höh
No sitten olis pitäny aikoinaan ottaa pois Tiinan ja Akin antamat nimeämispisteet. Samanlailla ne on antaneet pisteitä ja sitten häipyneet!
Peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Nyt on äänestyksessä henkilöt, jotka edes vähän väriä tuovat taloon, sen jälkeen siellä ei muuta kuin olla möllötetään vaan, kyllä tippuu katsojaluvut. Mua ei ainakaan enää kiinnosta
Niin mut ne ei ollut silloin ees joutumassa äänestykseen. Timo ei ois joutunut äänestykseen jos Martina ei ois lähtenyt talosta.Alkuperäinen kirjoittaja höh:No sitten olis pitäny aikoinaan ottaa pois Tiinan ja Akin antamat nimeämispisteet. Samanlailla ne on antaneet pisteitä ja sitten häipyneet!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571766
No ymmärrän kyllä hyvin, että lähti :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571766
Kadilla on sydänvika.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Tuosta viikkotehtävässä, jossa ne lelut, joista sai sähköiskuja. Miksi Kadi ei osallistunut? Sivuilla lukee, et BB kielsi Kadia, mutta miksi?
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Kadilla on sydänvika.Alkuperäinen kirjoittaja viekkis:Tuosta viikkotehtävässä, jossa ne lelut, joista sai sähköiskuja. Miksi Kadi ei osallistunut? Sivuilla lukee, et BB kielsi Kadia, mutta miksi?
No mua on ärsyttänyt se siitä lähtien kun rupes märisee siitä ettei saanu juoda alkoholia! Tosi aikuismaista! Ja sitten se, että se on olevinaan jotenkin kovislikka, kapinallinen.Alkuperäinen kirjoittaja M:Mua on alkanu ärsyttää sössössöö niinku vi**t sössöö vi**u niinku sssössöö niinku niinku vi**u niinku sössöö sössöö ssössö niinku vi**u Tiina. niinku.
en mä oo tommosta ajatellut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:No ymmärrän kyllä hyvin, että lähti :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571766
Periaatteessa kyllä. Vaikka isoisä kuoli, niin oli ilman sitäkin luovuttamassa. Väittää ettei lehtijutuilla rikastu...millä sitten hänellä on varaa kaikenlaiseen? Nolo loppu kyllä hänen BB-uralleen...yhtäkkiä ei löytänytkään mitään syytä olla talossa ja hetkeä aiemmin haukkui kaikki muut, ettei ole mikään kiva retki kivojen ihmisten kanssa, vaan että kaikki täältä on tullut tuota 50000e hakemaan...mitenkäs hän itse ei sitten enääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Mun vastaus hävisi jonnekin. Mutta siis oikeastaan olen tuota mieltä. Vaikka isoisä kuoli, oli jo ennen sitä valmis luovuttamaan. Yhtäkkiä ei ollutkaan mitään syytä olla talossa, vaikka hetkeä aikaisemmin haukkui kaikki muut, että kyllä kaikki siellä on sen 50000e takia...miksi se nyt sitten ei yhtäkkiä ollutkaan enää hyvä porkkana. Melkoinen kovis tämä luovuttaja sitten olikinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?