VIRALLINEN BB-PINO 2007

Vieras
Mun on kans jotenkin mitta täynnä tuota tyhjänpäiväistä sakkia. Niin pinnallisia ja jutut juuri tuota "ketä panisit"? "kuinka montaa oot pannu"? jne. tasoa.

Nyt mukaan vielä jokunen samanmoinen, samanlaisesta muotista tullut... niin johan lopahtaa mielenkiinto. Kun näin uusien kuvat niin heti tuli sellainen tuntuma että tuoko heistä kukaan mitään uutta taloon??

Jotensakin tuntuu siltä ettei jaksa enää katsoa ja opetella "tuntemaan" uusia..

JARKKO VOITTOON!

voittaja
tänä vuonna voiton vie sauli!! mua kyl ärsyttää et taloon laitetaan ihmisiä jotka tuntee entuudestaan toisensa!! esim. alkuperäis ideaan kuuluu että talossa on entuudestaan tuntemattomia ihmisiä!!

ketäs viime vuonna tuli jälkeenpäin? oon ihan unohtanu :ashamed:
ja eikös kaarlo lähteny pois ja palannu takasin?? miks se ees lähti? sorella ei ollu alusta asti? hitsi ku oon unohtanu kaiken :D
koitan vaan miettiä et mitähän uudenuutukaista ja erikoista ne tänä vuonna meinaa keksiä ku viime vuosi oli kyl aika hmm.. vauhdikas :whistle:

bb
Alkuperäinen kirjoittaja voittaja:
tänä vuonna voiton vie sauli!! mua kyl ärsyttää et taloon laitetaan ihmisiä jotka tuntee entuudestaan toisensa!! esim. alkuperäis ideaan kuuluu että talossa on entuudestaan tuntemattomia ihmisiä!!
Ketkä siellä tuntee toisensa entuudestaan?

tuntee
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Tina eli Tellu ja NIko ja NIko ja Kadi

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Ei tuu lisää porukkaa, se ei siis oo se ylläri.

"Kaikille BB-faneille tiedoksi, että sunnuntaina kannattaa katsoa BB:n suoraa talk show'ta. Siellä on luvassa jymy-yllätys! Ja voin kertoa, että yllätys tulee olemaan varmasti kaikkien katsojien mieleen. Eikä tosiaan ole kyse mistään bändi-illasta, vaan paljon paljon isommasta. Enkä henkilökohtaisesttyyppii kutsuisi esimerkiksi jymy-yllätykseksi sitä, että BB-taloon astelee joku uusi . Kyllä jymyyn vaaditaan enemmän."

lukee iltasanomissa...
että missähän se jymy-yllätys nyt piilee?? :headwall:
todella tylsää :x keksisivät jotain uutta...ens vuonna tuskin kannattaa tätä ohjelmaa enään tehä ku ideat näyttää loppuvan...

netistä löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ketäs viime vuonna tuli jälkeenpäin? oon ihan unohtanu :ashamed:
ja eikös kaarlo lähteny pois ja palannu takasin?? miks se ees lähti? sorella ei ollu alusta asti? hitsi ku oon unohtanu kaiken :D
koitan vaan miettiä et mitähän uudenuutukaista ja erikoista ne tänä vuonna meinaa keksiä ku viime vuosi oli kyl aika hmm.. vauhdikas :whistle:
Ei tarvi muistaa ku katsoo täältä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_Suomi#2._tuotantokauden_.282006.29_kilpailijat

Ainakin Jarkko ja Timo, ja näistä uusista ilmeisesti Tellu ( Tiina ) ja Niko

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja tuntee:
no nyt meni lopullinen mielenkiinto. Eikös sen pitänyt olla toisilleen tuntemattomia ihmisiä. Toisaalta suomi on tosi pieni maa, joten väkisinkin esim. samalta paikkakunnalta tulevat saattavat tuntea toisensa. Siksi pitäsi valitakin vaikka yksi Utsjoelta, yksi Helsingistä, yksi Vaasasta ja yksi Joensuusta eikä kaikkia Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta niin kuin nyt näyttää olevan. aaaaaarrrrrgggg! Miksi kaikkien pitää olla pääkaupunkiseudulta tai isommista kaupungeista? Huoh!

janiinpä
koskaan ei ole ketään pohojesta tai edes keskisuomesta!!! se on minusta tosi pyllystä!

laitetaan kaikki palautetta big brotherille menemään niin ehkä tajuvat tehdä joskus asialle jotain!!

Koiris
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Akilla muuten on diabetes ja tuo käyttäytyminen johtui täysin siitä. Olen nimittäin hoitanut 1-tyypin diabetestä sairastavia ja alkoholin vaikutuksen alaisena heistä saattaa tulla hyvinkin aggressiivisia. Silloinhan menee kokonaan oman kropan hallinta, joka taas on tärkeää diabetestä sairastavalle. Tuohan oli ihan selkeää sekoilua.
Aki sano et se ei ollu kännissä ja mun tuntemat diabeetikot ei kyl sekoile vaik ottasivat viinaa.Ei voi yleistää.

Alkuperäinen kirjoittaja tuntee:
no nyt meni lopullinen mielenkiinto. Eikös sen pitänyt olla toisilleen tuntemattomia ihmisiä. Toisaalta suomi on tosi pieni maa, joten väkisinkin esim. samalta paikkakunnalta tulevat saattavat tuntea toisensa. Siksi pitäsi valitakin vaikka yksi Utsjoelta, yksi Helsingistä, yksi Vaasasta ja yksi Joensuusta eikä kaikkia Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta niin kuin nyt näyttää olevan. aaaaaarrrrrgggg! Miksi kaikkien pitää olla
pääkaupunkiseudulta tai isommista kaupungeista? Huoh!

Niinpä, ihmiset kuitenkin erikunnilla on vähän erilaisia ja kyllähän ois kiva katsoa kun joku viäntäis siellä sie ja mie yms.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Koiris:
Akilla muuten on diabetes ja tuo käyttäytyminen johtui täysin siitä. Olen nimittäin hoitanut 1-tyypin diabetestä sairastavia ja alkoholin vaikutuksen alaisena heistä saattaa tulla hyvinkin aggressiivisia. Silloinhan menee kokonaan oman kropan hallinta, joka taas on tärkeää diabetestä sairastavalle. Tuohan oli ihan selkeää sekoilua.
Aki sano et se ei ollu kännissä ja mun tuntemat diabeetikot ei kyl sekoile vaik ottasivat viinaa.Ei voi yleistää.
eihän kaikilla ole, oma kaverini ei koskaan ns. sekoillut ,mutta kaverin äiti kyllä!!

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja janiinpä:
koskaan ei ole ketään pohojesta tai edes keskisuomesta!!! se on minusta tosi pyllystä!

laitetaan kaikki palautetta big brotherille menemään niin ehkä tajuvat tehdä joskus asialle jotain!!
Onhan siellä kaksi Seinäjoelta ja nyt yksi Jyväskylästä, mutta minäkin toivoisin kyllä joukkoon kunnon paljasjalkaista Lapin ihmistä ja Itäsuomalainen sopisi joukkoon hyvin. Kuin myös vaikka yksi suomenruotsalainen soppaa hämmentämään....vaikka sellainen joka ei kovin hyvin osaisi suomea :LOL: Tulisi hyviä tilanteita kun muut ei osaisi ruotsia ja yksi puhuisi huonosti suomea. :whistle:

HARMITTTAAA
entuudestaan tuntevat:

Timo ja jarkko
niko ja kadi
tellu ja niko

ohjeman pääidea on, että ENTUUDESTAAN TUNTEMATTOMAT ihmiset pistetään "neljän seinän" sisälle.. alkaa mennä koko ohjelma kohta ihan harakoille!
kaikki pääkaupunkiseudulta tai vierestä ei ketään keskisuomesta tai pohjoisesta.
ohjelman idea ei ole kohta enää se mikä se alunperin piti olla!

Miina
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
eihän kaikilla ole, oma kaverini ei koskaan ns. sekoillut ,mutta kaverin äiti kyllä!!
No kuule jos niillä sun tuntemilla diabeetikoilla ei ole ollut sokerit alhaalla. Alkoholi laskee diabeetikon sokereita, ja hypoglykemiassa saattaa ihminen käyttäytyä arvaamattomasti ja agressiivisesti eikä se sille mitään voi. Silloin pitäis jonkun lähelläolevan tarjota jotakin sokeripitoista syötävää, niin taas palaa tolkku.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei siinä mitään jos esim pari ihmistä ois tuntenu toisensa kuten timo ja jarkko mutta melkeen puolet niin onse jo liian paljon! viisi ihmistä kahdestatoista.
niin. Minusta nyt mennään jo liian pitkälle. Minua ottaa oikeasti päähän. Missä kaikki yllätyksen ja milenkiintoiset tempaukset. Ensimmäisellä tuotantokaudella oli sentään joka viikko jotain mielenkiintoista, mutta nyt ei tunnu olevan muuta kuin sohvalla löhöily ja viikko tehtävät. :headwall:

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Miina:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
No kuule jos niillä sun tuntemilla diabeetikoilla ei ole ollut sokerit alhaalla. Alkoholi laskee diabeetikon sokereita, ja hypoglykemiassa saattaa ihminen käyttäytyä arvaamattomasti ja agressiivisesti eikä se sille mitään voi. Silloin pitäis jonkun lähelläolevan tarjota jotakin sokeripitoista syötävää, niin taas palaa tolkku.
MInähän just kirjoitin että ihmisiä on monenlaisia esim. kaverini ei sekoillu koskaan;MUTTA KAVERIN ÄITI SEKOILI!! eli se voi olla täysin mahdollista riippuu ihmisestä.

Yhteistyössä