetkiä talossa.

Minkäs sille voi kun on katsellut muita nenänvartta pitkin. eih'än silloin muunlaisia kuvia saa....

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Paras kommentti Marialta oli kun se astui haastattelun jälkeen autoon : MITÄ ! Oonks mä voittanut auton !!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: Huomaa tosiaan ettei se ole kattonut aikaisempia ohjelmia.
Mä käsitin jotta se oli vitsi, samaten kun se meni ekana taloon "Mä olen ainoa täällä, olen voittanut BB:n" :D

Eli ei se mielestäni ihan NUIN tyhmä kumminkaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Paras kommentti Marialta oli kun se astui haastattelun jälkeen autoon : MITÄ ! Oonks mä voittanut auton !!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: Huomaa tosiaan ettei se ole kattonut aikaisempia ohjelmia.
Mä käsitin jotta se oli vitsi, samaten kun se meni ekana taloon "Mä olen ainoa täällä, olen voittanut BB:n" :D

Eli ei se mielestäni ihan NUIN tyhmä kumminkaan ole.
Toivottavasti oli vitsi ! Muuten olisi kyllä ihan pihalla koko tyttö.

vieras
Mä sanon, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana, niin mä en vaan voi sille mitään, mutta en usko tota ohjelmaa...
Siis että miten sattuisikin!
Just ohjelma alkanut ja sitten joku siellä muka raskaana.
Ovat keksineet hyvän ja uuden jujun... ;)
Ei oo tainnut vielä muualla ollakaan.

Mä sanon, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana, niin mä en vaan voi sille mitään, mutta en usko tota ohjelmaa...
En edelleenkään usko, että on raskaana. :attn:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
En edelleenkään usko, että on raskaana. :attn:
No sitä ei kai vielä voi tietää, mutta laitoinkin, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana...

vierasvain
Tiina jutteli Einarin kanssa menkoistaan ja ekaksi sanoi niiden olevan myöhässä 34 päivää! Silloinhan hänen olisi pitänyt epäillä raskautta ja ennen taloon tuloa... Sitten hän sanoikin, että edellisistä menkoista on tuo 34 päivää. Tuo taas on ihan normaali kierron pituus.

eikö sillon eka vuonna sillä toisella tiinallaki ollu menkat myöhässä ja epäili kans että olis raskaana,tai oikeestaan toivo :) mut ei sit ollukaan...

tuo on varmaan niin stressaava,iso ja jännittävä asia jota on pitkään jännitetty joten menkat varmaan aika helposti myöhästyy tai jää pois kokonaan...

vieras
Miksi ei voisi olla raskaana? Voi olla myös, että stressi/äkillinen muutos saa menkat olemaan myöhässä. Viime vuonna Jennikin muistaakseni odotti kuukausia ja toivoin olevansa raskaana.Kun olivat yrittäneet lasta jne.

Yhteistyössä