VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
hoh hoijaa
Liian helppoja viikkotehtäviä!! Nytkin kello on 9 ja väki nukkuu rauhassa BB-talossa. Pitäis olla meno ku armeijassa ts. herätys klo 06 ja petin laittaminen ja muutamaksi tunniksi ulos värjöttelemään tms. Liian helpolla pääsevät!! *haukotus ja tylsääää*

*täysin kyllästynyt*
Onneks ei tarvi enää kovin montaa päivää katella tuota Timoa. Joutaa kotia hipomaan tukkaansa ja nytkyttelemään alavartaloaan! No, onpahan pojalla aikaa kasvaa vielä isoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:
Liian helppoja viikkotehtäviä!! Nytkin kello on 9 ja väki nukkuu rauhassa BB-talossa. Pitäis olla meno ku armeijassa ts. herätys klo 06 ja petin laittaminen ja muutamaksi tunniksi ulos värjöttelemään tms. Liian helpolla pääsevät!! *haukotus ja tylsääää*
mä en tollasta simputusta koe viihdyttäväksi, haluisin katella mieluummin selllasia tehtäviä niinku viimevuoden "lomamatka" ja "viidakko", eli saisivat olla hauskempia

vierraa
Alkuperäinen kirjoittaja .............:
Mun mielestä nimeämiset pitäs järjestää uudestaan koska Martina lähti talosta. Mutta Kadi pois, pliis!!!!!!!!!!!
samaa mieltä,koska silloin tilanne muuttuis ihan eriksi! typerää että ihminen joka oikeasti olisi nimettynä,on lähtenyt itse pois ja hänenkin äänet lasketaan !

hoh hoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
mä en tollasta simputusta koe viihdyttäväksi, haluisin katella mieluummin selllasia tehtäviä niinku viimevuoden "lomamatka" ja "viidakko", eli saisivat olla hauskempia
Ei se mitään simputusta olis ku sitä, että vähän edes joutuisivat tsemppaamaan sen 50000 euron edestä. Olihan siinä lomamatkatehtävässäkin ääriolosuhteita; nukkuivat kylpyhuoneessa, istuivat tuolilla 4 tuntia jne...
Nyt on vaan niiiiin tylsää, kun saavat nukkua puoleen päivään olipa viikkotehtävä päällä tai ei eli mitään ei tapahdu! Ei se minusta mitenkään viihdyttävää tuokaan ole.

Ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Ei se mitään simputusta olis ku sitä, että vähän edes joutuisivat tsemppaamaan sen 50000 euron edestä. Olihan siinä lomamatkatehtävässäkin ääriolosuhteita; nukkuivat kylpyhuoneessa, istuivat tuolilla 4 tuntia jne...
Nyt on vaan niiiiin tylsää, kun saavat nukkua puoleen päivään olipa viikkotehtävä päällä tai ei eli mitään ei tapahdu! Ei se minusta mitenkään viihdyttävää tuokaan ole.

Mä oon aina ihmetelly näitä ihmisiä jotka tykkää katsoa kun toisia kidutetaan. Kyllä tuo ulkomaailmasta eristettynä olo on jo sinällään todella vaikeata!Eihän tässä kuitenkaan ole tarkoituksena murtaa ja alistaa ihmisiä?Vaikka tänä vuonna pahasti näyttääkin siltä että isoveli koettelee kilpailijoita vähän liikaakin...Kyllä jokainen joka tuolla talossa vileä loppuvaiheessa asuu,on oikeutettu ja ansainnut tuon voittopalkinnon!Ei sen edestä tarvitse "kitua".

vieras
No, bb:n tuntien ei kai ois ihme vaik sinne äänetykseen Tellunkin heittäis ja sais joutuakin sinne... must oli jo aika paksua nimeämisissä epäillä et oisko Kadilla mielenterveysongelmia ja viimeks nimes Kadin äidinkilelen takia, taitaa olla jotain virolaisia ym vastaan ko neidolla. Piia sais kans mun puolest joutuu pihalle... mua niin ärsyttää se miten sekin puhu nimeämisissä siitä miten haluis Kadin pihalle. Taitaa kokea Kadin uhaksi itelleen vaik puhuukin heikkona lenkkinä. Johan se heti alkuun katteli Kadia kateellisena kun kundit kehu Kadin rintoja saunassa mut ei maininnu Piiasta mitään.

vieras
Kyllä pitäis ne Martinan pisteet jättää huomioimatta. hän on se, joka Timon halusi pois. Nyt kun on itse poistunut, ei ne äänet sais vaikuttaa. tai sitten äänestykseen koko sakki, ei olis epäreilua kenellekään.
jarkko on alkanut ärsyttää oikein olan takaa. Ihme lässyttäjä siitä on tullut. Muuttunut hirveesti siitä, kun meni taloon.

Yhteistyössä