VIRALLINEN BB-PINO 2007 II

• Viestiketjun aloittaja Miina
  • Ensimmäinen viesti
piipi
Huh, toivottavasti se pieni aslakki-poika lähtee talosta... mutten ymmärrä, että miksei Piia saa ääniä?

Jarkon suosiota en ymmärrä myöskään yhtään. Tuollainen pullataikina, joka kehuu olemattomilla seksiorgioillaan, en käsitä. Melkoinen ego ainakin on, hihhihihih.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No sitten olis pitäny aikoinaan ottaa pois Tiinan ja Akin antamat nimeämispisteet. Samanlailla ne on antaneet pisteitä ja sitten häipyneet!
Niin mut ne ei ollut silloin ees joutumassa äänestykseen. Timo ei ois joutunut äänestykseen jos Martina ei ois lähtenyt talosta.

N
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Mua on alkanu ärsyttää sössössöö niinku vi**t sössöö vi**u niinku sssössöö niinku niinku vi**u niinku sössöö sössöö ssössö niinku vi**u Tiina. niinku.
No mua on ärsyttänyt se siitä lähtien kun rupes märisee siitä ettei saanu juoda alkoholia! Tosi aikuismaista! Ja sitten se, että se on olevinaan jotenkin kovislikka, kapinallinen.

Hujoppi
Joo, Tiina ihme v-- sössöttäjä. Ei enää mikään teini ja parkuu, kun ei saa lääkekuurin takia viinaa *silmienpyöritystä*
Häiritsee myös kovasti, että haukkui Martinaa kovin sanoin ja sitten terassilla istuessa Martinalle niin mielin kielin. Ei ihme, että Martinan ukko kiehui haastattelussa tuosta selkään puukottamisesta.

Heltsu
Ihan noista naisten mittaamisista tulin kommentoimaan. Vatsaa vedettiin niin paljon sisään ettei tosikaan ja lantiokin mitattiin mistä lie...ei tainnut ihan oikeita lukemia tulla. Ja sitten huolestuttaa vähän tuo Piia, kun pitää itseään edelleen läskinä, mitä ei todellakaan ole!

Tahallaan kirjotin martinan pienellä
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?571766 :(
No ymmärrän kyllä hyvin, että lähti :'(

Kyllä ymmärtää, jos tuollaisen syyn takia lähtee, mutta:
Tuota tietoa vaaristaan AIEMMIN martina kävi koko ajan (saman päivän aikana) parkumassa ett on KOVA KOTI-IKÄVÄ ei viihdy tuolla jne.
Kadihan kysyi, ett senkö takia tuolla päiväkirjahuoneessa RAVAAT, että haluat lähteä ja martina nyökytteli. Ei päässyt pihalle käymään, niin alkoi poraan. Olikin likalle liian kova pala tuo bb-talo.

Muistatteko Waldon siskon tuolta viime vuonna? Eikös silläkin joku kuollu, vai oliko kuollu aiemmin... Hmmm... Täytyypi miettiä...

just
vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Periaatteessa kyllä. Vaikka isoisä kuoli, niin oli ilman sitäkin luovuttamassa. Väittää ettei lehtijutuilla rikastu...millä sitten hänellä on varaa kaikenlaiseen? Nolo loppu kyllä hänen BB-uralleen...yhtäkkiä ei löytänytkään mitään syytä olla talossa ja hetkeä aiemmin haukkui kaikki muut, ettei ole mikään kiva retki kivojen ihmisten kanssa, vaan että kaikki täältä on tullut tuota 50000e hakemaan...mitenkäs hän itse ei sitten enää ;)

just
vieläkö ajattelette että martina teki julkisuus-tempun?
Mun vastaus hävisi jonnekin. Mutta siis oikeastaan olen tuota mieltä. Vaikka isoisä kuoli, oli jo ennen sitä valmis luovuttamaan. Yhtäkkiä ei ollutkaan mitään syytä olla talossa, vaikka hetkeä aikaisemmin haukkui kaikki muut, että kyllä kaikki siellä on sen 50000e takia...miksi se nyt sitten ei yhtäkkiä ollutkaan enää hyvä porkkana. Melkoinen kovis tämä luovuttaja sitten olikin ;)

Yhteistyössä