mä en tollasta simputusta koe viihdyttäväksi, haluisin katella mieluummin selllasia tehtäviä niinku viimevuoden "lomamatka" ja "viidakko", eli saisivat olla hauskempiaAlkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Liian helppoja viikkotehtäviä!! Nytkin kello on 9 ja väki nukkuu rauhassa BB-talossa. Pitäis olla meno ku armeijassa ts. herätys klo 06 ja petin laittaminen ja muutamaksi tunniksi ulos värjöttelemään tms. Liian helpolla pääsevät!! *haukotus ja tylsääää*
samaa mieltä,koska silloin tilanne muuttuis ihan eriksi! typerää että ihminen joka oikeasti olisi nimettynä,on lähtenyt itse pois ja hänenkin äänet lasketaan !Alkuperäinen kirjoittaja .............:Mun mielestä nimeämiset pitäs järjestää uudestaan koska Martina lähti talosta. Mutta Kadi pois, pliis!!!!!!!!!!!
Ei se mitään simputusta olis ku sitä, että vähän edes joutuisivat tsemppaamaan sen 50000 euron edestä. Olihan siinä lomamatkatehtävässäkin ääriolosuhteita; nukkuivat kylpyhuoneessa, istuivat tuolilla 4 tuntia jne...Alkuperäinen kirjoittaja whatever:mä en tollasta simputusta koe viihdyttäväksi, haluisin katella mieluummin selllasia tehtäviä niinku viimevuoden "lomamatka" ja "viidakko", eli saisivat olla hauskempiaAlkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Liian helppoja viikkotehtäviä!! Nytkin kello on 9 ja väki nukkuu rauhassa BB-talossa. Pitäis olla meno ku armeijassa ts. herätys klo 06 ja petin laittaminen ja muutamaksi tunniksi ulos värjöttelemään tms. Liian helpolla pääsevät!! *haukotus ja tylsääää*
Alkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Ei se mitään simputusta olis ku sitä, että vähän edes joutuisivat tsemppaamaan sen 50000 euron edestä. Olihan siinä lomamatkatehtävässäkin ääriolosuhteita; nukkuivat kylpyhuoneessa, istuivat tuolilla 4 tuntia jne...Alkuperäinen kirjoittaja whatever:mä en tollasta simputusta koe viihdyttäväksi, haluisin katella mieluummin selllasia tehtäviä niinku viimevuoden "lomamatka" ja "viidakko", eli saisivat olla hauskempiaAlkuperäinen kirjoittaja hoh hoijaa:Liian helppoja viikkotehtäviä!! Nytkin kello on 9 ja väki nukkuu rauhassa BB-talossa. Pitäis olla meno ku armeijassa ts. herätys klo 06 ja petin laittaminen ja muutamaksi tunniksi ulos värjöttelemään tms. Liian helpolla pääsevät!! *haukotus ja tylsääää*
Nyt on vaan niiiiin tylsää, kun saavat nukkua puoleen päivään olipa viikkotehtävä päällä tai ei eli mitään ei tapahdu! Ei se minusta mitenkään viihdyttävää tuokaan ole.
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Nyt saatiin ensimmäinen mielenkiintoinen äänestys.
Tähän asti ollu suht selvää et kuka lähtee, saa nähdä nyt...Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Nyt saatiin ensimmäinen mielenkiintoinen äänestys.