Häirikkö
Mä luulen, että ei se Martina oikeesti poistunut talosta. Ainakaan lopullisesti. Humanoidit kaappas sen.
mulle tuli kans paha mieli kun martina lähti herttainen nainen minusta. mä vaan pidin hänestä!Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Must on ihan kauheeta et Martina lähti |O minä vaan tykkäsin siitä, niin kuin yleensäkin suorista ihmisisyä. Ei ainakaan selkään puukottaja, niin kuin muut.
kiitos, näin vähän arvelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Humanoidi tarkoittaa mitä tahansa olentoa, joka muistuttaa ruuminrakenteeltaan ihmistä. Humanoidi voi olla esimerkiksi ihmisapina, robotti tai mytologinen olento. Yleensä termillä kuitenkin viitataan ihmisen muotoiseen avaruusolentoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Mä luulen, että ei se Martina oikeesti poistunut talosta. Ainakaan lopullisesti. Humanoidit kaappas sen.
Samoja ajatuksia täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Must on ihan kauheeta et Martina lähti |O minä vaan tykkäsin siitä, niin kuin yleensäkin suorista ihmisisyä. Ei ainakaan selkään puukottaja, niin kuin muut.
ne sai sähkäreitä..Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Voi jessus noita naisia |O Miten ne jaksaakin kiljua, karjua, huutaa ja ulista :headwall:
samaa täälläkin. Aloin jo pitämään MartinastaAlkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:Samoja ajatuksia täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Must on ihan kauheeta et Martina lähti |O minä vaan tykkäsin siitä, niin kuin yleensäkin suorista ihmisisyä. Ei ainakaan selkään puukottaja, niin kuin muut.
Nyt oli vaikea valita kumpaa äänestän.Valitsen Timon.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kyllä mäkin luulen, että kadi nyt lähtee, ja hyvä niin
toivottavasti lähtee... oli muuten Martina saanu aika kivasti nimeämispisteitä (12)Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kyllä mäkin luulen, että kadi nyt lähtee, ja hyvä niin
oho! melkoinen saalis.. ei varmaan kauheasti hivele martinaakaan...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:toivottavasti lähtee... oli muuten Martina saanu aika kivasti nimeämispisteitä (12)Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kyllä mäkin luulen, että kadi nyt lähtee, ja hyvä niin