VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
Häirikkö
Humanoidi tarkoittaa mitä tahansa olentoa, joka muistuttaa ruuminrakenteeltaan ihmistä. Humanoidi voi olla esimerkiksi ihmisapina, robotti tai mytologinen olento. Yleensä termillä kuitenkin viitataan ihmisen muotoiseen avaruusolentoon.

niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Must on ihan kauheeta et Martina lähti |O minä vaan tykkäsin siitä, niin kuin yleensäkin suorista ihmisisyä. Ei ainakaan selkään puukottaja, niin kuin muut.
mulle tuli kans paha mieli kun martina lähti herttainen nainen minusta. mä vaan pidin hänestä!

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Humanoidi tarkoittaa mitä tahansa olentoa, joka muistuttaa ruuminrakenteeltaan ihmistä. Humanoidi voi olla esimerkiksi ihmisapina, robotti tai mytologinen olento. Yleensä termillä kuitenkin viitataan ihmisen muotoiseen avaruusolentoon.
kiitos, näin vähän arvelinkin.

Mä en kyllä usko että martinan lähtö liitty tuohon tehtävään. Rouva kävi vain hakemassa lisää julkisuutta, mutta huomaskin ettei se ollut niin helppoa.

Martina ei ollu mun mielestä ärsyttävä eikä hauska. Mulle ainakin vähän mitäänsanomaton. Mutta oli tosi pelottavaa kattoa sitä sen hyppimistä. Tuntu että ne rinnat repeää tai halkeaa jostain ihan just :whistle:

fg
Se äänestysjuttu siis tehtäväjuttu.. siis käytä valtaasi juttuhan tapahtuu vasta tiistaina. Eli ei Martina-rouva sen vuoksi lähtneyt. Ihan kai vain julkisuusmielessä lähti..

Yhteistyössä