Kaikki hormooniheebothan lipoo huuliaan, ku niillä on liian iso kieli. Kun ei niitä hormoneja voi kohdistaa pelkästään habaan ja sixpäkkiin.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:purentavika tai ei,niin mua kuvottaa ihan oikeesti katsella ton akin syömistä :x se mälvää ja puputtaa ja mussuttaa ja lipoo huuliaan jatkuvasti :x mä en kestä katsella sitä :ashamed:
joo.. ja sitten on paljon niitä, jotka sekoilee viinan vaikutuksesta, vaikkei diabetesta sairastaisikaan...Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:eihän kaikilla ole, oma kaverini ei koskaan ns. sekoillut ,mutta kaverin äiti kyllä!!Alkuperäinen kirjoittaja Koiris:Aki sano et se ei ollu kännissä ja mun tuntemat diabeetikot ei kyl sekoile vaik ottasivat viinaa.Ei voi yleistää.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Akilla muuten on diabetes ja tuo käyttäytyminen johtui täysin siitä. Olen nimittäin hoitanut 1-tyypin diabetestä sairastavia ja alkoholin vaikutuksen alaisena heistä saattaa tulla hyvinkin aggressiivisia. Silloinhan menee kokonaan oman kropan hallinta, joka taas on tärkeää diabetestä sairastavalle. Tuohan oli ihan selkeää sekoilua.
niinhän tuo sanoiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:heli ei ole hetero?
No jos hällä vaan on maha muuten vaan pömppis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta Vappu oli kyllä jossain viininmaistajais ohjemassa ha hyvin näytti viini maistuvan, mutta voi tietenkin olla että on aikasemmin sitten kuvattu jos on paksuna.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:olen kyllä mielestäni lukenu jostain että vappu on pieniin päin. kevät vauva tulossa
näinhän se meneeAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ai, että jos jollain on diabetes niin on oikeutettua käyttäytyä kuin psykopaatti? =)
Ei oikeuta, mutta jos on unohtunut hoitaa sairautta asian mukaisesti niin ei tavallaan itse tiedosta mitä tekee.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ai, että jos jollain on diabetes niin on oikeutettua käyttäytyä kuin psykopaatti? =)
Juu, eikä tarvitse kantaa vastuuta ollenkaan. Vastuun kantaa kaverit, jotka silmä kovana tarkkailee diabetikon humalakäyttäytymistäAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ai, että jos jollain on diabetes niin on oikeutettua käyttäytyä kuin psykopaatti? =)
Ja joikohan se siinä ohjelmassa ehkä hurjat 0,5 dl sitä viiniä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vasta Vappu oli kyllä jossain viininmaistajais ohjemassa ha hyvin näytti viini maistuvan, mutta voi tietenkin olla että on aikasemmin sitten kuvattu jos on paksuna.
Toistan edellisen vastaukseni: Ei oikeuta, mutta jos on unohtunut hoitaa sairautta asian mukaisesti niin ei tavallaan itse tiedosta mitä tekee.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eikä 36-vuotiaankaan diabeetikon omalla vastuulla ole mitä kännissä sekoilee, eikä tietenkään pitäisi olla kokonaan juomatta. :attn: