VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
määkin haluaisin kerhoon! :wave:
jostain syystä en saa laittettua sulle yv:tä (olen muka laittanut liian monta samaa viestiä) laita mulle vaikka yv:tä niin yritän vastata sitä kautta sinulle
kirjoita mukaan jotain diibadaabaa tai pistät mukaan vaikka vaan yhden kirjaimen niin lähettää =)

BB kerho on siis perustettu tuonne kerho puolelle, mukaan pääsee kun lähettää minulle yv:tä niin lähetän salasanan.

Nyt kaikki mukaan reippaasti vaan :wave:
mä oon niin uus täällä palstalla etten osaa tota yv:tä laittaa tai sitten olen tyhmä =) viittikkö jeesata??

Nyt sain yv viestin sinulle läpi :wave:

BB kerho on siis perustettu tuonne kerho puolelle, mukaan pääsee kun lähettää minulle yv:tä niin lähetän salasanan.

Nyt kaikki mukaan reippaasti vaan :wave:
mä oon niin uus täällä palstalla etten osaa tota yv:tä laittaa tai sitten olen tyhmä =) viittikkö jeesata??

Nyt sain yv viestin sinulle läpi :wave:
No niin, kaippa minäkin voisin kerhoon liittyä, kaikki kun täältä pikku hiljaa kaikkoaa :D

vieras
Pakosti jokin oma _hereillä_oleva konsertti oli menossa.Kuitenkin sen jälkeen alkoi hipelöimään itseään...tuskin kuitenkaan silloin nukkui :D

Sauli on ihanan energinen pakkaus ja niin lutunen.
Toinen, josta pidän on Kadi.Erikoisen persoonallinen ihminen, joka näyttää myös olevan aurinkoinen tyyppi.

Onko se Einari (ei nari nari..)homo?

Maria on yksi sellainen, mistä en pidä tai jotenkin siitä huokuu itserakkaus kovasti läpi ja se, ettei yritä luoda kontakteja toisiin "ihan sama"-tyyppi

Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:
Voi eikka!! kyllä se on niin mun suosikki :D :D Mielenkiintoinen ihminen..Maria pois :kieh: :kieh:
Samaa mieltä!! Ensiksi ajattelin, et ei mariaa pois, vaikka on NIIIN superärsyttävä ja voi saada aikaan kahinoita, mut nyt onkin tylsä ja makoilee vaan sängyssään... joten joutaa pois!!

vieras
mä muistin aiva et eikalla olis ollut tyttöystävä jolta se sai ne aino-tossut... voin muistaa ihan väärin.. muistaakseni ekana iltana sanoi jotain tommosta kun seurailin 24/7. en tiiä.

Yhteistyössä