Mutta sehän on sitten tuotantotiimin päätös mitä näyttää. Saahan ne pk huoneessa puhua mitä huvittaa. Eriasia pääseekö se tv. 247 ei näy pk huoneessa tapahtuneet asiat.Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Mua alkoi ihmetyttään se kun eilisessä jaksossa se Heli meni päiväkirjahuoneseen ja sitte se sano jotenki että jos pidätte minut talossa niin tulee vielä toimintaa mutta jos heka jää niin kaikki on nähty jo...eikö se ollu kommunikointia ulkomaailmaan Siis tuo mitä sanoi äänestäjille?
Huomasin itse ihan saman heti ekasta pudotuksesta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Hassua muuten, miten heti kun joku tuolta talosta tippuu, niin hänestä tulee jotenkin paljon inhimillisempi. Mäkin olen suorastaan INHONNUT Hekaa, mutta nyt haastattelussa se olikin tosi mukava.
Niitä kans kattelin, mut kai mä vaan odotan jotain jänskää sinne, et pakko jostain jotain keksiäAlkuperäinen kirjoittaja lemontree:Joo mäki ihmettelin niitä maljakoita kun kahdessa paloi joku keltainen valo,et onko ne ollut ennemmin...Nyt tunti katsottuna,eli enää en näe 24/7..
Mä oon täysin samaa miettinyt ja melkeinpä aina on sitten harmittanut että voi kun se nyt tippukin :/Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Huomasin itse ihan saman heti ekasta pudotuksesta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Hassua muuten, miten heti kun joku tuolta talosta tippuu, niin hänestä tulee jotenkin paljon inhimillisempi. Mäkin olen suorastaan INHONNUT Hekaa, mutta nyt haastattelussa se olikin tosi mukava.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:olispa sinne tullut viel ihmisiä iältä 28->
Niin totta. Jotenkin sitä kuitenkin jää kaipaamaan, vaikka talossa se olis jotain mitä ei voi sietää.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Mä oon täysin samaa miettinyt ja melkeinpä aina on sitten harmittanut että voi kun se nyt tippukin :/Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:Huomasin itse ihan saman heti ekasta pudotuksesta lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Hassua muuten, miten heti kun joku tuolta talosta tippuu, niin hänestä tulee jotenkin paljon inhimillisempi. Mäkin olen suorastaan INHONNUT Hekaa, mutta nyt haastattelussa se olikin tosi mukava.
Eikös niillä ole sääntö että ei saa puhua?Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Kertokaapas! Mitens tuota kun tuonne tulee uusia tyyppejä niin onko isoveljellä jotain sääntöjä sitä varten etteivät he saa puhua siitä mitä ovat BB:ssä nähneen tapahtuvan ennen taloon tuloaan? Vai saisiko ne halutessaan kertoa kaikesta näkemästään noille talolaisille?