VIRALLINEN BB-PINO 2007

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä muistin aiva et eikalla olis ollut tyttöystävä jolta se sai ne aino-tossut... voin muistaa ihan väärin.. muistaakseni ekana iltana sanoi jotain tommosta kun seurailin 24/7. en tiiä.
se oli ex-tyttöystävä =)
hmm.. niinhän mä kirjoitinkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
mä muistin aiva et eikalla olis ollut tyttöystävä jolta se sai ne aino-tossut... voin muistaa ihan väärin.. muistaakseni ekana iltana sanoi jotain tommosta kun seurailin 24/7. en tiiä.
se oli ex-tyttöystävä =)
hmm.. niinhän mä kirjoitinkin?
Juuh, nyt tajusin =) luulin että viittaat tuohon homokeskusteluun ja ihmettelit, että miten sillä sitten tyttöystävä ois :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mua kyllä ehkä hiukan vois häiritä toi eikan lähentely,tiina pesee hampaita ni eikka seisoo takana ja pitää kiinni vyötäröstä..tosin einarihan sano että sitä kiihottaa katella ku toinen pesee hampaita :whistle: mutta kuitenki jotai rajaa :D
Ai sano?? :x

On se kyllä aika limanen, oli homo tai ei.

Toi sen naurukin on jo niin eklottavaa, saa sellasen mielikuvan et sillä varmaan boa pystyssä samalla kun tossa tytöille hirnuu... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mua kyllä ehkä hiukan vois häiritä toi eikan lähentely,tiina pesee hampaita ni eikka seisoo takana ja pitää kiinni vyötäröstä..tosin einarihan sano että sitä kiihottaa katella ku toinen pesee hampaita :whistle: mutta kuitenki jotai rajaa :D
No älä äskenki ku Tiina kumartu sylkemään vettä niin Eikka hivelee toisen selkää koko ajan. :headwall:
Mua häiritsis myös ku joku olis koko ajan mussa kiinni,silittelis yms.

V-ieras
vai että sauli lutunen...no satuitteko kattoon pikku saulin vessan reissun missä neiti oksensi ja käsiään pesemäti meni keittiön mitä-lie-ruokaa-ollut-vadin kautta pihalle...jak!jotenki röyhkeen olonen...

Juups,taas on katottu bb:t ja vähän muitakin ohjelmia =)
Täytyy kyl munkin nyt ja tässä myöntää,et toi Mariiiiiiia on mun inhokki.Tyyppi vaan käveli ja poltteli tupakkaa kun muut rakenteli kasvihuonetta (mulla ei ole 24/7)Ja muutenkaan ei ees kauheesti yritä saada kontaktia nuihin muihin talossa oleviin.Olishan se nyt itte mentevä vähän vastaan ni kai sitä tutustuis,eikä olis niin ulkopuolinen olo..
Kadi vaikuttais,vielä ainakin,mielenkiintoiselta tyypiltä...noh,saas nähä mitä tästä vielä kehkeytyy :)

mariiiiia
huomasitteko siinä alussa kun maria meni ekana sisään niin se oli vielä ilonen ja pirtee ku jätkiä tuli mut sitte loppuajan se oli ihan :(...oisko johtunu muijista vai mistä..ku ei saanukkaa kaikkien huomioo?

lumiikki
Alkuperäinen kirjoittaja mariiiiia:
huomasitteko siinä alussa kun maria meni ekana sisään niin se oli vielä ilonen ja pirtee ku jätkiä tuli mut sitte loppuajan se oli ihan :(...oisko johtunu muijista vai mistä..ku ei saanukkaa kaikkien huomioo?
joo saman huomasin=)
ja varsinkin ku ei oo ainut blondi talossa..
joka välissä kattomassa omia tissejään... ällöä=(

utelias
kun tos tän päivän jakson lopussa näytettiin pätkä huomisesta ohjelmasta, ni siin muijat makoili sängyllä ja joku sano"mä tärisen vieläkin!" ja toinen itkettynein silmin vastas"niin, se oli ihan hirveetä".Niin mitä siel oli tapahtunut???

Älkää nyt loukkaantuko mut mä en ihan välttis haluis katella Einarin tumputusta toista kertaa!! :x :LOL: :x :LOL:
Se siis tippukoon, ja varmaan seuraavaks Mariiiiiiiiiiiiia.... :D

Jos muuten nimi kirjotetaan "Maria" niin miks ihmeessä siihen on lisättävä miljoona iitä? :x

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Älkää nyt loukkaantuko mut mä en ihan välttis haluis katella Einarin tumputusta toista kertaa!! :x :LOL: :x :LOL:
Se siis tippukoon, ja varmaan seuraavaks Mariiiiiiiiiiiiia.... :D

Jos muuten nimi kirjotetaan "Maria" niin miks ihmeessä siihen on lisättävä miljoona iitä? :x
mä oon kans ihmetelly et miks sitä nimee pitää venyttääääää vaikka kirjotetaa noin

Yhteistyössä