VIRALLINEN BB-PINO 2007

pupuli harmulina
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mitä toi Fabu ..vai mikä se olikaan? sanoi pk-huoneessa?
jarkon menneisyydessä on miessuhteita ja häntä vähän arveluttaa kun se nukkuu vastapäätä
:eek:
samaa mäki mietin..?
ja se pussilakana vääntö...???

Alkuperäinen kirjoittaja pupuli harmulina:
jarkon menneisyydessä on miessuhteita ja häntä vähän arveluttaa kun se nukkuu vastapäätä
samaa mäki mietin..?
aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.

vieras
No eiköhän toi ollut vähän niinkuin läpäksi tarkoitettu. Ei vissiin avautunut sulle.

vieras
samaa mäki mietin..?
Mun mielestä se Fabu on just ihana. Ei kai siellä tarvi kaikkien olla yhdestä puusta veistettyjä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no ei avautunut mullekaan :D
Ei voi tietää onko se vitsi vai ei, kun sanoi sen niin vakavalla naamalla, mutta kyllähän se voisi olla vitsi, sarkasmia.

Kyse voi muutenkin olla kulttuurieroista, koska suomessa on pitkälti vapaamielinen suhtautuminen seksuaalisiin suuntautumisiin, jota monissa muissa maissa ei ole ollenkaan, joten reaktio ei välttämättä ollut kovinkaan odottamaton.

Sitä en kyllä tajunnut, että missä vaiheessa jarkko on sanonut harrastaneensa seksiä tjtn, miesten kanssa. Sekoittikohan sitten Saulin ja Jarkon. Koska Sauli on hopehuoneessa missä tuo farbud, eikä Jarkko.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tuo Fabu vaikutti oikein kivalta ja Tellu ja.
Miksi se Suvi renkku siinä päiväkirjahuoneen tuolissa kuin sillä olis ollut tappi pyllyssä...? :/
Minusta tuntuu, että taloon on saapunut aivan aito Blondi.

Siis tuon lyhynkäisen pätkänkin aikana mitä näytettiin ensivaikutelma oli hieman hölmöstä tylleröisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eiköhän toi ollut vähän niinkuin läpäksi tarkoitettu. Ei vissiin avautunut sulle.
Ai jaa. No ei avautunut ei. Muhun i sitten tuon kaverin läpät taida purra...
Mutta ei mulle oikein Fabun- tyyppinen kaveri avaudu muutenkaan.
Mä tykkään enemmän tuollaisista raudottaja-Jarkoista :D

hmkjs
Ja mulle valkeni tänää vasta että Heka oli saanu 2 ylimääräistä pistettä äänestykseen siksi että on yrittäny kommunikoida ulkomaailman kanssa. Siis .... tietääkö kukaan mitä se on sanonu?

Alkuperäinen kirjoittaja hmkjs:
Ja mulle valkeni tänää vasta että Heka oli saanu 2 ylimääräistä pistettä äänestykseen siksi että on yrittäny kommunikoida ulkomaailman kanssa. Siis .... tietääkö kukaan mitä se on sanonu?
Kiitti kavereitaan, jotka ovat äänestäneet häntä jatkoon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmkjs:
Taisi kiittää kavereitaan, että äänestivät häntä, ettei pudonnut.

samaa mäki mietin..?
aika.. öh.. erikoinen tyyppi. mitenhän se saulia pelkää kun se on kuitenkin homo.
Sauli ei oo homo ku bi. Suuri ero noilla asioilla.

Gluteus maximus
Minusta Timo ja Kadi voisi olla seuraavassa äänestyksessä. Timoa ei jaksa katsella kun muka on niin PELIMIES. Minua oikein hävettää sen tempaukset uusien naisten kanssa kun kaikki on ihan vaivautuneita ja yksi säätää menemään. Todella noloa! Eikö se nyt ymmärrä, että ketään ei kiinnosta? Sitten nuo jatkuvat "ketä panisit- kysymykset" onko pakko esittää ihan idiootteja? Jarkko ja Sauli on ihan ok. tyypit ja Piiakin vielä menee. Uusista en tiedä. Vaikea sanoa mitään vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
samaa mäki mietin..?
mun käsityksen mukaan sauli on itse sanonut haastattelussa olevansa homo ja talossa sit et bi.. mulle sillä asialla ei ole mitään merkitystä. ajattelin vaan et jos sitä f:ää häiritsee oikeasti se et joku ei ole hetero niin paha tulee olla talossa jossa ison osan kiinnostuu kohdistuu kumpaankin sukupuoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvääns:
Kadihan on just hyvä tossa ohjelmassa ja mä tykkään!Kyllä olis kamalaa jos kaikki noudattaisivat sääntöjä kuin neuvosto-armeijassa ikään,kaikki tekis tehtävät täydellisesti ja olisivat sulassa sovussa.Tätäkö te oikeesti haluisitte kattella,jotka arvotatte noi kilpailijat TEKEMISIEN kautta?tossa ohjelmassahan etitään nimenomaan hyvää persoonaa joka miellyttää kansaa eikä mitään työmitalin saanutta!

Tylsää on sekin, kun isoveli keksii ohjelmaa katojien iloski ja toiset vain makoilee terassilla
:whistle: Ja kyl mun oli kivempi katsoa esim. Jarkkoa joka yritti lapsia kasvatta, kuin Kadia, joka vain hengaili.

Mäkä taasen siihen riitaan tulee niin... Mitä te sanotte isosisarille ja heidän kavereilleen kun ulkoa tulevat sisälle, jossa pikkuinen on nukkumassa? Tietty heti varoitatte menemästä huoneeseen, koska pikkuinen nukkuu sielä. Ette te seiso huoneen ovella ja vahdi ettei sinne kukaan mene. Entä kuinka kauan jaksatte kuunnella lasten kitinää aiheesta? Mä voin ihan rehellisesti sanoa, etten jaksaisi sellaista kitinaa ja ruikutusta ja luultavasti korottaisin ääneni ja jossain vaiheessa sanoisin, et suut kiinni.

Okei, nää oli kaikki aikuisia, mut joskus saattaa aikuisiinkin mennä hermot :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
samaa mäki mietin..?

Olkoonkin Sauli bi, mutta käytäytyy kuin umpihomo, joten homppeliksi itse ainakin häntä kutsun. Sauli kuitenkin nukkuu kultahuoneessa ja fabu hopeahuoneessa, joten Jarkosta täytyi olla kyse. Vaikea on sanoa oliko läppä vai oliko tosissaan.

Yhteistyössä