VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:
Martina lähti, koska tiesi joutuvansa äänestykseen. Ei rohkeus riittänyt jäädä kattomaan kuinka paljon miinusääniä neito kalasteli..
Mä oon ehdottomasti samaa mieltä!
Tai sitten se tajusi että muut asukkaat puhuu sen selän takana jatkuvasti. Ketään tuskin haluaa olla mukana sellaisessa porukassa. Tai mua ei ainakaan huvittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
No, voi PRKL! |O Mä olisin mieluusti pitänyt Martinan talossa.

No, jääpä aikaa muuhun puuhasteluun, kun ei tarvii BB:tä katsoa. Kerran viikossa kun vaivautuu katsomaan talon tapahtumia, niin pysyy ihan kepoon tapahtumien mukana :kieh:
Samaa mieltä. Martina toi elämää taloon, nyt meni tylsäks taas...

Ja täällä sanotaan että Martinalla ois huono itsetunto kun itseensä kehuu. Minusta on yhtälailla itsetunnossa lovi niillä jotka arvostelee ja haukkuu muita :whistle:

Nyt meni se vähäinenkin mielenkiinto kun Martina lähti. Se nyt sentäs sai vähän tapahtumaa taloon, muuten vaan makailevat ja lässyttävät tyhjänpäiväisiä juttujaan. Kuka jaksaa kattoo kun tyypit vaan olla möllöttää suurimman osan ajasta. En ainakaan minä.

Nyt meni se vähäinenkin mielenkiinto kun Martina lähti. Se nyt sentäs sai vähän tapahtumaa taloon, muuten vaan makailevat ja lässyttävät tyhjänpäiväisiä juttujaan. Kuka jaksaa kattoo kun tyypit vaan olla möllöttää suurimman osan ajasta. En ainakaan minä.

Yhteistyössä