Aamupäivällä?Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:jaa tommonen jekku,että ne kaks muuta tuliki taloon jo eilen aamupäivällä
Aamupäivällä?Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:jaa tommonen jekku,että ne kaks muuta tuliki taloon jo eilen aamupäivällä
Eilisen lähetyksen aikana ILLALLA tuli 2 ja ennen PUOLTAYÖTÄ tuli 2 muuta. Ei sinne päivällä oo ketään tullu.Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:jaa tommonen jekku,että ne kaks muuta tuliki taloon jo eilen aamupäivällä
ootkohan ny katellu ihan toista taloaAlkuperäinen kirjoittaja harmuli:jaa tommonen jekku,että ne kaks muuta tuliki taloon jo eilen aamupäivällä
samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
jarkon menneisyydessä on miessuhteita ja häntä vähän arveluttaa kun se nukkuu vastapäätä
aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
jarkon menneisyydessä on miessuhteita ja häntä vähän arveluttaa kun se nukkuu vastapäätä
ja se pussilakana vääntö...???
No eiköhän toi ollut vähän niinkuin läpäksi tarkoitettu. Ei vissiin avautunut sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
Mun mielestä se Fabu on just ihana. Ei kai siellä tarvi kaikkien olla yhdestä puusta veistettyjä?Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
Ei voi tietää onko se vitsi vai ei, kun sanoi sen niin vakavalla naamalla, mutta kyllähän se voisi olla vitsi, sarkasmia.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no ei avautunut mullekaan
Minusta tuntuu, että taloon on saapunut aivan aito Blondi.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tuo Fabu vaikutti oikein kivalta ja Tellu ja.
Miksi se Suvi renkku siinä päiväkirjahuoneen tuolissa kuin sillä olis ollut tappi pyllyssä...? :/
Ai jaa. No ei avautunut ei. Muhun i sitten tuon kaverin läpät taida purra...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän toi ollut vähän niinkuin läpäksi tarkoitettu. Ei vissiin avautunut sulle.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
Kiitti kavereitaan, jotka ovat äänestäneet häntä jatkoon.Alkuperäinen kirjoittaja hmkjs:Ja mulle valkeni tänää vasta että Heka oli saanu 2 ylimääräistä pistettä äänestykseen siksi että on yrittäny kommunikoida ulkomaailman kanssa. Siis .... tietääkö kukaan mitä se on sanonu?
Taisi kiittää kavereitaan, että äänestivät häntä, ettei pudonnut.Alkuperäinen kirjoittaja hmkjs:Ja mulle valkeni tänää vasta että Heka oli saanu 2 ylimääräistä pistettä äänestykseen siksi että on yrittäny kommunikoida ulkomaailman kanssa. Siis .... tietääkö kukaan mitä se on sanonu?
Sauli ei oo homo ku bi. Suuri ero noilla asioilla.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
mun käsityksen mukaan sauli on itse sanonut haastattelussa olevansa homo ja talossa sit et bi.. mulle sillä asialla ei ole mitään merkitystä. ajattelin vaan et jos sitä f:ää häiritsee oikeasti se et joku ei ole hetero niin paha tulee olla talossa jossa ison osan kiinnostuu kohdistuu kumpaankin sukupuoleen.Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Sauli ei oo homo ku bi. Suuri ero noilla asioilla.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
Se on Tiina Tellervo. Tykkää itse että kutsutaan Telluksi jo senkin takia että yksi Tiina on ollut talossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko sen uuden punatukkaisen tytön nimi nyt Tellu vai Tiina?! Itse esitteli itsensä Telluna mut Isoveli käytti ainakin kerran nimeä Tiina.
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvääns:Kadihan on just hyvä tossa ohjelmassa ja mä tykkään!Kyllä olis kamalaa jos kaikki noudattaisivat sääntöjä kuin neuvosto-armeijassa ikään,kaikki tekis tehtävät täydellisesti ja olisivat sulassa sovussa.Tätäkö te oikeesti haluisitte kattella,jotka arvotatte noi kilpailijat TEKEMISIEN kautta?tossa ohjelmassahan etitään nimenomaan hyvää persoonaa joka miellyttää kansaa eikä mitään työmitalin saanutta!
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Sauli ei oo homo ku bi. Suuri ero noilla asioilla.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:samaa mäki mietin..?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?