VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
hei muuten mitäs luulette että onks se martina raskaana vai ??? vai halutaanko vaan lisää kohua???
Raskaus on mahdollista koska ovat jättäneet ehkäisyn pois.Minulla oli nuorempana ennen lapsen saamista rinnat arat kuukautisten aikana.Tiedä sitten miten on. =)
Mulla on rinnat arat just ennen menkkojen tuloa. Nytkin, tosin yhdet menkat jäi väliin. Mutta mitään toiveita siitä, että olisin raskaana ei ole.

Enpä tiedä Martinasta, ei paljon puhunut, ettei yleensä olis menkkojen aikana kipeät.. Mee ja tiedä, kyllä se kohta tuolla selviää. Mutta voisi rouva hieman paremmin pitää kirjaa kuukautisista, varsinkin kun yrittävät lapsen saantia.

punatukkainen kirjoitti Martiinasta: Taitaa olla huono itsetunto, kun täytyy näin tehdä ja viel lisäksi haukkuu ja arvostelee muita.

Puhuu niistä silikoneista, että niitä on todella monella. Ja että naiset eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa ja kokevat miehiä enemmän huonosta itsetunnosta. Samaan lauseeseen sanoo, että itsellä oli B-kupin rinnat ja ihan hyvät ja ( isot :eek: ). Kun tällainen oli Martinan lähtötilanne ja hänellä ei ollut itsetunto ongelmia ja oli tyytyväinen rintoihinsa..

Miksi hän sitten otti silikonit??? :headwall:

tuota
Alkuperäinen kirjoittaja Gerda:
punatukkainen kirjoitti Martiinasta: Taitaa olla huono itsetunto, kun täytyy näin tehdä ja viel lisäksi haukkuu ja arvostelee muita.

Puhuu niistä silikoneista, että niitä on todella monella. Ja että naiset eivät ole tyytyväisiä rintoihinsa ja kokevat miehiä enemmän huonosta itsetunnosta. Samaan lauseeseen sanoo, että itsellä oli B-kupin rinnat ja ihan hyvät ja ( isot :eek: ). Kun tällainen oli Martinan lähtötilanne ja hänellä ei ollut itsetunto ongelmia ja oli tyytyväinen rintoihinsa..

Miksi hän sitten otti silikonit??? :headwall:
sehän sanoi, että näyttäisi sopusuhtaisemmalta, voisi pitää paitoja ilman rintsikoita ja rinnat näyttäisi täyteläisimmiltä.

vieras
BB-Martina ei ole raskaana
15.10.2007 10:56

Asukkaiden käydessä nukkumaan Martina ilmoitti, että menkat alkoivat.
Martina on paljastanut BB:ssä, että lapsi olisi tervetullut.

Martinan epäilyt, että hän saattaisi olla raskaana, osoittautuivat turhiksi. Se selvisi viime yönä, kun BB-asukkaat olivat käymässä jännittävän pudotusillan jälkeen yöpuulle.

- Alkoi menkat, Martina ilmoitti.

Martina on kertonut Big Brother -ohjelmassa, ettei ole syönyt aikoihin e-pillereitä ja että on toivonut miehensä Esko Eerikäisen kanssa lasta.

IL

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
BB-Martina ei ole raskaana
15.10.2007 10:56

Asukkaiden käydessä nukkumaan Martina ilmoitti, että menkat alkoivat.
Martina on paljastanut BB:ssä, että lapsi olisi tervetullut.

Martinan epäilyt, että hän saattaisi olla raskaana, osoittautuivat turhiksi. Se selvisi viime yönä, kun BB-asukkaat olivat käymässä jännittävän pudotusillan jälkeen yöpuulle.

- Alkoi menkat, Martina ilmoitti.

Martina on kertonut Big Brother -ohjelmassa, ettei ole syönyt aikoihin e-pillereitä ja että on toivonut miehensä Esko Eerikäisen kanssa lasta.

IL

nikki
kadi kysyi et et kai sä sitä tuolla(pk:s) ramppaa? niin vastas et joo, kyl mä kotiin lähden. oon lähdössä. olisko sit joku "irtisanomis-aika" tms. et ei voi ihan just heti lähteä?

minä
Johan se nyt heikko on jos viikon pystyy tuolla olla,kun itte esitti ensin niin kovaa mimmiä,olis sitte ollu menemättä koko hommaan,mä en kehtais tuommosen messuamisen jälkeen lähtee vaikka kuinka tekis mielikin. Johtuukohan tää nyt siitä kun se ei pidä niitä muita minään,eihänb tuommonen maailman paras semmosten seurassa pysty olla...

Olisi senkin kannattanut miettiä ennenkuin menee taloon että SAATTAA tulla ikävä :headwall: Toiset vain nuolee persettä että sinulla on ihan eri juttu tuolla ulkona kuin muilla.Paskan marjat,on siellä muillakin tyttö-/poikaystäviä oottamassa..Ai että pistää vihaks :headwall: :headwall: |O :snotty:

voi teitä
Etteks te tajuu, että tuo Martinan pyrähdys BB-talossa on ihan käsikirjoitettu juttu?? Saanu jonku könttäsumman siitä, että käy talossa viikon pari ja jollain varjolla lähtee sieltä pois. Ja sovittu kans, että ei tule voittamaan BB:tä. Näin on käsis kirjoitettu jo etukäteen!

voi teitä jatkaa...
Mikä juttu sekin oli, että tuotantotiimi väitti että Martinaa ei oltu pyydetty taloon vaan oli "arvottu" sinne normaalin hakupolun kautta. Ja kissan viikset..!! No eilen hänen miehensä sanoi, että Martinaa oli pyydetty taloon jo kesäkuussa. Eli ihan sovittu juttu koko pyrähdys eli siis myös hänen nopea poislähtö. Nyt tuolla tirraa itkua, jotta sillä varjolla lähtee kotiin Eskonsa kainaloon.

Alkuperäinen kirjoittaja voi teitä jatkaa...:
Mikä juttu sekin oli, että tuotantotiimi väitti että Martinaa ei oltu pyydetty taloon vaan oli "arvottu" sinne normaalin hakupolun kautta. Ja kissan viikset..!! No eilen hänen miehensä sanoi, että Martinaa oli pyydetty taloon jo kesäkuussa. Eli ihan sovittu juttu koko pyrähdys eli siis myös hänen nopea poislähtö. Nyt tuolla tirraa itkua, jotta sillä varjolla lähtee kotiin Eskonsa kainaloon.
Samaan kiinnitin eilen kanssa huomion et pyydetty taloon. :eek:

nikki
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
kadi kysyi et et kai sä sitä tuolla(pk:s) ramppaa? niin vastas et joo, kyl mä kotiin lähden. oon lähdössä. olisko sit joku "irtisanomis-aika" tms. et ei voi ihan just heti lähteä?
Eiks niil oo 24h miettimis aikaa kun ovat ilmoittaneet halunsa lähteä
hö, mun viesti on hävinny? ja sä lainasit sitä ennen ku mun kirjoitus oli? omituista.
joo, näköjään säännöissä seisoo et 24tuntia on odotettava ennen ku pääsee pois. iso homma myös talon "tekijöille" et yks taas lähtee, kun olis käytä valtaa äänestys, ilmeisesti toinen häätä jo ennen su, ja nyt kaikki menee uusiks kun prinsessalla on koti-ikävä.

Yhteistyössä