VIRALLINEN BB-PINO 2007

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä en voi sille mitään mut mulla meni kyllä maku nyt näihin helvetin jymy-yllätyksiin |O vaikka kuin yritän kattoo ohjelmaa niin jotenki en saa siitä enään "Kiinni" :| höh.
ihan sama juttu..vi***aa!! |O |O

Juu, tylsäksi ovat saaneet BB:n. Mua ei kiinnosta pätkääkään esim. tämä viikkotehtävä. Kuka ihme haluaa katsoa koko ajan jotain naulan hakkaamista ja sahaamista??!!

Ja noi yllätykset :headwall: Mä valvoin silmät ristissä tämän viimeisen suuren yllätyksen. Seuraavaa "suurta" yllätystä en varmasti katso :snotty:

Katja
Alkuperäinen kirjoittaja neja:
en muuten usko että heli on bi...se luuli nyt et siit tuli kiinnostavampi ja keksi sen päästään...
Mut sanoihan se jo silloin alussa kun ne kysyi siltä että ketä panisit, että Timoa ja Kadia. Tuskin nyt kukaan hetero naista panisi??

Mut sanoihan se jo silloin alussa kun ne kysyi siltä että ketä panisit, että Timoa ja Kadia. Tuskin nyt kukaan hetero naista panisi??[/quote]

kaikilta kysyttiin että ketä miestä ja naista panisit talossa olevista,riippumatta oliko hetero tai bi

ja taas onnistu lainaus ihan miten sattuu,ei tullu sinistä pohjaa :whistle:

On juu tää ketju hiljentynyt. Mutta johtuisko siitä ettei talossa tapahdu yhtään mitään! |O Kahta viimistä koostetta oon katsonut ihan väkipakolla, on niiiin tylsää.

Huomasitteko muuten että nyt siel on jo ainakin kaks ketkä käy bikinit yllä suihkussa! Ennenkuulumatonta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Juu, tylsäksi ovat saaneet BB:n. Mua ei kiinnosta pätkääkään esim. tämä viikkotehtävä. Kuka ihme haluaa katsoa koko ajan jotain naulan hakkaamista ja sahaamista??!!

Ja noi yllätykset :headwall: Mä valvoin silmät ristissä tämän viimeisen suuren yllätyksen. Seuraavaa "suurta" yllätystä en varmasti katso :snotty:
mun mielestä koko ohjelman juju on henkilöt, ei mitkään tehtävät tai muut jutut. ja voin sanoa että tänä vuonna on kyllä viimosen päälle tylsää porukkaa, onko se sitten niin ettei suomen kokosessa maassa riitä niitä hauskoja tyyppejä enää kolmannelle vuodelle? perttu esim oli jo persoonana (siis ihan omana itsenään) hauska ja viihdyttävä samoin kuin viime vuonna olli, joka tuli kesken ja palasti tylsän ohjelman hauskoilla roolihahmoillaan tehtävien aikana :) ehkä jos tulis taas joku näyttelemistä ja roolihenkilköitä vaativa tehtävä niin sieltä vois joku erottua hauskuuttamaan katsojia?

Yhteistyössä