VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
kun tos tän päivän jakson lopussa näytettiin pätkä huomisesta ohjelmasta, ni siin muijat makoili sängyllä ja joku sano"mä tärisen vieläkin!" ja toinen itkettynein silmin vastas"niin, se oli ihan hirveetä".Niin mitä siel oli tapahtunut???
Tämä muakin jäi vaivaamaan. Voisiko joku valottaa.... :LOL: :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Smilodon:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
kun tos tän päivän jakson lopussa näytettiin pätkä huomisesta ohjelmasta, ni siin muijat makoili sängyllä ja joku sano"mä tärisen vieläkin!" ja toinen itkettynein silmin vastas"niin, se oli ihan hirveetä".Niin mitä siel oli tapahtunut???
Tämä muakin jäi vaivaamaan. Voisiko joku valottaa.... :LOL: :whistle:
oli joko viikkotehtävän epäonnistuminen tai nimeämiset.. näin mä aattelisin.

Alkuperäinen kirjoittaja V-ieras:
vai että sauli lutunen...no satuitteko kattoon pikku saulin vessan reissun missä neiti oksensi ja käsiään pesemäti meni keittiön mitä-lie-ruokaa-ollut-vadin kautta pihalle...jak!jotenki röyhkeen olonen...
no jotenkin vaan kiinnitin huomion ihan samaan.... mä en oikein tykkää saulista, enkä siitä vaaleasta pitkätukkaisesta tytöstä... imelda vai miranda vai mikä sen nimi on :D

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
Mua ällötti siin saulin oksennustapauksessa sne lisäks et ei pessy käsiään ni eipä se kyllä suutansakkaa huuhdellu"pessy..ihanaa mennä yrjönhajusena sinne muiden luo :$
JOO! Samaan kiinnitin huomioo, ei yhtään kattonut, menikö pöntön reunoille eikä tosiaan peseytynyt. :x :x :x

Ja se Einari, voi Einari. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tirpsu05:
Alkuperäinen kirjoittaja flik:
en sitten ilmeisesti pääsekään tähän kerhoon.illalla pyytelin pääsyä,mut ei väkisten. :ashamed:
laitoin sulle juuri yv:n salasanan =) sorry etten ollut huomannut sinua aikasemmin :flower:

ei mittää hättää,eihän sitä kukaan kaiken aikaa täälläkään roiku.kiva kun pääsin mukaan. :)

en sitten ilmeisesti pääsekään tähän kerhoon.illalla pyytelin pääsyä,mut ei väkisten. :ashamed:
laitoin sulle juuri yv:n salasanan =) sorry etten ollut huomannut sinua aikasemmin :flower:

Huomasitko mun pyyntöä =) Tein eilen illalla aloituksenkin sun nimellä, mutta et tainnut huomata...?

Alkuperäinen kirjoittaja Dartagnan:
Juups,taas on katottu bb:t ja vähän muitakin ohjelmia =)
Täytyy kyl munkin nyt ja tässä myöntää,et toi Mariiiiiiia on mun inhokki.Tyyppi vaan käveli ja poltteli tupakkaa kun muut rakenteli kasvihuonetta (mulla ei ole 24/7)Ja muutenkaan ei ees kauheesti yritä saada kontaktia nuihin muihin talossa oleviin.Olishan se nyt itte mentevä vähän vastaan ni kai sitä tutustuis,eikä olis niin ulkopuolinen olo..
Kadi vaikuttais,vielä ainakin,mielenkiintoiselta tyypiltä...noh,saas nähä mitä tästä vielä kehkeytyy :)
Siis muaki ärsytti niin lujaa tuo Mariiiian käytös!!!Toiset tosiaan kasailee ja tekee tehtävää,tämä sauhuttelee ja kyselee vain toisten nimiä ja sit välillä vain kiertelee siin ja katselee
:eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mitäs talossa tapahtuu tällä hetkellä? 24/7 kattojat :wave:
MarIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIa makaa taas sängyssään apaattisena, tosin kadi seurana kun sekin on huilimassa. Muut tekee ruokaa ja löpisee niitä näitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

Huomasitko mun pyyntöä =) Tein eilen illalla aloituksenkin sun nimellä, mutta et tainnut huomata...?
laitoin juuri yv:n salasanan sinulle! tervetuloa mukaan!

einari on aika notkee kaveri ku se yöllä yksin jumppas ja siivoili,nosti jalanki niskan taakse,en voinu ku ihmetellä miten laiha kaveri se on :eek:
timolla ja sadulla on jotai säpinää ne halailee koko ajan tai hieroo toisiaan...hmm katotaa mitä tästä kehittyy :whistle:

Yhteistyössä