Lisään vielä..Alkuperäinen kirjoittaja ´Mie:Jarkko ja Niko mun suosikit. Minä en käsitä miks kaikki valittaa siitä energisyydestä. Musta on ihanaa kun joku on energinen ja pikkusen gegguli, siitä ihan itsekin piristyy! Jarkko ollu voittajasuosikki alusta asti
Miksei, voi miksei Niko voinut potkaista sitä homppelia pois! Ei kai Nikokin ole homo, eihän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se jussi ja pönttö oli hyvä samoin saulin ja nikon lusikka
Joo, onneks Martinalla on sentään täydellinen latinoPerse!! =) Ja suomalaisnaisillahan ei oo perseitä, mut jotenki Martinalle on siunaantunu täydellinen, oikea Perse =)Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:Erikoiset housut eilen Martinalla... :x
Martina on kova kehumaan itseään ja tuomaan kaikki myös esille Eilen kun puhuivat rinnoista,pepuista jne. .. sitten sanoi kadin pyllyn olevan litteä ja leveä :/
Katselin Martinan kuvagalleriaa tuolla subin sivuilla ja aika paljon on kuvia, kun hän pukee/riisuu/vaihtaa vaatteita
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:mä aloin seurata bb:tä pari viikkoa sen jälkeen ku se alko, ja täytyy sanua että Jarkko ja Sauli on mun suosikit..Martinan meno taloon sai mun mielenkiinnon lopahtamaan, tulee useimmiten kanavasurffailtua suurin osa jaksosta. Täytyy naisesta sen verran sanoa että itsetunto sil ainaki on kohdillaan, mut juur mikään muu ei sit taida ollakaan. Ei se ainakaa julkisuuskuvaansa oo talossa kiillottamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei, voi miksei Niko voinut potkaista sitä homppelia pois! Ei kai Nikokin ole homo, eihän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se jussi ja pönttö oli hyvä samoin saulin ja nikon lusikka
Ainakin BB:n kotisivuilla lukee että sunnuntai-iltana järjestettiin yllättävät nimeämiset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vastahan eilen jussi äänestettiin ulos!ketään ei ole vielä nimetty!
Luulis tulevan, kun tänäänhän näytetään kooste sunnuntain tapahtumista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^^ aijaa..en tiennyt,tuleekohan se sit tänään ulos tv:stä???