samaa mieltä.. se einari antaa kyl väriä, mut menee vähän yli välillä. :xAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm mielenkiintosta toi raskaustesti hommeli onneks maria lähti,ku ei kerta itekkää sielä halunnu olla ja sen kyllä näki.
samaa mieltä.. se einari antaa kyl väriä, mut menee vähän yli välillä. :xAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:hmm mielenkiintosta toi raskaustesti hommeli onneks maria lähti,ku ei kerta itekkää sielä halunnu olla ja sen kyllä näki.
Ei vissiin sit alkanu.Sehän on välillä aina herkistyny,ku Einari on luritellu niit sen runojansa ja Tiina on sit vaan sanonu,et se herkkyys johtuu siit ku menkat on alkamassa.On tainnukki johtuu ihan muusta se herkkyysAlkuperäinen kirjoittaja tähtituike:siis eiks tiinal sit alkanu menkat, kun haluu tehä testin onko raskaana.
toki puoli yhdeltätoista illalla. mistä se isoveli näin sunnuntai illax olisi testin pieraissutAlkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Meniks Tiina nyt jo tekee sitä testiä?
no ei se kyllä heka ollu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoan tuollasia tyyppejä ku tuo heka. Ärsytti tuo, että sanoo siitä mariasta, että on tuulella käyvä, vaikka ei edes tunne. Just sellanen, joka ei tee elettäkään siihen, että ne ihmiset, jotka ei sopeudu, niin tuntis olonsa paremmaksi, päin vastoin, sitä sakkia, joka roikkuu näiden "suosittujen" hahmojen lahkeissa ja sitä mukaa pääsee porukkaan mukaan.
En ole mikään Maria fani ja ei siitä johdu tämä purkaukseni.
Muutenkin kauhea itsensä korostamisen tarve. Eilenkin sitä tietoa, että "oon harrastanu ryhmäseksiä" alko tyrkyttämään kaikille, vaikka asia ei tainnut edes suoraan koskea ryhmäseksiä, vaan niitä jälkiliukkaita.
eikö se ollu se jarkko joka noin sanoi... jos mäkään oikeen muistan=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Inhoan tuollasia tyyppejä ku tuo heka. Ärsytti tuo, että sanoo siitä mariasta, että on tuulella käyvä, vaikka ei edes tunne. Just sellanen, joka ei tee elettäkään siihen, että ne ihmiset, jotka ei sopeudu, niin tuntis olonsa paremmaksi, päin vastoin, sitä sakkia, joka roikkuu näiden "suosittujen" hahmojen lahkeissa ja sitä mukaa pääsee porukkaan mukaan.
En ole mikään Maria fani ja ei siitä johdu tämä purkaukseni.
Muutenkin kauhea itsensä korostamisen tarve. Eilenkin sitä tietoa, että "oon harrastanu ryhmäseksiä" alko tyrkyttämään kaikille, vaikka asia ei tainnut edes suoraan koskea ryhmäseksiä, vaan niitä jälkiliukkaita.
Mä käsitin jotta se oli vitsi, samaten kun se meni ekana taloon "Mä olen ainoa täällä, olen voittanut BB:n"Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Paras kommentti Marialta oli kun se astui haastattelun jälkeen autoon : MITÄ ! Oonks mä voittanut auton !!!!!!!! Huomaa tosiaan ettei se ole kattonut aikaisempia ohjelmia.
Toivottavasti oli vitsi ! Muuten olisi kyllä ihan pihalla koko tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä käsitin jotta se oli vitsi, samaten kun se meni ekana taloon "Mä olen ainoa täällä, olen voittanut BB:n"Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Paras kommentti Marialta oli kun se astui haastattelun jälkeen autoon : MITÄ ! Oonks mä voittanut auton !!!!!!!! Huomaa tosiaan ettei se ole kattonut aikaisempia ohjelmia.
Eli ei se mielestäni ihan NUIN tyhmä kumminkaan ole.
En kuullut.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo::kieh: kuunteliko kukaan yöllä kuinka Kadi ja Tiina puhuivat muista asukkaista?? Neiti täydellisyydet :/
En edelleenkään usko, että on raskaana. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sanon, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana, niin mä en vaan voi sille mitään, mutta en usko tota ohjelmaa...
Siis että miten sattuisikin!
Just ohjelma alkanut ja sitten joku siellä muka raskaana.
Ovat keksineet hyvän ja uuden jujun...
Ei oo tainnut vielä muualla ollakaan.
No sitä ei kai vielä voi tietää, mutta laitoinkin, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:En edelleenkään usko, että on raskaana. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sanon, että JOS se tiina nyt on (muka) raskaana, niin mä en vaan voi sille mitään, mutta en usko tota ohjelmaa...
Siis että miten sattuisikin!
Just ohjelma alkanut ja sitten joku siellä muka raskaana.
Ovat keksineet hyvän ja uuden jujun...
Ei oo tainnut vielä muualla ollakaan.