VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
täällä juttu ei enää luista, vaikka alussa keskustelu oli niin vilkasta :/ ÄLKÄÄ KAIKOTKO!! =) Tosin eipä kerhossakaan se juttu niin luista...

Kivat jutut Tiinalla ja Saulilla muuten... :whistle:
no mistä ne jutteli? =)
No tyyliin:

Ootko käyny tänää monta kertaa paskalla?
En oo...
Ai, mä oon käyny kerran.

Ni täällä kyl menee kakkimaan vasta sillon kun on hätä.
Joo silleen just ni ei tarvii hirveesti vääntää.
No nyt mulla rupes kiertää vatsasa.
No se tarkottaa sitä et ei tarvii vääntää ku istuu vaan pytylle.
Juu mä lähden nyt kakkalle.

Ja paljon yms. :LOL: :x

Niin lisäys vielä et tyypit keskusteli näitä juttuja aika kauan ja vielä tosissaan, kumpikaan ei edes hymyillyt :D

bbb
Eilen extrassa ku oli se Marian haastattelu, niin pikkusen se on TYHMÄ! Ekaks sano, että kaverin kanssa bongaa KAIKKI tv-ohjelmat, mihin voisi ilmoittautua osallistujaksi. Sillee oli löytäny myös BB:n (luuliko se että saa puhelimen ja poikaystävän ottaa taloon mukaan??). Sitten seuraavassa lauseessa JK kysyi, että hakeudutko kaikkiin tosi-tv ohjelmiin, kun oot ollu Idolsissa, BB:ssä jne...No siihen Mariiiia sanoi, että NO EN TODELLAKAAN. Vitsi justhan se oli sanonu, että bongaa kaikki mahd. tv-ohjelmat ja yrittää mukaan... en ymmärrä. Lyhyt muisti hällä.

Kyllähän mua sitten ärsyttää tuo Sadun kysely muilta että onko ok jos hän ja Timo ovat kimpassa :kieh: Sitä selkeesti vaivaa että jos alkaa vehtaamaan Timon kanssa niin putooko hän porukasta,tosin mielestäni saisi pudotakin mutta ihan muista syistä,jotenkin ärtsy tapaus.

säästölinja
Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ton Akin diabetes?
Eihän niillä oo kelloa tuolla, tarviiko sen piikittää ja mistä se tietää milloin? Onko se käyny ilmi jossain?
Selvittäiskö joku?
Isoveli kutsuu akin päiväkirjahuoneeseen tietyin välin, missä mittaa verensokerin ja pistää sen mukaan insuliinin.

Luin eilen jostain että jos viikkobudjetti ei riitä kunnolla ruokaa. Niin sairaus otetaan huomioon. Eli Aki saisi ruokaa ku toiset kärvistelisi. Aiheuttaakohan se eripuraa???

Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Kyllähän mua sitten ärsyttää tuo Sadun kysely muilta että onko ok jos hän ja Timo ovat kimpassa :kieh: Sitä selkeesti vaivaa että jos alkaa vehtaamaan Timon kanssa niin putooko hän porukasta,tosin mielestäni saisi pudotakin mutta ihan muista syistä,jotenkin ärtsy tapaus.
Joo se on kyllä tosi ärsyttävä ja kyllästyttää ne sen ainaiset rivot ja rumat jutut, vaikka en itsekään aina niin sievoisesti puhu... :whistle:

Mutta toisaaltaan oli mielestäni ok kysyä tuosta vehtaamishommasta, koska olisivatpahan osanneet edes vähän rajoittaa, jos muut eivät sellaista jaksa katsella... Tosin eihän kaikki ehkä kehtaa sanoa, vaikka ei kestäisikään katsella sellaista :/

Huomasitteko muuten eilen miten Satu jatkuvasti mulkkasi Maxinea kun Timo istui sen sylissä?? Voi luoja, nyt kai se muija luulee omistavansa Timon kokonaan...! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säästölinja:
Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Miten ton Akin diabetes?
Eihän niillä oo kelloa tuolla, tarviiko sen piikittää ja mistä se tietää milloin? Onko se käyny ilmi jossain?
Selvittäiskö joku?
Isoveli kutsuu akin päiväkirjahuoneeseen tietyin välin, missä mittaa verensokerin ja pistää sen mukaan insuliinin.

Luin eilen jostain että jos viikkobudjetti ei riitä kunnolla ruokaa. Niin sairaus otetaan huomioon. Eli Aki saisi ruokaa ku toiset kärvistelisi. Aiheuttaakohan se eripuraa???

No oishan se ilkeä tilanne, mutta uskon kaikkien ymmärtävän hyvin, koska kyseessähän on kuitenkin sairaus!
Itse asukkaatkin siitä kärsisivät, jos Aki ei saisi tarpeeksi ravintoa... :whistle:

Joo se on kyllä tosi ärsyttävä ja kyllästyttää ne sen ainaiset rivot ja rumat jutut, vaikka en itsekään aina niin sievoisesti puhu... :whistle:

Mutta toisaaltaan oli mielestäni ok kysyä tuosta vehtaamishommasta, koska olisivatpahan osanneet edes vähän rajoittaa, jos muut eivät sellaista jaksa katsella... Tosin eihän kaikki ehkä kehtaa sanoa, vaikka ei kestäisikään katsella sellaista :/

Huomasitteko muuten eilen miten Satu jatkuvasti mulkkasi Maxinea kun Timo istui sen sylissä?? Voi luoja, nyt kai se muija luulee omistavansa Timon kokonaan...! :whistle:
no jospa nyt saatais sitä säpinää taloon sitten, toivottavasti satua ei äänestetä pois, voi meinaan aiheuttaa aika kivoja konflikteja tuolla (sitähän uhkasikin ennen taloon menoa tehdä) mustasukkaiksuuksissaan *kihikihi* :D

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

no jospa nyt saatais sitä säpinää taloon sitten, toivottavasti satua ei äänestetä pois, voi meinaan aiheuttaa aika kivoja konflikteja tuolla (sitähän uhkasikin ennen taloon menoa tehdä) mustasukkaiksuuksissaan *kihikihi* :D
Joo mä en kyll yhtään tykkää Satusta, mutta jotenkin silti toivon, että se ei tippuisi juuri noiden konfliktien takia... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
Joko selvis, miks viikkotehtävä epäonnistu?
Kasvihuoneessa jotakin vikaa (ilmeisesti kattoikkunassa)...

Korjatkaa jos olen väärässä! =)
ja eikö siinä vielä ollu sekin ettei kaikki osallistunu?
tosta en tiiä... Mutta aiheesta sitten sekin, kun ainakin MarIIIIa vaan hengaili ympäri pihaa ja poltteli tupakkaa... :whistle:

tosta en tiiä... Mutta aiheesta sitten sekin, kun ainakin MarIIIIa vaan hengaili ympäri pihaa ja poltteli tupakkaa... :whistle:
no sehän ei muutenkaan tehny mitään,, se on oikeen sellanen tän päivän satu lappi (jos joku muistaa gonzo teeveetä) :whistle:

Että Sauli todella vaikeasti sai mutistua, että on Bi, kun muut vähän johdattelivat.... Ei vihjaissutkaan olevansa homo. Tosin ymmärrän, jos sitä' nyt ei koko suomen kansalle halua kailottaa, vaikka ei olekaan kaapissa. Ihmetytti vaan, kun kaikki muut avoimesti kertoivat "mitä ovat"...

Pahalla tätä en sano, koska Sauli on niiiin ihana :heart: :D

no sehän ei muutenkaan tehny mitään,, se on oikeen sellanen tän päivän satu lappi (jos joku muistaa gonzo teeveetä) :whistle:
Mitä?? En muista! :ashamed: Tiedän kyllä kuka on Satu Lappi...

tiina ja kadi sai rangaistuksen juonittelusta ku ne eilen supatteli kaikkea äänestyksistä sun muista,ni varastohuoneessa oli pehmustettuja käsirautoja,tiinalla on 4 ihmistä kiinni itessää ja kadilla 5,henri oli sen näkönen että veti palkollisen herneitä nenääsä vähintään :D ja mun mielestä henri ja piia sais pudota seuraavaks,varsinki henri on tosi ärsyttävä pomottelija,semmonen mököttäjä oikee

Yhteistyössä