VIRALLINEN BB-PINO 2007

Eniten mua Kadissa huvittaa ehkä se kun pitää muuta porukkaa niin "lapsekkaana" ja päiväkirjahuoneessa melkein itkee ku muut on niin hänelle vääränlaista seuraa nyt ku Eikka ja Tiina lähti pois ja ite on semmonen ku on.. Ei ois Kadilla paljon vara purnata, vois tarkastaa oman käytöksensä ensin ennen kuin muihin menee!!

Kadi on ääliö
niin. Tosi isoa esittää ja kaikki Kadin kaveritkin on vanhempia, ei muka sovi sakkiin ja sitten merisee jotain kuukautisia kuin joku 13v tyttö. Joo-o tosi kypsä ihminen. alussa tykkäsin kovasti, nyt en enää yhtään. Ja Einari ja Tiina nyt ei voi ottaa noin koville, Kilpailemaanhan tuonne on menty!!!!!!!

Kadi on paras
Alkuperäinen kirjoittaja Kadi on ääliö:
niin. Tosi isoa esittää ja kaikki Kadin kaveritkin on vanhempia, ei muka sovi sakkiin ja sitten merisee jotain kuukautisia kuin joku 13v tyttö. Joo-o tosi kypsä ihminen. alussa tykkäsin kovasti, nyt en enää yhtään. Ja Einari ja Tiina nyt ei voi ottaa noin koville, Kilpailemaanhan tuonne on menty!!!!!!!
No voi juukeli, mistä sinä tiijät miten vaikeet kuukautiset jollakin on?????!!!!!! Kadi mitään isoa esitä, taitaa olla kateelista sakkia täällä, koska Kadihan on erittäin kaunis ja erikoinen nainen, puhuu ihanasti ja on suloinen muutenkin!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kadi on paras:
No voi juukeli, mistä sinä tiijät miten vaikeet kuukautiset jollakin on?????!!!!!! Kadi mitään isoa esitä, taitaa olla kateelista sakkia täällä, koska Kadihan on erittäin kaunis ja erikoinen nainen, puhuu ihanasti ja on suloinen muutenkin!!!!!
Kadi on kyllä kaunis ja minäkin tykkäsin alussa tosi paljon, mutta valitettavasti en tykkää enään. Alkaa todellinen luonne tulla esille..

kadi on ääliö
Alkuperäinen kirjoittaja Kadi on paras:
jo se, että niitä kuukautisia pitää koko ajan "mainostaa" kertoo jo paljon. Jokaisella naisella sellaiset on, joten eiköhän me tiedetä mitä se on ilman sen suurempaa numeroa. Toisella vaikeammat kuin toisella, mutta mitä vaikeammat niin sitä vähemmän ihminen yleensä niistä haluaa puhua. Tuo on vain huomion hakemista kun sitä ei muuten saa tarpeeksi. sanoihan itsekin olevansa yleensä huomion keskipiste ja kun tuolla ei ole niin pitää sitä jotenkin hakea.

JA LISÄÄ VIDEOO
Kattokaa tääkin bb-video ......

Satu vähän ratsastamassa jne ....

Ja jonku lantio-makkarat näkyy stringien ja housujen yli pursuavan .... Ei näytetä naamaa , mutta luulen , ett se MARIA on kyseessä ..... :kieh:

http://www.youtube.com/watch?v=aoDi2MxEEaI&NR=1

katokaa
http://www.youtube.com/watch?v=OfVSN-jYLQk&mode=related&search=

mikä tua sitten on?

Kuka jankkaa? Ei todellakaan kadi vaan tua ruskeempi ukko.

ja todellakaan ei voi vedota mihinkään sairauteen. hohhoijaa,

jos vähän kattoo ja miettii niin ei voi muuta sanoa ku aki on ISO P****!

Enpä oo noin typerää 36 vuotiasta koskaan nähny.

Nojoo mut ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla ennettu. Ja vaikka kuka ois tehny mitä niin akin käytös on NAURETTAVAA. ei mitenkään voi puolustaa tota

Siis alussa just tuo kohta ku Aki ja Piia huutaa Kadille niin Kadi ois voinu tuossa olla hiljaa mut alkaa jankkaamaan takas. Molemmilla menee edelleen tuossa tappelussa yli, mutta mun suhtautuminen Kadiin lopahti viimeistään tuossa vaiheessa kun lisäksi otetaan muut asiat huomioon, laiskuus, nokkavuus yms. Aki yritti alkaa loppupeleissä nukkumaan mut Kadin piti alkaa tappelee vielä Timon kanssa!!

Joo arvatenkin noi Akin puolustelijat ei tykänneet Kadista ennenkään... Huvittavaa. B)
Sillä miten muuten voi hyväksyä tollasta naisia alentavaa käytöstä, miettikää millanen tää Aki mahtaa olla kotona avovaimolleen jos sattuu juovuksissa suuttumaan...? :|

Siis Kadi oli mun mielestä hyvä kisaaja ja jopa mun miehen lemppari ennen tuota välikohtausta, mutta tuon jälkeen mieskin sanoi ettei kestäis tuommosta emäntää eli meni maku. Mä en taas ymmärrä et miksi Akia yksinään syyllistetään tuosta kun siinä oli Aki ja Piia laitettu asialle vahtimaan ettei sinne makkariin mennä. Kyllä uskon et menis melkein kellä tahansa hermot tuommosta räkyttäjää kuunnellessa kuin Kadi.

mut mä en ymmärrä sitä taas että kadi oli jo sanonu että ei sinne oo kukaan menossakaan ni sitte aki rupee huutamaan että fuckit ja mitä se ny räyhäskään,ja miksei aki voinu vaan sanoa että bb on pyytänyt että näin tehään,miks piti vielä ruveta uhoamaan että MINÄ käsken,vitsit että nous karvat pystyy ku se sano sen MINÄ käsken :kieh: ja sama ku se rupes jankkaamaa että sä oot vaan nainen ja oot heikoilla hangilla,mä oisin jo räjähtäny tossa vaiheessa :snotty:

Mielipiteeni Kadista
Tykkäsin alkuun, en enää. On kuin pikkulapsi, jonka kaikki oikut muiden pitäisi sietää. Neiti nukkuu käytännössä katsoen aina, tekee päivätehtäviä silloin kun hänelle sattuu sopimaan (ei juuri koskaan), valittaa, valittaa ja valittaa MUIDEN käytöksestä. Sietäisi kyseisen neidin katsoa peiliin.

Ja miksi hänen ylipäätään on pitänyt hakea tuonne Taloon diivailemaan, kun kerran sääntöjen ja auktoriteettien totteleminen (BB) on hänelle niiiiiin vaikeaa? Kyllä jokainen on Taloon hakiessaan selvillä pelin hengestä. Ärsyttää tuommoinen minä minä -asenne, joka ei huomioi muita ollenkaan. "Minä teen just mitä haluan, kellään ei o siihen sanomista..." Hohhoijaa.

Kadi on kaunis, mutta sisältä kiukuttelevan teinin ikäiseksi jäänyt wannabe kovis ja kapinoitsija. Ja minun kohdallani on turha yrittää heittää peliin mitään kateellisuus-korttia, en todellakaan ole kyseiselle ihmiselle kateellinen, lähinnä mua säälittää hänen henkinen keskenkasvuisuutensa. Ja varmuuden vuoksi: Aki ei ole suosikkini!

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Siis Kadi oli mun mielestä hyvä kisaaja ja jopa mun miehen lemppari ennen tuota välikohtausta, mutta tuon jälkeen mieskin sanoi ettei kestäis tuommosta emäntää eli meni maku. Mä en taas ymmärrä et miksi Akia yksinään syyllistetään tuosta kun siinä oli Aki ja Piia laitettu asialle vahtimaan ettei sinne makkariin mennä. Kyllä uskon et menis melkein kellä tahansa hermot tuommosta räkyttäjää kuunnellessa kuin Kadi.
Piian piti vastata Helistä, mutta delekoi tehtävän Akille. Molemmat kuitenkin alkoi Kadille huutaa, kuin talon valtiaat.

Ja miksi Akia syytetään?
-Huusi Kadille "shut the fuck off, minäkäsken"
-Sanoi "sä oot vain nainen"
-Väitti Kadia valehtelijaksi "kukaan ei sulle huutanut. 3 yhtä vastaan"
-Jankkasi 32 kertaa "sä oot heikoilla hangilla"
-Sanoi että jos lyö, Kadilta lähtee henki
-Näytti kuinka vasikoilta viilletään kurkku auki
-Nimitti Kadia "vitun virolaiseks" tmv
-Yritti käännyttää kaikki muut Kadia vastaan

Ja mitähän muuta vielä....

vieras
Vaikka olis kuinka kova Kadi fani, niin kyllä Kadi oli osa syyllinen tuohon riitaan! Puolustella voi aina toista, mutta ei se mitään muuta.

Ja sitä paitsi asia, on talossa jo käsitelty, niin miksi tätä tappelua pitää täällä jatkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka olis kuinka kova Kadi fani, niin kyllä Kadi oli osa syyllinen tuohon riitaan! Puolustella voi aina toista, mutta ei se mitään muuta.

Ja sitä paitsi asia, on talossa jo käsitelty, niin miksi tätä tappelua pitää täällä jatkaa?
ei täälä mun mielestä oo kukaan tapellu,eikös tää keskustelu palsta kuitenki oo :snotty:

Yhteistyössä