VIRALLINEN BB-PINO 2007

Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
Mua alkoi ihmetyttään se kun eilisessä jaksossa se Heli meni päiväkirjahuoneseen ja sitte se sano jotenki että jos pidätte minut talossa niin tulee vielä toimintaa mutta jos heka jää niin kaikki on nähty jo...eikö se ollu kommunikointia ulkomaailmaan :eek: Siis tuo mitä sanoi äänestäjille?
Mutta sehän on sitten tuotantotiimin päätös mitä näyttää. Saahan ne pk huoneessa puhua mitä huvittaa. Eriasia pääseekö se tv. 247 ei näy pk huoneessa tapahtuneet asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Hassua muuten, miten heti kun joku tuolta talosta tippuu, niin hänestä tulee jotenkin paljon inhimillisempi. Mäkin olen suorastaan INHONNUT Hekaa, mutta nyt haastattelussa se olikin tosi mukava.
Huomasin itse ihan saman heti ekasta pudotuksesta lähtien.

Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Hassua muuten, miten heti kun joku tuolta talosta tippuu, niin hänestä tulee jotenkin paljon inhimillisempi. Mäkin olen suorastaan INHONNUT Hekaa, mutta nyt haastattelussa se olikin tosi mukava.
Mä oon täysin samaa miettinyt ja melkeinpä aina on sitten harmittanut että voi kun se nyt tippukin :/ :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Mä oon täysin samaa miettinyt ja melkeinpä aina on sitten harmittanut että voi kun se nyt tippukin :/ :D
Niin totta. Jotenkin sitä kuitenkin jää kaipaamaan, vaikka talossa se olis jotain mitä ei voi sietää.

Kyl tässä alussa ainakin alkaa lämpenemään vanhoille asukkaille kun uusia tulee :p Mutta eiköhän nuo uudet sopeudu nopeammin kuin Heli, kun niiton enemmän uusia. Onneks tuli lisää porukkaa :heart: kuitenkin. Vaikka onkin nuoria.

Kertokaapas! Mitens tuota kun tuonne tulee uusia tyyppejä niin onko isoveljellä jotain sääntöjä sitä varten etteivät he saa puhua siitä mitä ovat BB:ssä nähneen tapahtuvan ennen taloon tuloaan? Vai saisiko ne halutessaan kertoa kaikesta näkemästään noille talolaisille?

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Kertokaapas! Mitens tuota kun tuonne tulee uusia tyyppejä niin onko isoveljellä jotain sääntöjä sitä varten etteivät he saa puhua siitä mitä ovat BB:ssä nähneen tapahtuvan ennen taloon tuloaan? Vai saisiko ne halutessaan kertoa kaikesta näkemästään noille talolaisille?
Eikös niillä ole sääntö että ei saa puhua?

Juu, ei saa puhua mitään siitä mitä talon ulkopuolella on tapahtunut. Uutisia jne. Ne ei saa puhua edes siitä, että ne on kattoneet tän vuoden BB:tä. Vaan niiden pitää olla niinkuin ei tietäis mistään mitään muuta kuin talossa olijatkaan. Se voi kyl olla vaikeeta.

vieras
Tulipa mieleen, et eikös se uus punapää sanonu vahingossa et yks on viel tulos (kun viimonen oli tulematta) ja sitte korjaili hätäpäissään sanomisiaan. Toihan on sääntörikkomus tuokin??

yks
Olipas tylsää,uusia ihmisiä.. Musta on jotenki väärin jos joku noista uusista voittais ton kisan,eihän ne oo ollu sitä kolmee kuukautta siellä,niinku alkuperäset.. Ja muutenki,eikö ne muuta keksi,kun ovat niin tylsän sakin sinne valinneet alunperin

muita peesaten olipa todellinen jymy-yllätys :/
mä en muutenkaan periaatteessa tykkää siit et tulee uusia,musta voittajan pitää olla ollu mahd.kauan talossa.. mut toisaalta taas olis kyllä todella tylsäks menny ilman uusia ku tänä vuonna on tollanen plääh-porukka siel jumittamassa :/
aki vois kyl lähtee vaik heti tänää :whistle:

Äitiliini
Mua ärsyttää kun tulee uusia ihmisiä. Ei heillä ole mun mielestä oikeutta voittaa koska ei ole olleet alusta siellä.
Onhan se toisaalta kiva et tulee uutta, mutta jotenkin meni maku koko jutusta. ideahan on kuitenkin varmaan se et kuka on sen koko ajan talossa..

Yhteistyössä