en voi ymmärtää
Kokeilkaa joskus kuunnella aviomiehenne/lapsienne kitinää, marinaa kun ette ole esim. syöneet 2 päivään. Vastaa sitä tilaa, mitä diabeetikko joutuu kokemaan verensokerin laskettua liian alas. Haluan vaan nähdä miten TE reagoitte siihen.Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja vierasvääns:Kadihan on just hyvä tossa ohjelmassa ja mä tykkään!Kyllä olis kamalaa jos kaikki noudattaisivat sääntöjä kuin neuvosto-armeijassa ikään,kaikki tekis tehtävät täydellisesti ja olisivat sulassa sovussa.Tätäkö te oikeesti haluisitte kattella,jotka arvotatte noi kilpailijat TEKEMISIEN kautta?tossa ohjelmassahan etitään nimenomaan hyvää persoonaa joka miellyttää kansaa eikä mitään työmitalin saanutta!
Tylsää on sekin, kun isoveli keksii ohjelmaa katojien iloski ja toiset vain makoilee terassilla
Ja kyl mun oli kivempi katsoa esim. Jarkkoa joka yritti lapsia kasvatta, kuin Kadia, joka vain hengaili.
Mäkä taasen siihen riitaan tulee niin... Mitä te sanotte isosisarille ja heidän kavereilleen kun ulkoa tulevat sisälle, jossa pikkuinen on nukkumassa? Tietty heti varoitatte menemästä huoneeseen, koska pikkuinen nukkuu sielä. Ette te seiso huoneen ovella ja vahdi ettei sinne kukaan mene. Entä kuinka kauan jaksatte kuunnella lasten kitinää aiheesta? Mä voin ihan rehellisesti sanoa, etten jaksaisi sellaista kitinaa ja ruikutusta ja luultavasti korottaisin ääneni ja jossain vaiheessa sanoisin, et suut kiinni.
Okei, nää oli kaikki aikuisia, mut joskus saattaa aikuisiinkin mennä hermot
Huom. Minulla on diabetes ja kaikesta oltava tosi tarkka, mutta joskus on minullekin käynyt niin, että olen alkanut sekoilemaan oikein kunnolla. silloin mies on onneksi tajunnut laittaa minut istumaan ja sokerista syötävää. tuolla talossa ei oltu kovin viisaita ja minusta BB:n olisi pitänyt jo puuttua tilanteeseen, koska selvästi näkivät mitä on tapahtunut.