VIRALLINEN BB-PINO 2007

Miina
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ai, että jos jollain on diabetes niin on oikeutettua käyttäytyä kuin psykopaatti? =)
näinhän se menee :whistle:
Oli kännissä tai ei diabeetikko voi käyttäytyä "kummallisesti", sille itse mitään voiden. Kas verensokeri diabeetikolla voi laskea hyvinkin nopeasti. Hypossa ei välttämättä diabeetikko ymmärrä ottaa edes taskustaan sokeripaloja, vaikka olis taskut pullollaan. Te siis ylenkatsotte esim. kadulla shokissa olevaa diabeetikkoa?? Ettekä auta?

Ei ole oikeutta olla psykopaatti, mut sille ei mitään voi.
Onko sydänsairaalla oikeus saada infarkti?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja janiinpä:
koskaan ei ole ketään pohojesta tai edes keskisuomesta!!! se on minusta tosi pyllystä!

laitetaan kaikki palautetta big brotherille menemään niin ehkä tajuvat tehdä joskus asialle jotain!!

siis pohjoisesta!
No höh, viime vuonnahan Heidi oli pohjoisesta (vaikka lensikin kuin leppäkeihäs talosta pois aika alussa valeen tultu ilmi).

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
koskaan ei ole ketään pohojesta tai edes keskisuomesta!!! se on minusta tosi pyllystä!

laitetaan kaikki palautetta big brotherille menemään niin ehkä tajuvat tehdä joskus asialle jotain!!

siis pohjoisesta!
No höh, viime vuonnahan Heidi oli pohjoisesta (vaikka lensikin kuin leppäkeihäs talosta pois aika alussa valeen tultu ilmi).
Olix xse se seurustelu juttu vai mix lensi, muisti pätkii...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikä 36-vuotiaankaan diabeetikon omalla vastuulla ole mitä kännissä sekoilee, eikä tietenkään pitäisi olla kokonaan juomatta. :attn:
Toistan edellisen vastaukseni: Ei oikeuta, mutta jos on unohtunut hoitaa sairautta asian mukaisesti niin ei tavallaan itse tiedosta mitä tekee.
Mulla on diabeetikko (7v ) kotona ja joskus sokerit liian alhaalla niin puhuu ihan sekavia ja jälkeen päin ei tiedä / muista mitä on puhunut.

Eli tätä sattuu ihan selvinkin päin tai tietääkseni tuo 7 vuotiaani ei ole ainakaan monesti kännissä ollut.
Mä en puhunutkaan sun lapsesta vaan bb:n 36-vuotiaasta Akista, joka mun mielestä vois olla juomatta viinaa jos kerran silloin sokerit laskee ja tyyppi käyttäytyy kuin hullu. :whistle:

No johan täällä taas Akia morkataan. JOS johtui se "kohtaus" sokereista niin tuo oli eka kerta ainaki talossa ku noin tapahtuu ja yrittäkää nyt ymmärtää ettei se Aki yksinään tapellu. Siinä oli Kadikin ihan yhtä paljon mukana (BB oli määränny ne kattoo ettei sinne makkariin mennä muuta ku nukkuu ja Kadi tahallaan uhmas heitä ku luuli et se on niiden oma päätös). Vois tuo Kadikin olla ottamatta viinaa jos siitä tulee tollainen räkyttäjä :whistle: :D

Ilmari
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ai, että jos jollain on diabetes niin on oikeutettua käyttäytyä kuin psykopaatti? =)
Juu, eikä tarvitse kantaa vastuuta ollenkaan. Vastuun kantaa kaverit, jotka silmä kovana tarkkailee diabetikon humalakäyttäytymistä ;)
Itse asiassa kyllä minä olisin ainakin tajunnut tuon Akin sekoilun olevan selvää sekavuutta johtuen diabeteksesta, joten olisi ne voineet siellä talossa jotain muutakin tehdä kun aukoa päätään hänelle. Kadi ei ainakaan asiaa mitenkään parantanut. Toki ihmisen pitää itse hoitaa itseään, mutta eihän epileptikkokaan mitään pysty jos kohtaus tulee. sama on diabeteksen kanssa, jos alkaa sekoilemaan niin pitäisi kyllä hälytyskellot soida jo kaikilla!!!!

Miina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikä 36-vuotiaankaan diabeetikon omalla vastuulla ole mitä kännissä sekoilee, eikä tietenkään pitäisi olla kokonaan juomatta. :attn:
Toistan edellisen vastaukseni: Ei oikeuta, mutta jos on unohtunut hoitaa sairautta asian mukaisesti niin ei tavallaan itse tiedosta mitä tekee.
Mulla on diabeetikko (7v ) kotona ja joskus sokerit liian alhaalla niin puhuu ihan sekavia ja jälkeen päin ei tiedä / muista mitä on puhunut.

Eli tätä sattuu ihan selvinkin päin tai tietääkseni tuo 7 vuotiaani ei ole ainakaan monesti kännissä ollut.
Mä en puhunutkaan sun lapsesta vaan bb:n 36-vuotiaasta Akista, joka mun mielestä vois olla juomatta viinaa jos kerran silloin sokerit laskee ja tyyppi käyttäytyy kuin hullu. :whistle:
Kuule.. sen sokerit voi laskea muutenkin kuin vaan viinan takia.. Ja se voi silloinkin käyttäytyä kuin "hullu". Kuten moni diabeetikko...

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
No johan täällä taas Akia morkataan. JOS johtui se "kohtaus" sokereista niin tuo oli eka kerta ainaki talossa ku noin tapahtuu ja yrittäkää nyt ymmärtää ettei se Aki yksinään tapellu. Siinä oli Kadikin ihan yhtä paljon mukana (BB oli määränny ne kattoo ettei sinne makkariin mennä muuta ku nukkuu ja Kadi tahallaan uhmas heitä ku luuli et se on niiden oma päätös). Vois tuo Kadikin olla ottamatta viinaa jos siitä tulee tollainen räkyttäjä :whistle: :D

Ei, vaan bb määräsi vaan piian huolehtimaan helistä. Se oli ihan Akin ja Piian päätös ilmeisesti ettei huoneeseen saa mennä.

Mun mielestä silloin lauantain normaalissa iltalähetyksessä sanottiin (se ohjelman juontaja vai mikä onkaa) et Aki ja Piia on määrätty vahtimaan ettei sinne makkariin saa mennä muuta kuin nukkumaan jotta Heli saa nukkua rauhassa. Kyllä mä tuon tiesinkin et Piia määrättiin kattoo Heliä ja ettei käänny selällee nukkumaan. Kuulinkohan mä ihan väärin sitte.. Mun mielestä mun mieskin vielä sanoi sille et tyhmä tuo Kadi ku tahallaan haastaa riitaa ja toiset vaan tekee mitä käskettiin.

mut mun mielestä tv-koosteeseen oli valittu sellaset pätkät et katsojat käsitti kadin olleen yksistään ärsyttävä..
mä katoin sen kohtauksen 247 ja sit viel siit iltalähetyksestä ja oikeen leuka loksahti miten vääristyneen kuvan siitä sai :eek: :(
voishan tuo kadikin vähän miettiä omaa käytöstään,mut aki ulos,se on kuvottava :x

painonnostaja
Ja mun oma veikkaus onkin, että Aki on vetänyt hormoneita saadakseen ne upeat lihakset joita kaikki rakastaa. ;)
Ja silloin ainakaan ei ole viinan juonti suotavaa.
Kuule kyllä nuo lihakset voi tulla ihan ilman hormonejakin!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

siis pohjoisesta!

No onhan siellä porukkaa keski-suomesta ja pohjanmaaltakin, Satu on Jyväskylästä ja Suvi asuu Jkl:ssä. Jarkko ja Timo Seinäjoelta...

Mitäs mieltä ootte viikkotehtävästä? Onnistuuko?

Toi on aika paha, et kukaan ei saa käyttää toistensa työvälineitä, varsinkin sahaamisessa on aika iso homma, samoin naulojen naputuksessa.
Miks ne laitto Kadin tommoseen rooliin, et sen ei tarvii tehä yhtään mitään, kun ei oo viimepäivinä mitään tehnyt muutenkaan. Tai sit viikkotehtävä ois kussu ihan suoraan, jos sille ois vaikka natsahtanut sahaushomma...

oksetus sentään
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Mitäs mieltä ootte viikkotehtävästä? Onnistuuko?

Toi on aika paha, et kukaan ei saa käyttää toistensa työvälineitä, varsinkin sahaamisessa on aika iso homma, samoin naulojen naputuksessa.
Miks ne laitto Kadin tommoseen rooliin, et sen ei tarvii tehä yhtään mitään, kun ei oo viimepäivinä mitään tehnyt muutenkaan. Tai sit viikkotehtävä ois kussu ihan suoraan, jos sille ois vaikka natsahtanut sahaushomma...
ihan sama mitä Kadi siellä tekee. Lähtee sunnuntaina kotiin kun on tyyli tuota luokkaa. Mitä se on kuukauden aikana tehnyt? löhönnyt sohvalla/sängyssä ja valittanut (milloin kuukautiset tai migreeni) mikään huvita! Onko nuoret naiset nykyään tuollaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja oksetus sentään:
ihan sama mitä Kadi siellä tekee. Lähtee sunnuntaina kotiin kun on tyyli tuota luokkaa. Mitä se on kuukauden aikana tehnyt? löhönnyt sohvalla/sängyssä ja valittanut (milloin kuukautiset tai migreeni) mikään huvita! Onko nuoret naiset nykyään tuollaisia.

mä olen kattonut ihan samaa. muija makaa joka päivä pedissä ja vinkuu vaan. kyllähän se on veemäistä kun on migreeni mutta harkitsisin itse lääkäriin menoa jos joka päivä vaivaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Alkuperäinen kirjoittaja oksetus sentään:

mä olen kattonut ihan samaa. muija makaa joka päivä pedissä ja vinkuu vaan. kyllähän se on veemäistä kun on migreeni mutta harkitsisin itse lääkäriin menoa jos joka päivä vaivaisi.
Kadilla meni juttu ihan läskiksi, kun Tiina ja Einari lähtivät. Tavallaan kyllä ymmärrän, että vaikea olla tuollaisessa tilanteessa, kun kaikki lähimmät tyypit on poissa, vaikka Saulin kanssa tieten kuitenkin synkkaa.

Mutta oli mun suosikki alussa vaan ei oo enää.. Toivottavasti nuo uudet ois hieman mielenkiintosempia kuin alkuperäiset, tylsää on talossa ollut.

Kadi paras
Minusta Kadi on aivan mahtava persoona! Siinä olis kuulkaas ite kullakin palana käämit jos joku ois tullu huutaa korvan juuren ja Kadi ei ees hermostunu otti paskan niskaan tuosta vaan! Kadi oli niin sulonen(hienosti heilutti sitä päätään) sillon kun Aki sille rankutti tyhmiä. Ja ei oo mikään selitys Akin sairaus tuohon kohtaukseen, kuhan halus vaan olla POMO.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kadi paras:
Minusta Kadi on aivan mahtava persoona! Siinä olis kuulkaas ite kullakin palana käämit jos joku ois tullu huutaa korvan juuren ja Kadi ei ees hermostunu otti paskan niskaan tuosta vaan! Kadi oli niin sulonen(hienosti heilutti sitä päätään) sillon kun Aki sille rankutti tyhmiä. Ja ei oo mikään selitys Akin sairaus tuohon kohtaukseen, kuhan halus vaan olla POMO.
nimenomaan! Komppaa kovasti!:)

Yhteistyössä