VIRALLINEN BB-PINO 2007

http://www.youtube.com/watch?v=rOtnMYRWE7w

Einari voittoon! :D

Ja minähän ewn ole kattonu yhtään kokonaista ohjelmaa, kun ei niitä tylsimyksiä jaksa kattoa. Oispa kiva nähdä kyllä Einarista jotain kivoja pätkiä jos joku tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
http://www.youtube.com/watch?v=rOtnMYRWE7w

Einari voittoon! :D

Ja minähän ewn ole kattonu yhtään kokonaista ohjelmaa, kun ei niitä tylsimyksiä jaksa kattoa. Oispa kiva nähdä kyllä Einarista jotain kivoja pätkiä jos joku tietää..
:LOL: :ashamed:

töhkä
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Tiinalla ei ollut tavaroissa esim. siteitä tai tampooneja, muilla tytöillä on?!? Nimim. vähänkö liian utelias..
Samaan kiinnitin huomiota.. Mielenkiintoista :D

siks kun sieltä talosta saa niitä. miks turhaan raahata mukana. eihän sinne paskapaperiakaan kukaan roudaa.

Olkkariin on tehty temppurata, joka on ilmeisesti sähköistetty??? Kaikki harjoittelee torstaihin asti, mut vissiin kaikkien ei tartte suorittaa. Pitää mennä rata läpi uikkareis/bikineis + suojalasit täytyy olla pääs.

Alkuperäinen kirjoittaja Sunna:
Olkkariin on tehty temppurata, joka on ilmeisesti sähköistetty??? Kaikki harjoittelee torstaihin asti, mut vissiin kaikkien ei tartte suorittaa. Pitää mennä rata läpi uikkareis/bikineis + suojalasit täytyy olla pääs.
tiina ei saa osallistua kun on raskausepäily ja tossa härvelissä on sähköt viritettynä..

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
täällä juttu ei enää luista, vaikka alussa keskustelu oli niin vilkasta :/ ÄLKÄÄ KAIKOTKO!! =) Tosin eipä kerhossakaan se juttu niin luista...

Kivat jutut Tiinalla ja Saulilla muuten... :whistle:
Mulla ei ole 24/7, joten keskustelen useimmiten juur ohjelman tultua luukusta ulos :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
täällä juttu ei enää luista, vaikka alussa keskustelu oli niin vilkasta :/ ÄLKÄÄ KAIKOTKO!! =) Tosin eipä kerhossakaan se juttu niin luista...

Kivat jutut Tiinalla ja Saulilla muuten... :whistle:
Mulla ei ole 24/7, joten keskustelen useimmiten juur ohjelman tultua luukusta ulos :) .

Niin no tuon kyllä ymmärrän =) Itse menen yleensä illan lähetyksen jälkeen nukumaan, että jaksaa aamulla herätä tytön kanssa.
Mutta käsittääkseni täällä on paljon myös niitä, joilla on 24/7...? :eek:

Teillä joilla on plustv, niin näkyykä teillä bb 12/7? mEillä ei näy, tulee vain kanava salattu, vaikka tuo on netissä aktivoitu, niinku pitikin..

Ja tuosta Mariasta..tuleeko kellekään muulle mieleen, että se matkisi Krisseä?? :attn: Ne sen eleet, muka hauskat "huulenheitot" ja kameraan vilkuilu tuo mulle niin Krissen mieleen.. (ja en tykkää Krissestä(kään)...) :whistle:

Yhteistyössä