VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
einari on aika notkee kaveri ku se yöllä yksin jumppas ja siivoili,nosti jalanki niskan taakse,en voinu ku ihmetellä miten laiha kaveri se on :eek:
timolla ja sadulla on jotai säpinää ne halailee koko ajan tai hieroo toisiaan...hmm katotaa mitä tästä kehittyy :whistle:
Nytkö sieltä jo romanssi saadaan :whistle:

Laitoin salasanan ja luki että olen kirjautunut salaiseen kerhoon, mutta miksi en pääse keskusteluun?
Sanoo vaan punasella tekstillä, että on tarkoitettu vain kerhon jäsenille... :/ Mikäs minä olen?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä olin jotenki tosi pettyny :( ihan liian pliisu :x mun mielestä alun pitäis olla sellanen että selkeesti kuulis/hoksais/näkis että ohjelma varmasti alko...tosi tylsä... :/ viimevuonna sata kertaa parempi! :snotty:
Huono minustakin.
Ihme afrikkalainen heimoveisu :( ...

hegy86
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Laitoin salasanan ja luki että olen kirjautunut salaiseen kerhoon, mutta miksi en pääse keskusteluun?
Sanoo vaan punasella tekstillä, että on tarkoitettu vain kerhon jäsenille... :/ Mikäs minä olen?
sua ei ole vielä hyväksytty sinne

Porukalla ollu tänään päivätehtävänä olla armeijan harmaissa ih ja siinäpä se tänpäivän äksoni ollukin. Porukka makailee vaan sängyssä ja turisee. Kaiki vis odottaa saunaa ym. mulla tuo 24/7 mutta enpä hirveesti ole seurannut seuraamalla juuri tuon tylsyyden takia. Mutta eiköhän tää oo kans kilpailijoiden kärsivällisyyden koitosta. Eilenhän tuo Maria jo sanoi että haluaa kotiin ja jos ei sunnuntaina putoa niin on toooosi pettyny. Eiköhän siinä näe asenteen jos jo parinpäivän jälkeen haluaa kotiin...(tosin ite haluaisin jo ekana päivänä...musta ei olis jättään perhettä noin pitkäks aikaa) muta täytyypi mennä seuraan...

Yhteistyössä